kollarında|bajixreader

445 18 3
                                    

medyayı bu hikayeyi okurken dinleyebilirsiniz

tanım; Baji'nin yaralarını tedavi ediyorsun

eşleştirme: baji keisuke x reader (okuyucu)

tw: yok!

Gece oldukça soğuktu. Siz oturup en sevdiğiniz kitabı okurken, huzurlu evinizde ateşin patlama sesinden başka bir şey gelmiyordu. Sayfaları çevirirken ifadeleriniz mutludan sersemleticiye, üzgüne, hatta öfkeye dönüştü. Bunu bütün gece boyunca yapmayı planlamıştın, hiçbir planın yoktu. Ancak, tam doruğa ulaşırken, evinizden bir tıkırtı sesi geldi ve sizi şaşırttı.

Yavaşça ayağa kalktın ve birinin ısrarla çaldığı ön kapına doğru ilerledin. Kapının diğer tarafında her kimse, kapının çalması bir an bile durmadığı için açıkça çaresizdi. Yabancının kapıyı çalmasından yaklaşık 5 dakika sonraydı ve sen kapıyı açıp açmamayı düşünüyordun ki sonunda bıktın ve büyük ahşap kapıyı ardına kadar açtın.

Ve sürpriz bir şekilde, erkek arkadaşın Baji ile yüz yüze tanıştın.

Erkek arkadaşınızın gelişinin ardından, siz onun her zamanki gibi çarpıcı olan yüzüne bakarken ağzınızdan bir hıçkırık kaçtı. Oğlan şimdi birçok yaralarla doluydu. Hiçbiri hayati tehlike oluşturmuyordu ama onu böyle görmek yine de endişe vericiydi.

Onu bu halde görmek, inanılmayacak kadar endişelendirdi.

"H-hey Y/n!" dedi Baji, iyi davranmanın bir yolu olarak yüzünde geniş bir sırıtış belirdi.

"Aman tanrım Baji..." diye yanıtladın. "Buraya gel!" dedin, uzun boylu erkeği sıcak oturma odana götürürken. Erkeği arkanızda sürükleyerek oturttunuz ve her zaman elinizde olan ilk yardım çantasını çabucak kaptınız.

Oturup Baji'nin yaralarına bakmanız ancak bir an sonra oldu. Gözlerin, yaralarının her birini tek tek taradı, içlerinde endişeli ama yumuşak bir bakış parlıyordu.

"Kıpırdama Kei, acıyacak"

Yumuşak dokunuşunla irkildiğinde kaşlarını çattın. Daha onları temizlememeliydin, ama o çoktan acıdan irkilmeye başlamıştı. Bu yaraların normal olanlardan çok daha kötü olduğunu ve enfeksiyon kapmadan hemen onlarla ilgilenmeniz gerektiğini söyleyebilirdiniz.

Alkole batırılmış pamuğu yaralarına nazikçe sürdün, bu sırada o daha fazla ani bir hareket yaptı. Bir elinizi yavaşça alt koluna götürdünüz ve onu rahatlatmak için başparmağınızı yavaş daireler çizerek ovuşturdunuz.

Onu böyle görmek senin de canını gerçekten acıttı.

"Bu nasıl oldu?"

"Sadece biraz kavga ettim. Endişelenme, kötü göründüğümü düşünüyorsan diğer adamları görmelisin!" diye yanıtladı, yüzünde gururlu bir ifade oluştu.

"Delicesine güçlü olduğunu biliyorum Kei ve dövüşmeyi sevdiğini biliyorum ama tanrı aşkına, lütfen, lütfen daha dikkatli ol!" azarladın, gözlerin şimdi vücuduna kazınmış daha küçük yaralara odaklanıyor. Kaç tane yara olduğunu fark ettiğinde kaşlarını çattı.

Ancak, figürünüzü takip eden Baji'nin sevgi dolu bakışını fark etmediniz. Oldukça kapalı ve düzensiz olabilen sert bir adam olabilir, ama senin yanında yumuşaktı. Seni her şeyden çok sevdi. Özellikle yaralarına baktığında buna bayılırdı. Ve aman tanrım, onunla ilgilenirken yaptığın nazik hareketler kalp atışlarını sadece senin atabileceğin şekilde yaptı.

Kesinlikle gözlerini senden alamamış, seni bu kadar çok seviyor.

Onu ancak düzgün bir şekilde dezenfekte edip bandajladıktan sonra, gözünüz onunkilere döndü, telaşlanmaktan kurtuldu. Kafanız oldukça karışmıştı, ama sonunda akışına bırakıp devam etmeye karar verdiniz.

Tüm tıbbi malzemeleri toplamaya ve geri koymaya başladınız. Ancak, tam ilk yardım çantasını yerine koymaya gittiğinizde, bileğinizi tutan bir elin sizi yerinde tuttuğunu hissettiniz.

Arkanızda, size doğru gıcırdayan ayak sesleri duydunuz. Ardından, hızlı bir hareketle, bir çift kaslı kol daha küçük bedeninizin etrafını sardı ve hızla, arkanızı dönüp sıkı bir kucaklamayla sarıldınız. Baji, sessizce başının ensesine yasladı. Kollarını geniş omzuna doladın ve onu daha çok kendine çektin. Ellerin siyah saçlarının başını yukarı kaldırdı, sessizce koşarak buklelerini fırlattı.

Baji'nin arbededen yorgun ve acı çektiğini varsaydınız, bu yüzden onun sırtını da ovuşturarak jestinize devam ettiniz. Kollarını beline doladı, gitmene izin vermek istemiyordu.

Sana sarılan çocuk seni çok seviyordu ve bu an tam da ihtiyacı olan şeydi. Hiç bitmesini istemiyordu. Seni asla bırakmak istemedi. Gerçeği söylemek gerekirse, seni kaybetmekten korkuyordu. Elbette güçlüydü ve arkadaşları da güçlüydü ama yine de senin incinmenden, hatta daha kötüsü onu terk etmenden korkuyordu.

Ve bu kesinlikle olamazdı. Seni bunun için çok seviyordu. Böylece orada kaldı, sana dünyanın sonu gelmek üzereymiş gibi yapıştı.

"Sorun değil Kei. İyi olacaksın" diye fısıldadın, başının üstünü gagalayarak.

Ah evet, Baji iyi olurdu. O iyi olacaktı ve sen, aşkı burada olduğu sürece, her zaman yaptığın gibi onu tutuyordu.

***

//son!

umarım beğenmişsinizdir!

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin