✧*̥˚28 *̥˚✧

718 21 2
                                    



||Ayrıldıktan sonra hala yaptıkları şeyler ||

Karakterler: Mikey, Takemichi, Draken, Baji, Chifuyu, Mitsuya, Kazutora, Kokonoi, Inui, Ran, Rindou, Izana, Kakucho, Sanzu, Shinichiro, Wakasa.

Uyarılar: yok

˗ˏˋ mikey 'ˎ˗

İlişkiniz sırasında gelip sizi alması veya sizi evinizde bırakması normaldi. Bir sabah seni unutmak istemediği için karşıdan karşıya geçmek bir rutin olmaya başladı. Ayrıldığınıza göre hâlâ evinin önünden geçiyor. Pencerelerinden silüetini görmek için. Eskiden senin olduğunu unutmak istemediği için. Ama eve her zaman geç gelir çünkü evinin yakınından hiç ayrılmazsınız.

˗ˏˋ takemichi'ˎ˗

Sana o kadar güvendi ki, sana açıldı ve aklından geçenleri seninle konuşurdu. Sen gittiğinde, seninle eskiden olduğu gibi konuşacak kimsesi yoktu. Bu yüzden size her şey hakkında mesajlar yazıyor: günü, düşünceleri, nasıl hissettiği. Sana iyi günler veya geceler dilemek, hatta seni hala sevdiğini söylemek. Her şeyi silmeden önce.

˗ˏˋ draken'ˎ˗

Fotoğrafçılığı seviyorsun ve şimdi onun üzüntüsüne. Ona ikinizin veya sadece sevdiğinizin o kadar çok fotoğrafını verdiniz ki, onu duvarından kaldıramıyor. Hepsi arkadaşlarının ve sevdiği insanlarınkilerle karışmış durumda. Ya da eskiden severdim. Ne yaparsa yapsın seni unutamıyor ve bir gün onları çıkarması gerektiğini düşünmek onu çok incitiyor.

˗ˏˋ mitsuya 'ˎ˗

Bir gün sana doğum günün için güzel bir kıyafet yapmak için evine uğramanı ve tüm önlemlerini almanı söyledi. Genellikle onları üssü olarak kullandığından, isterseniz onun yaptığı her şeyi giyebilirsiniz demektir. Ve bu şekilde kreasyonlarını denemek için en sevdiği modele sahip olur. Artık burada değilsin, bu yüzden onun için bir şeyler denemeyi kabul eden bir sürü insan varken seninkini kullanmanın bir anlamı yok. Yine de, bunu yapmaktan ve bazen saatlerce izlemekten ve içinde sizi hayal etmekten kendini alamıyor. Çünkü hiç kimse onun yarattıklarından bazılarını senden daha iyi çekemez.

˗ˏˋ baji 'ˎ˗

O bir aptal, okulda kötü ama aslında elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor ve bu çok çabuk fark ettiğiniz bir şeydi. Onun yanında oturmaya çalışmak gibi bir alışkanlığınız var, böylece ona yardım edebilir ve notlarını yazabilirsiniz. Aynı şekilde ona ödevinde yardım ettiğinde de. Yani okul notlarının her yerinde senin el yazınız var. Ayrıldığınızda, her zaman tekrar okuma alışkanlığı vardı. Sadece güzel olduğu için, bazen dağınık. El yazınızı gerçekten çok seviyor ve şimdi notları onsuz boş geliyor.

˗ˏˋ chifuyu 'ˎ˗

Hep birinin mangasını değiş tokuş etmesini, onun hakkında konuşmasını ve içine notlar bırakmasını istedi. Resime girdiğinde, bunu yapma şansını yakaladı ve en mutlusu oydu. Ve üstesinden gelemedi ve durdu. Bu yüzden ne zaman bir şey okusa, sizi, komik ya da özellikle üzücü bulmak için kullandığınız şeyleri düşünerek içine notlar koyar. En sevdiğiniz rengi ve yalnızca ikinizin oluşturduğu kodu kullanın. Başka birini bulsa bile asla üstesinden gelemeyecekmiş gibi hissediyor.

˗ˏˋ kazutora 'ˎ˗

Boynunda gezinen parmakların onun için dünyanın en güzel duygusuydu. Her zaman istediği şefkati, evinde gibi hissetti. Bu ona ihtiyacı olan sakinliği veriyor, dağınık zihnini rahatlatıyordu. Çiviler koyu çizgileri takip ederek derisini biraz kaşıyor. Sen gittiğinde, bunu kendisi yapmak zorunda kaldı. Nerede olursa olsun. Sınıfta ya da yatağına uzanırken, bunu yaparken kendini güvende hissediyor. Sanki hala oradaymışsın gibi.

˗ˏˋ koko 'ˎ˗

Bir nesneye bağlı kalmaya alışık değil. Ama ona 1. yıl dönümünüz için bir kolye verdiniz ve basit görünse ve o kadar pahalı olmasa da onu çok seviyor. Her zaman giyer. Ama çoğunlukla üniformasının altında çünkü sen gittiğine göre diğerlerinin bunu görmesini istemiyor. Ona iyi bakıyor çünkü kırılırsa tekrar ağlayacağından emin. Ona bıraktığın tek şey bu.

˗ˏˋ inui 'ˎ˗

Her zaman beline sarılıyorsun, her şey için: dikkatini çekmek, ona sarılmak, rahatlık aramak... Çok fazla yaptığın bir şeydi. İronik olarak, aradığınız kişi siz olduğunuzda ona çok fazla rahatlık veren bir şeydi. Belini kendi kendine tutmak, siz ikiniz ayrılmadan önce bile edindiği bir alışkanlıktır. İlk başta, sadece seni özlediği içindi, şimdi geceleri onsuz uyuyamıyor.

˗ˏˋ ran 'ˎ˗

Geceleri hiçbir zaman gerçekten yakın olmadınız, ikinizin de boşluğa ihtiyacı vardı ve bunu biliyordunuz. Ancak gece boyunca Ran her zaman hala burada olup olmadığınızı, yanağınıza mı yoksa sırtınıza mı dokunduğunuzu kontrol eder. Kendini daha iyi hissediyor ve bundan sonra tekrar uyuyabiliyor. Şimdi, kolunu yatağın diğer tarafında yavaşça öldürdüğünde, meseleyi vuruyor. Onu içten içe öldüren küçük, hırıltılı bir ses. Gözlerini derin bir iç çekerek kapatıyor, yan dönüyor ve büyük battaniyeye saklanıyor. Tekrar uykuya dalmaya çalışmadan önce nefesinin altında küfretmek.

˗ˏˋ rindou 'ˎ˗

Seninle uyumlu bir dövme yaptırmanın en başta kötü bir fikir olduğunu biliyordu. Sonuçta hiçbir şey sonsuza kadar sürmez. Bu yüzden elinden gelenin en iyisini düşünmeye çalışır: artık sen gittiğine göre, ona hala seni hatırlatan bir şey var. Ama hayat için. Seni sonsuza kadar özleyecekmiş gibi hissediyor. Ellerinin arkasındaki bu küçük şey, elini tutarken seninkine dokunduğu için dokunmadan duramayacağı bir şey. Gelecekteki partneri bunu sorarsa, hala yalan söyleyip söylemeyeceğini bilmiyor, sadece seni hala çok seviyor.

˗ˏˋ izana 'ˎ˗

İzana, kokun olmadan uyuyamadığı için şampuanını kullanmaya devam ediyor. İlişkinizde saçlarınızın neredeyse her gece yüzüne yakın olması onda bir ihtiyaç yarattı. Sürekli saçını kokluyor, dokunuyor ve döküldüğünde seviyordu çünkü koklaması daha kolay oluyordu. Arkadaşları ona bunun yanlış olduğunu söylemeyi bıraktılar ve ona yardım etmediler, bunun yerine sizden uzaklaşması için zaman ayırmasına izin verdiler.

˗ˏˋ kakucho 'ˎ˗

Randevunuzu her zaman gerçekten sevdiğiniz bir kafede geçirmek istemenize alışır: oraya gözleri kapalı gidebilirdi. Ondan ayrıldığınızda, yine de aynı kafeye gitmekten kendini alıkoyamadı. Belki seni orada görmeyi umduğu için, ama seni başkasıyla bulmak da korkutucu. Yine de, unutmaktan korktuğu için kendine hatırlatmak için en sevdiğin siparişi istiyor. Hiç hoşlanmasa da.

˗ˏˋ sanzu 'ˎ˗

Ayrılmanıza neden olan tartışmadan sonra eşyalarınızı evinden alırken gömleğinizden birini unutuyorsunuz ve bir daha asla geri vermiyor. Artık senin gibi kokmuyor, bu yüzden özellikle morali bozukken onu tutmanın, hatta onunla uyumanın bir anlamı yok. Ama zihni için, bu senden bir şey ve yine de kendini daha iyi hissetmesini sağlıyor, çılgınlık dönemini sakinleştiriyor.

˗ˏˋ shinichiro 'ˎ˗

Müziğe ve gruba olan sevginiz onun için asla bir sır değildi ve o sadece her zaman onu dinliyor. Sızlanmaya alışmıştı çünkü hep aynı şeyi dinliyorsun ve en sevdiğin gruplara biraz fazla yatırım yapıyorsun ama gizliden gizliye seviyor çünkü o zamanlar en mutluydun. Şimdi, geri gelebilecekleri her yeni şarkıyı kontrol ediyor ve favorilerinizi çalma listesinden çıkaramıyor.

˗ˏˋ wakasa 'ˎ˗

Cilt bakımı konusunda sinir bozucuydun. Evet Wakasa'nın pek bir şey yapmadan güzel bir cildi var ama yine de aylarca ondan yatmadan önce en azından yüzünü yıkamasını istedin ve seni memnun etmek için yaptı. Doğru ürünü bulmasına yardım ettiniz ve o kadar gurur duydunuz ki bir daha geri dönemedi. Tembel kişiliği sizin için her akşam tenini yıkadı. Ve gitmiş olsan bile yapmaya devam et. Ürünü asla değiştirmiyor ve yine de yağlı cildini gördüğünüzde dırdır edecekmişsiniz gibi yapıyor. Dürüst olmak gerekirse, senin bu kısmını bile özledi.

***

umarım beğenmişsinizdir

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin