✧*̥˚49*̥˚✧

755 17 0
                                    



AŞK ADIDIR

𖦹 tokrev erkekleri sana nasıl sevgi gösterirdi

Karakterler:sano manjiro, ryuguji ken, baji keisuke, haitani ran, mitsuya takashi, matsuno chifuy

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀SANO MANJIRO⠀꒱⠀! ⠀⠀

❥ Onun sevgisini gösterme şekli fiziksel bir sevgidir. Yürürken elini tutmaktan korkmuyor, "sen bırak elimi" gibi şeyler söylese de. Bırakırsanız, sizi özgür bırakan kendisi olmasına rağmen, dudaklarınızı büzerek, eylemlerinizden rahatsız olacak şekilde size bakacaktır. Gerçekte, direnmeniz ve elini daha sıkı tutmanız beklenir.

❥ Konuşurken nadiren inek olur, kendini tam olarak nasıl ifade edeceğini bilemez ve başka biriyle romantik bir ilişki yaşama konusunda tamamen deneyimsizdir. İlk başta, ilişkiniz neredeyse bir Draken iki olmak, onunla ilgilenmek ve onu şımartılmış hissettirmek üzerine kurulu olurdu; zaman içinde, ara sıra motosikletiyle dışarı çıkmaktan dorayakilerini sizinle paylaşmaya kadar başka şekillerde davranırdı (bu,

❥ Gece yarısı aramaları. Uykusuzluk gibi bir şey olursa mutlaka sizi arayacaktır, onu rahatlatmak için sesinizi duyacaktır ve ayrıca onun güvenli yeri sizsiniz, onu üç dakika bile teselli etmeyi başarırsanız güvende olacaktır. Mikey onu çok takdir edecek ve bir gün gece geç saatte ona ihtiyacınız olursa aramalarınıza cevap vermeye hazır olacak, onunla konuşmaktan çekinmeyin, sizin için orada olacaktır.

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀RYUGUJI KEN⠀꒱⠀! ⠀

❥ Eylemler, sevgisini oldukça incelikli de olsa kendisi için alışılmışın dışında olan eylemler, dolaylı gösteriler ve davranışlarla gösterir. Herkes fark etmeyecekti, çok dikkatli olmaları gerekiyordu çünkü Draken aşk hayatında çok çekingen bir insan.

❥ Belinizi ince okşamalar, çok aşırı olmadan elini bluzunuzun altına kaydırır. Dokunduğunuzda nasıl titrediğinizi hissederek bölgeyi nazikçe sıkın; Vücudunuzun ondan gelen nazik bir dokunuşa tepkisini gördüğünüzde gururla çok hafif bir gülümseme gösterin. Seni bu şekilde, savunmasız halde görmekten hoşlanıyor, boyundan ve vücudundan sürekli olarak faydalanarak seni yatak odasının duvarına karşı zorluyor, köşeye sıkıştırıyor ve iki parmağıyla çeneni tutuyor ve seni kendisine doğru çekerken. itme. elinin alt sırtında: "Endişelisin, hayır ve nefesi yüzüne çarpıyor. Oh kahretsin, Draken'a çok düşkünsün.

❥Gece yürüyüşleri? Kesinlikle evet, motosikleti sizi ekstra koltukta karşılamaya hazır ve sizi Tokyo'nun karanlık sokaklarında gezdirmek için hızlanırken beli kollarınıza sarılmayı bekliyor. Mutlaka yatakta dolaşmadıkları, ancak farklı şekillerde seviştikleri ve her zaman birlikte paylaşacak yeni bir şeyler buldukları yakınlık anlarını sever. Draken sizinle vakit geçirmeyi, programında size yer açmayı ve ihtiyacınız olduğunda aramanıza cevap vermeyi seviyor; onu hiç rahatsız etmiyorsun, hiç öyle düşünme.

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀BAJI KEISUKE⠀꒱⠀! ⠀

❥ Biraz garip bir sevme şekli var. Keisuke'nin kendisi tam bir muamma. Bazen ciddi mi yoksa şaka mı yaptığını bilemezsiniz, her şeyi çok ciddi söylüyor ve sonra hiçbir şey söylememiş gibi davranıyor; Duygularının gerçek mi yoksa şaka mı yaptığı arasında sizi ikilemde tutuyor ve gerçek şu ki, bunlar gerçek, ama aynı zamanda onlarla şaka yapıyor, bu yüzden her ihtimale karşı gülünç görünmemek için genellikle biraz romantik fikirleri vardır. Bilezik takmak gibi, ama bunun çok sevimsiz bir bok olduğunu ve seninle böyle güzel bir şeyi paylaşmaktan ne kadar mutlu olduğu için evde gözyaşlarının eşiğinde olacağını söylese de.

❥ Baji, yanınızda olmaktan ne kadar gurur duyduğunu size her zaman hatırlatır. Nadiren bu kadar ciddi ve içten konuşur, erkek arkadaşınızın bu yanını neredeyse hiç görmezsiniz; Onu uzun süre çok sakin ve kaybolmuş bir bakışla gördüğünüzde, dudaklarından çıkmanız için çok güzel bir itirafın sizi bekleyeceğini bilirsiniz. Bu süreçte kendini utandırmadan nasıl hissettiğini ve size nasıl söyleyeceğini düşünmek istediğinde, kendisini etrafındaki dünyadan soyutlama eğilimindedir. Sonuçta o iyi bir erkek arkadaş, en iyisi.

❥ Bu pembe kelebek kravatlardan birini bağlamak için kullanırsanız, şikayet etmeden saçlarını düğümler halinde bağlarken dikkatinizi dağıtacaktır. Evden çıkarken onları çıkaracak ama bileklerine takacak. Bir dövüşten önce bir kereden fazla saçını onunla bağladı, düşmanı güldürdü ve dikkat dağınıklığından yararlanarak burnuna düz bir yumrukla saldırdı ve onları şeytani bir şekilde gülümsetti. Bir parçanızın onunla birlikte olduğunu ve savaşta onu desteklediğini hissediyor, bu yüzden onun yenildiğini görmek zorunda kalmamak için iki katını veriyor. Jartiyer kırılsa, kelebekleri saçına değil de yere düşürenlere acımasızca saldırır, inan bana, bir gram merhameti olmaz.

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀HAITANI RAN⠀꒱⠀! ⠀

❥ Hediyeler onun sevgisini gösterme şeklidir. Size hediyeler ve lüksler verir, siz istemeseniz bile, prensesi olmanızı sever. İstiyor musun? Alırsın, tereddüt etme. Her hevesinizi elde etmek için her şeyi yapar, bu anlamda örnek bir erkek arkadaştır.

❥ O da size aynı şekilde sahip olsa da, Ran'ı neredeyse elinizden yiyeceksiniz. Dizlerinin üzerine çökebilen bir takım olmalısın, kontrolü elinde tutmayı sever ama yine de arada bir ilişkinin kontrolünü eline alman için sana güç vermeye isteklidir. Onu istediği gibi evcilleştirmeyi bileceğinize güveniniz tam olsun. Sizi memnun etmek ve emirlerinizi yerine getirmek için diz çökmekten çekinmez, karısının boynuna bir tasma geçirip onu emeklemeye zorlayacak kadar açık fikirlidir.

❥Sürekli flört eder, flört etmeyeceği yer ve zaman yoktur. Sen onun en büyük ibadetisin, gerçekten samimi olan iltifatlarını kabul et. İltifatınıza karşılık verdiğinizde size gülümseyecek ve güvenini gösterecektir. Seni ne kadar incittiğini biliyor ve iki kelimeyle seni titrek bacaklarla ele geçirebileceğini. Seni seviyor, ona karşı bu kadar savunmasız olmak ve sevgi gösterileri, eli seni okşadığında titremen ve kulağına eğildiğinde onu nasıl çıldırttığınla ilgili en dürüst düşüncelerini söylemesi. Ran, ne düşündüğünü ya da seninle ne yapmak istediğini basit sözlerle söylemekten korkmuyor. Çapkın olduğu kadar, aynı zamanda düpedüz arsız, kusura bakmayın. Onu sevdiği için, özellikle senin yüzünün kızardığı ve sana o mahcup bakışları atan kişi olduğu için, seni bilerek utandıracak. Bir gün sizi o kadar çok duyguyla öldürür ki, iki dakikadan daha kısa sürede hissetmenizi sağlar.

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀MITSUYA TAKASHI⠀꒱⠀! ⠀

❥ Tamamen romantik, sıradan randevuları dört gözle bekleyeceksiniz, çok resmi veya süslü bir şey değil. Sizi yanında mutlu ve rahat tutmanın bir yolunu bularak, anın en az kendisi kadar tadını çıkaracaktır. Mitsuya, kelimelerin erkek arkadaşıdır. Çok sinir bozucu olmayacak, sadece seni çok sevdiğini ve seni istediğinden daha fazla düşündüğünü hatırlatacak kadar.

❥ Size özel kombinler yapacak, tereddüt etmeyin. Etrafınızı bantla çevrelemekten ve çok yakın olduğunuzu fark ettiğinizde kızarmanızı görmekten hoşlanırken, sadece gerçekten doğru önlemi aldığından emin olarak özür diler, böyle güzel bir mendili boşa harcamak istemez. Tabii ki, bu sadece onun bilebileceği bir yalan olurdu, çünkü gerçekte senin ellerine düştüğünü ve sonunda onu yavaş, tutkulu bir dokunuşla öpmek için pes ettiğini görmek istiyor.

❥Tabii ki, özellikle doğum günleri, yıldönümleri, ikiniz için önemli bir tarih ve bunun gibi şeyleri kutladığınız günlerde sizi motosikletiyle bir partiye veya başka bir yere götürürdü.

❍ ⠀ ─⠀꒰⠀MATSUNO CHIFUYU⠀꒱⠀! ⠀

❥ Romantik dolap. Kafasında flört etme ve seninle yapmak istediği birkaç şey hakkında bir sürü fikir olacak ve şu ya da bu shoujo manga tarafından yönlendirilecek. Romantik bir kızsanız, sizinle vakit geçirmek için tüm fikirlerinizi gerçekleştirmekten mutluluk duyacaktır.

❥ Ellerinizi, uyluklarınızı, belinizi, dudaklarınızı, hepinizi okşayarak, yanınızda bolca vakit geçirin. Özellikle yalnız olduğunuzda zaman zaman sizi öpücüklerle doldurur. Dudaklarından olsun ya da olmasın seni öpmeyi seviyor, bu yapmaktan gerçekten zevk aldığı bir şey ve senden birkaç tane çalmaktan çekinmiyor (kendini kötü hissetmediğin sürece). Ayrıca zaman zaman en sevdiği mangada görülen bir öpücüğü taklit etmeye çalışırdı, ancak sonunda ne kadar gülünç hissettiğine gülerek kendinden utanırdı.

❥ Sizi basit hediyelerle doldurur, anahtarlığınız için aksesuarlar, saç tokası, origami, küçük pelüş hayvanlar, iğneler, pullar, çıkartmalar, ona sizi hatırlatan her şey gibi şeyler, alır ve size verir. "Gördüğümde düşündüm

***

Umarım beğenmişsinizdir
Görüşmek üzere!

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin