✧*̥˚30 *̥˚✧

732 23 0
                                    


Sizinle yumuşak anları:

Tür: fluff 🍒

Baji:

Yumuşak uzun saçlarıyla oynarken siz bacaklarınızın arasına oturmayı seviyor. Yorucu bir günün ardından size yakın olmaktan başka bir şey istemiyor. Karyolaya uzanır ve sırtını göğsünüze bastırmasına izin verirdiniz, elleri bacaklarınızı ovuşturur "Ah, çok güzel bir his, uyuyabileceğimi hissediyorum". Uyuyana kadar dokunuşunuzun altında eriyor. Yumuşak horlamalarını duyana kadar fark etmezsiniz.


Draken:

Yaralarını tedavi etmene ve kesiklerini sarmana bayılıyor. Çünkü yüzünüze ve çizdiğiniz koluna odaklanırken yaptığınız sevimli ifadelere bakma fırsatını yakalar. Başını kaldırdığında onu bakarken yakalarsın ama o başını silker ve havalı oynardı. Ama sonra seni yanına sarılmaya zorlardı çünkü senin şefkatine ihtiyacı var "sadece seni tutmama izin ver (y/n) söz veriyorum acımayacak.. kolum iyi".


Mikey:

Uyumadan hemen önceki anların tadını çıkarıyor. Çok fazla yemek yedikten sonra ikiniz de uykunuz geldiğinde uzun bir günün ardından birbirinizi özlediğiniz için konuşmayı sürdürmekte zorlanıyorsunuz. Tek düşünebildiğiniz birbirinizin kollarında uyumak olduğu için sohbetiniz bir anlam ifade etmeyecektir. "Yeşil mi yoksa kırmızı elma mı tercih edersin bebeğim*esner*?" "Evet". O zaman ikiniz de dorayaki hakkında hayaller kurarak birbirinize yapışmış hayal dünyasına sürüklenirsiniz.


Chifuyu:

Evcil hayvanlarla oynamanı izlediğinde. Kedilere çok fazla sevgi gösteriyorsun ve o bunun en sevimli şey olduğunu düşünüyor. Sana katılır ve onları seninle sevdirirdi."(e/n) evlendiğimizde birlikte bir kedi yetiştirmemiz gerekiyor" derdi heyecanla. Önerisine kızardın ve onunla evlenmeyi düşünmeye başladın. Senin utangaç yüzünü fark edip elini öptü ve "Bir gün seninle evleneceğime söz veriyorum" dedi. Bundan sonra ikiniz de sevimli kedi yavrularıyla oynayarak onları besler ve birbirinize bakışlar atarak saatler geçirirsiniz.


Mitsuya:

Sakin bir insandır. Bu yüzden seninle sessiz anların tadını çıkarıyor. İkiniz de sadece el ele tutuşup gün batımını izliyorsunuz. Gerçekten hiçbir şey hakkında konuşmazsınız ama bu rahat bir sessizlik olurdu. İkinizin de birbirinizin varlığından şarj olacağı yer. Şakaklarınızı öper, kulağınıza tatlı sözler fısıldardı. Havalar soğumaya başladığında arkanızda durur ve kollarını vücudunuza dolayarak vücut ısısını aktarmaya çalışırdı. "Seni çok seviyorum (e/n)".


Smiley(nahoya):

İkinizin birlikte şakalar yaptığı ve komik olmasa bile kelimenin tam anlamıyla her şeye güldüğü anlardan hoşlanıyor. Bunun nedeni, ikinizin de birbirinizle olmaktan son derece mutlu olmanızdır. Raylarda durur ve gülmenizi izlerdi. Yüzünde bir sırıtışla senin yumuşak kıkırdamalarından ve küçük horlamalarından hoşlanır. "Güldüğün zaman çok tatlısın, güzel bir gülüşün var..çok şanslıyım....luckysoba" dedi ikinizi de yataktan düşene kadar isterik bir şekilde güldürerek.


Kazutora:

İkiniz de zorluklarınız hakkında açılıp güvensizlikleriniz hakkında rahatça konuştuğunuzda. Birbirinizi rahatlattığınız ve desteklediğiniz anları takdir ediyor. Seninle birlikteyken yalnızlık duyguları kayboluyor. Biraz yırtılabilir ama kolların onu yakın tutmak için yapılmış. Sen onun hayatındaki ışıksın. Ve seni güvende tutmak için dünyayı feda ederdi. "Sensiz ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim" dedi dudaklarına bir öpücük kondurarak. Derin bir varoluşsal sohbetten sonra hep üst üste uyuyakalırdınız.

***

umarım beğenmişsinizdir

görüşmek üzere!


Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin