bekaretini kaybediyorsun
karakterler: Mikey, Mitsuya, Chifuyu
Mikey
Bekaretinizi Yenilmez Mikey'e kaptirmak, kötü söhretli Manjiro Sano,sizin ve Mikey'nin neredeyse bir buçuk yildir giktigini bilmediginiz birseydi. ikisi için de bir dürtü olarak oldu, o kadar da olaganüstü degildi.aslinda sendin. Diğer klise filmler gibi-ikiniz de tekken oynuyordunuz; aniden kendini onun altında buldun ve birkaç dakika öpüştükten sonra sütyenini çözmeye ve kıyafetlerini atmaya basladı.
"Mikey." horozu derinlere gömülürken bacaklarnın arasındakizonklayıcı ağrı kaybolurken dudağını ısırdın. "B-beni boğmayı deneyebilir misin..?"Yavasça hareket ederken - kalçalarinizi kavrayip kendini duvarlannizinigine ve digina iterken, isteginiz üzerine gözleri büyüdü. "E-emin misin..Ya ben-""Beni incitmeyeceksin." Dudakların öperken bacaklarini bacaklarinadoladin - dillerin birbiriyle savaşıyordu."Sana cok güveniyorum, biliyormusun? Senin yanında kendimi güvende hissediyorum.
"Kahretsin, sözlerin kesinlikle ona bir sey yapti. Mikey bunu duymayaliçok uzun zaman oldu. Kalbi senin sesin tonunda yumusadi, eliniboynuna dolayarak ve başparmağınıköselerine bastirarak kendinirahminin icinde kınına sokmaya devam etti.
Mikey bunu yaparkenduvarlariniz daha da sikildi. Baskin tarafı onu ele geçirdi - sizi ters çevirdi ve ikinizi de köpek stili pozisyonuna getirdi. "M-mikey... S-sanirim ben-ah..." bulut dokuzda kaybolurken gözleriniz sikica kapalyken inlediniz.Sarisin adam cevap verdi, kendini disar gikardi ve kigini serbest birakti.Ondan sonra, Mikey alnina bir öpücük kondurdu ve kalan meyve sularinisilmek için bir paket mendil aldi. Mikey'nin yanında güvende hissettiğinimi söyledin?
Hayir, senin yaninda kendini güvende hisseden Mikey. Her zaman güclü olmakzorunda olmadığını hissediyor - etrafina duvarlar örüyor; ve bir cephe koymak için. mikey senin yanındayken yenilmez mikey bile degil.
O sadece Manjiro Sano- diger insanlar gibi biraz sevgiye ihtiyacı olan bir adam.
Chifuyu
Uzun zamandir erkek arkadaşın chifuyu matsuno'ya bekaretini kaybetmek, hayatinda basina gelen en büyülü seydi. Sol gögsünü elleyerek icini döverken adini inleme seklini seviyordun. Senin amını tokatlayan taşaklarinin sesi deneyimi daha iyi hale getirdi."Kahretsin, y/n.
Senin amın..." yüksek bir inilti ondan kaçti-dudaklarından senin adin gıkıyordu."E-en iyisi bu."Hamleleri sertleştikçe dilleriniz birbirine dolandı - tırnaklarınız sırtını kazarken.
Pantolonu düzensizdi ve ciğliklariniz kulaklarına cennet gibi geliyordu."A-ah..... hadi birlikte boşalalım, tamam mi?"
Chifuyu sizin içinizden çıkarken alninizi öptü, sularini uyluklariniza yayarak orgazm olmaniza yardimci olmak için klitinizi ovusturdu.
Duvarlarin ne kadar kutsal hissettirdigi için, Chifuyu en basta onuaramanin gerçek sebebini unuttu. Notlarin iyi gitmedigi için ertesi günmatematik sinavlarin için sana ders verecekti. Adam senin görüşüne kıkırdadı-bacakları açıldı ve güzel gözlerin şehvet doluydu.
"Hadi, şimdi çalışmaya başlayalım, tamam mı?" Ama ikinci tura hazirlanirkendudaklarini öpmek için yüzünü çektiginizde daha fazla konusamadi.
Mitsuya
Sen ve mitsuya bekaretinizi birbirinizde kaybettiniz. Bu kendiligindendegil, planlydi. ikiniz de en az 3 gün bunun hakkinda konustunuz. Hersey Mitsuya'nin sizi okşamaya başlamasıyla basladı.
Birkaç plan vetartismadan sonra, Mitsuya sizi ikinizin de ilk kez yaptigi evine davetetmeye karar verdi. Neyse ki, kız kardeşleri ve annesi ortalıkta yoktu
"T-takash..." o köprücük kemigine gögsüne hickeyler yerlestirirkenkulagina inledin. "|-ivi hissettiriyor mu...?""E-evet, öyle.." Mitsuya parmaklarıyla klitorisini ovuşturdu ve duvarlarınızın onun etrafına kenetlendiğini hissedince yüksek sesle küfretti.
"Siktir.! beni çok iyi anliyorsun, y/n."ikiniz de bölgedeydiniz-vücudunuza sariliyordunuz birbirine daha dayakinlasarak omzunuzu, köprücük kemiginizi ve dudaklariniziöpücüklere boğdu. Mitsuya ayrıca onun için 'iyi bir kız' olduğun için onu iyi hissettirdiğin ve sevildiğini hissettirdiğin için seni övdü.
"B-bebegim." Mitsuya'nin hamleleri, siz onun üyesini arkaya dogrugerdirirken daha da hizlandi. Sag gögsünüzü el yordamiyla iniltileri dahada yükseliyordu. "B-ben..... gögüs.
Ona geri baktiginda gözlerin sehvetle doluydu-ve hisler karsilikliydigözlerinden disan firlayan arzuyu görebiliyordun."E-evet... lütfen yap...." adam senden çekildi ve kendini okşamaya başladı- suyunu göğsüne saldı.Ondan sonra, Mitsuya seninle banyo yapmaya karar verdi - Sana içmen için biraz sıcak su da verdi. Senin saçına da şampuan sürüyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Teen FictionKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻