˚。⋆ ONA İLK KEZ SUNMAK! ⋆。˚ ⋆KARAKTERLER: manjiro sano, sanzu haruchiyo, hanma shuji ve chifuyu matsuno.
C/W: bekaret kaybı, kandan bahseder, parmaklama, korunmasız seks
SANZU HARUCHIYO.
sen ve sanzu yan yana oturuyorsunuz, işi hakkında konuşuyordunuz, bu sözleri söylemek için içine bir şey girmiş olmalı, hem de çok ani oldu.
"haru, benim ilkim olmak ister misin?"
sanzu orada şaşkın şaşkın oturdu, az önce söylediğin bu sözler kalbinin atmasına neden oldu.
"Daha önce hiç ilk seferin olmadı mı?" başını salladın ve utanarak aşağı baktın. "Mükemmel insanla olmasını istediğim için, daha önce birçok fırsatım oldu ama ben sadece..." haru seni kıkırdayarak yakaladı.
"tamam, utanmana gerek yok," sanzu çenesini kaldırdı ve gözlerinin içine bakmanı sağladı, "ilkiniz olmayı çok isterim, y/n" sanzu sonra sizi bir öpücüğe çekti, dilleriniz birbirine dolandı ve öpücüğü sıcak bir makyaj seansına dönüştürün.
sanzu'nun elleri kalçalarınızın arasına girdi, parmakları giyinik amınıza sürtündü, külotunuzu yana kaydırdı ve uzun parmağını içeri itti, parmaklarını yavaşça pompaladı, kayganlığınız her vuruşta parmaklarını kapladı.
sanzu öpücükten ikinizi birbirine bağlayan bir ada çayı çıkardı.
sanzu senin parıldayan kayganlığınla kaplı parmaklarını çıkardı, "haru..." adını fısıldadın, sanzu seni yatağa sabitledi ve külotunu indirdi.
onun şişkinliği açıkta kalan kedinize sürtünerek, sanzu ön-cum ile damlayan sert horozunu ortaya çıkaran pantolonunu aşağı çekmeden önce, "nazik olacağım bebeğim, söz veriyorum", başını salladın ve yüzünü dolandırıcıya gömdün sanzu'nun boynu.
sanzu, penisinin ucunu deliğinizin içine itti, sıkılığınıza bir inilti bırakarak, "siktir," diye mırıldandı, tüm uzunluğu boyunca, tamamen amınızın içine itti.
"acıtıyor- h-haru.. acıtıyor-!" gözlerinin köşesinde yaşlar sızdı, sanzu yavaşça hareket etmeye başlamadan önce ağır ve titrek iç çekti.
"Tamam, yakında iyi hissetmeye başlayacağım, güven bana" sanzu tekrar itmeye başlamadan önce alnını öptü, kalçalarının her hareketi seni eriyormuş gibi hissettiriyordu, sanzu sikinin senin içinde nasıl kaybolduğuna baktı. sıkı amcık, ama sanzu dışarı çekildiğinde horozunu kaplayan kan vardı, görüntü sanzu'nun gözlerini büyüttü, kalçalarını tuttu ve sana sokmaya başladı, inlemene ve adını haykırmana neden olan hızlı ama nazik hamleler.
"h-haru-!!" sadece birkaç itme ile sanzu'nun sikinin etrafında kaymaya başladığını, sikini tamamen sağdığını hissettin.
sanzu senin horozunun etrafında boşaldığını hissedince sırıttı, orgazmına yaklaşmak için kalçalarını sarsarak hızlı hamlelerine devam etti, sanzu taşaklarının her hamlede sıkıştığını hissetti, kadife renkli duvarlarınız onun kumunun etrafında spazmlar geçirerek onu daha da yakınlaştırdı. onun yüksek.
"siktir bebeğim- sadece birkaç m-daha..." sanzu'nun kalçalarını son bir kez iterek içinize geldi, sıcak cum dizeleri sizi doldurdu, haru'nun adının yüksek sesle iniltisi, onu cumming hissettiğinizde sizi terk etti içinizde derin.
sanzu bir kez dışarı çıktığında, daha önce kanınla karışmış olan tohumları damlamaya başladı ve bu da yatak çarşaflarını lekeledi.
sanzu yanınıza uzanıyor, ikiniz bir santim hareket edemeyecek kadar yorgunsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Novela JuvenilKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻