✧*̥˚33 *̥˚✧

736 13 0
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


hiçbir aşk incitmek için değildir

 baji keisuke x fem! okuyucu


bazı şeyler asla değişmez; bazı şeyler bulundukları yere geri konmalıdır.

İşler nasıl bu hale geldi?

İçinizden bir netlik anı geçer, belki de siz onun kollarından geçici olarak kaymadan önce, belki bir saniyenin çok kısa bir kısmı geç olabilir (yapabilirdim, evet, ama yine de anlamsız olurdu). Kendinizi onun pençelerinden kurtarmayı asla umamazsınız ve bunu çok soğuk bir gerçek olarak biliyorsunuz. Bunu istediğin için değil, onu sana delip, dökme demir gibi sana kaynak yaptığı için - ve görünüşe göre bu gece tabuttaki son çivi.

Her zaman, sen küçüklüğünden beri - o her zaman aşırı korumacıydı. Ama bir parçanız, bir koruyucu ile bir mengene arasındaki çizgiyi tam olarak ne zaman aştığını merak ediyor.

Seni kötü kabadayılarından koruduğu zaman mı?

Hepsini dövülmüş halde bırakıp anneleri için çığlık atarken, kesin olarak seni kendinin ilan ettiği zaman mı? Numara. Kötü bir düşüşten sonra dizinizi ovuşturduğunda mı? Oraya bir yara bandı yapıştırdın ve seni eve götüreceği için hareket etmememi mi söyledin? Hayır hayır. Fırtına sırasında seni sımsıkı tuttuğu zaman mı? Derme çatma yastıkların altında seninle evcilik oynamaya geldiğinde ve sen ilk kez sıcak çikolata tattığında mı? Hayır, çünkü onu o zaman seviyordun.

Onu başka bir çocuğun hayatını tutarken yakaladığınızda, tırnakları çocuğun nefes borusuna o kadar çok battı ki, gözleri küçücük kafatasına saplandı ve ayakları yerden sarktı mı?

Ah, doğru, hatırlıyorsun. Geçmişte, size eşlik edemediği zamanlarda sizi hep tek başına oturturdu. İlk kural: Asla kimseyle izni olmadan konuşmayın.

Ama o gün ona itaat etmedin. Ve neden ? Yani başka bir çocuğu emebilecek misin? Sana yapmamanı söylediği şeyi kasten yaparak Baji'yi baştan çıkarmak mı? Azarlaması senin hatan. Neden ve nasıl olduğunu hatırlayamazsın, sadece çocuksu yüz hatlarının çirkin bir sırıtışla bozulduğunu hatırlayabilirsin, ama bunu söylediyse - o zaman doğru olmalı.

Çünkü... seni sadece o koruyabilir. Çünkü ona itaat etmedin ve sana söylediğinde yerinde durmadın. Ondan daha iyisini bulacağını bir an bile düşünme. düşünme.

("Bak, y/n. Keisuke çok güvenilir değil mi? O senin ağabeyin gibi!")

Annenizin hayali değerlendirmesinin şimdi kulaklarınızda çınlamayı seçmesi ironik, tıpkı yanağınızdaki tanıdık, kaba bir avuç içi gibi. ikna etmeye çalışırım. Sakinleşmeye çalışıyorum. Sonuçta uyumamış gibi görünüyor.

Tokyo Revengers Etki-Tepki KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin