sana nasıl sarılırlar
karakterler:mikey, baji, izana, kazutora, mitsuya ve chifuyu ile
mikey
alınlarınızın birbirine değdiği yerden size sarılmayı seviyor.
mikey seninle yakın olmayı seviyor ve en sevdiği dokunma biçimlerinden biri sana sarılmak.
sana sarılırken kulaktan kulağa gülümserken gözlerinde kaybolmayı seviyor.
mikey kulağınıza tatlı şeyler fısıldamayı ve size iltifat etmeyi sever.
ara sıra yüzünün her yerini öpüyor <3
baji
baji kollarını nazikçe beline dolayarak sana arkadan sarılmayı seviyor.
baji de başını boynuna sokmayı sever, seni oradan burada öper.
sadece ikinizin bu pozisyonda olması onu çok sakin ve rahat hissettiriyor.
Gülümserken ileri geri sallanarak saatlerce bu pozisyonda kalabilirsiniz~~
izana
Her türlü sarılmayı sever ama yandan sarılmayı tercih eder. sana sarılmayı sevmediğinden değil sadece seni korumak ve güvende hissettirmek istiyor :(
boynunuza bağlı olarak veya o gün yorgun hissediyorsa omzunuzda uyuyakalın.
kazutora
kazutora kollarını beline dolayarak sana sarılır.
sadece sana sarılmayı seviyor çünkü seni etrafına sarmanın en iyi pozisyon olduğunu anladı.
kazutora kesinlikle başınızı öpecek ve yanaklarınıza utangaç öpücükler verecek.
Sonrasında ikiniz çok kızarsanız bile sizinle göz teması kurmayı seviyor!
mitsuya
Kollarını beline ya da boynuna doladığı normal sarılmaları sever.
Siz birlikte olduğunuz sürece, onun için gerçekten önemli olan tek şey bu.
ayrıca saçınızı okşayacak veya her şeyden çok bunalmış hissediyorsanız sizi güven verici bir şekilde sıkacak :) bu onun senin için orada olduğunu bilmenin yoludur.
chifuyu
chifuyu normal sarılmak yerine onun kollarında olmayı seviyor.
bu olduğunda, kollarını sırtınızın etrafına saracak ve yüzünü ensenize yerleştirecektir.
özellikle senden gelen rahatlığı sever ve senin kollarında olmak onu evinde hissettirir.
sende ve yanında olmak çok fazla rahatlık buluyor, bu yüzden her an sana sarılmayı seviyor!!
***
***
umarım beğenmişsinizdir
görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Novela JuvenilKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻