birisi size dokunmaya çalıştığındamikey, kazutora ve baji ile
tw: küfürlü sözlerden, kavgadan ve uygunsuz dokunmadan bahseder, çoğunlukla sadece erkek çocukları onları döver
## mikey
kimsenin sana dokunmasını istemiyor. dönem. ne olursa olsun biri sana dokunursa, hatta sana zarar verirse, o kişiyi öldürür. yani biri kolundan tutup seni onlarla gitmeye zorladığında mikey dark mikey'e dönüşecekti. yüzleri kanayana kadar tekmeler ve yumruklar atardı. diye bağırdı ve "Sen ne yaptığını sanıyorsun?! herkese böyle dokunabileceğini kim söyledi!!" sonra mikey sana sarıldı ve tekrar tekrar "özür dilerim daha önce orada olmadığım için" diye fısıldadı. Her şey bittiğinde, ikiniz mikey'in odasına gittiniz ve birlikte uyuyakaldınız. seni teselli ediyor ve ara sıra güvende olduğunu sana haber vermek için sırtını ovuyordu.
## kazutora
O çok pozitif bir çocuk ama biri s/o'su ile uğraştığında tam bir öfkeye kapılıyor. seni öpmeye çalışan adamı çeker ve "Bir ipucu alamaz mısın, lanet olası ağlıyor, seni yanında istemiyor!" diye bağırıyor. O adamı fiilen öldürdüğünde, kokusundan ve sıcaklığından ne kadar hoşlandığınızı bildiği için sizi kollarına alır. daha önce orada olmadığı için ne kadar üzgün olduğunu söylerken seni ne kadar çok sevdiğini fısıldayarak kollarını sana saracak ve seni öpecek. ikiniz evinize dönüp uyuyakalırsınız ve ertesi gün size kahvaltı hazırlamaya çalışır. "Seni çok, çok, çok seviyorum, bunu biliyorsun değil mi bebeğim?"
## baji
tuvalete gittiğinde sana dokunmaya çalışan birini gördüğünde o kişiye küserdi. her zaman güvende olmanı ister ve senin korkudan titrediğini gördüğünde tek gördüğü kırmızıdır. "Seni pislik birine öyle dokunmaya çalışıyorsun! seni nakavt etmeme ne dersin, ha!!" baji, oyundan atılana kadar yumruk atmayı bırakmaz. sizi hemen eve götürür, birbirinize sarılır ve sizi sakinleştirmeye yardımcı olacak tatlı sözler fısıldardı. Uyuyakaldığınızı gördüğünde, hala iyi olduğunuzdan emin olmak için sizi izliyor ve sonra uykuya dalıyor. "Onu bir daha görürsen yemin ederim bir daha yumruklamakta tereddüt etmem tamam mı? seni seviyorum meleğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Roman pour AdolescentsKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻