[+18][Uyarı: smut,manipülasyon, bakireler, öpüşme, alay etme]
[Her ikisi de 23 yaşında]
-
-
[Spoiler: Baji'nin hala hayatta olduğu alternatif bir zaman çizgisi]
Özellikle eski bir üye olduğun için toman topraklarının arka müttefiklerinde yürümek eğlenceliydi şimdi...
"Brahman birinci bölümü takım lideri, y/n y/l/n, bunu kim beklerdi?" O alaycı sesi çok iyi biliyorsun, o kendini beğenmiş ifade ve tilki gibi tonlar sana meydan okuyan bir ifadeyle bakıyor. "Keisuke Baji, budalanı burada göreceğimi düşünmemiştim. Şimdiye kadar kurşunu ısıracağını düşünmüştüm." Cevap verirdin. "Hah, cehennem gibi, sonuçta hala hainleri avlıyorum." İkiniz şimdiye kadar yakındınız, yüzleriniz birbirinden sadece birkaç santim uzaktaydı ve her ikisinin de tuttuğu kendini beğenmiş ifade kesinlikle korkutucu bir şeydi, iki birinci tümen kaptanı birbirlerinin boğazlarını mı sıkıyordu? Oldukça görüntü değil miydi?
"Beni hala hain olarak mı görüyorsun?" "Tabii ki, sadece pozisyonunuzu bırakıyorum." Kıkırdadı. "Toman'dan ayrı kalman beni sinirlendiriyor." O ekledi ve sen güldün. "Ncaww, beni çok mu özlüyorsun Keisuke? Gurur duydum." Saçını yüzünün dışına itme derdin. Sana baktı ve sırıttı. "Seni özlemiyorum. Şansın vardı prenses." Hemen dedi. "Çok kötü Keisuke. Birlikte çok iyi olurduk." Topuklarının üzerinde dönüp uzaklaşmadan önce dudaklarını hafifçe onunkine sürterek fısıldadın.
Bir an tereddüt etti, sen... büyüleyiciydin ve seni özlemediğini söylese yalan söylemiş olurdu. Sonuçta ikiniz ortaokulda bir çifttiniz, ancak ikinizin bazı anlaşmazlıkları olduğu ve rakip takımlarla çıkan büyük kavgadan bahsetmiyorum bile, bir ilişki karmaşasıydı. "Böyle dolaşmayın, özellikle Brahman üyelerinin saldırıya uğradığı bir bölgede." O uyardı. "Umurundasın." Bir an durup ona baktın, sustu ve yüzünü kapattı. "Beni aptal hissettiriyorsun. Beni resmen yozlaştırdın." Diyecekti. "Sen zaten Keisuke kadar aptalsın." Kıkırdadınız, ikiniz o boşluğu tekrar kapattınız. "Bana geri dön..." diye fısıldadı ve sen kıkırdadın. "Hayır, benim yerim Toman'da değil. Mikey ve Chifuyu'dan başka kimse tarafından sevilmezdim. Yine de Brahman'a gelmeni sorun etmezdim." Yanağını yumuşakça avuçladığını söylerdin.
İçini çekerek eline eğildi, bu yumuşak dokunuşu özledi. Gerçi ellerin eskisinden çok daha nasırdı. "Hah, cehennem gibi. Toman benim evim." "Yine de buradasın Keisuke... sen ve ben birlikte çok mükemmel olurduk... bizden nasıl korkacaklarını bir hayal edin." Fısıldadın, başı dönüyordu, bağımlı olduğu bir uyuşturucu gibiydin. "Minx..." yardım edemedi ama sana daha da yaklaştı. "Sevmiyormuş gibi davranmayı kes..." diye fısıldadın, dudakları bir kez daha onunkilere değdi, aranızdaki mesafeyi kapattı, sizi bir öpücük için kendine çekti ve oldukça derin bir şehvetli öpücüktü. Diliniz alt dudağında geziniyor, bir eli belinizin altında, diğer eli de yanağını okşuyordu. İlk adım zannediyorsun.
Ateşli öpücükten ayrıldığında, iç çekmeden önce bir an boş boş sana baktı. "Ne halt... neden böylesin... cadı gibisin." dedi. "Ben mi? Komik, bana delicesine ve dürüstçe aşık olan sensin." Bir değişiklik oldu, elini omzuna bastırdın ve onu dizlerinin üzerine çöktürdün, şimdi sana bakmasını sağladın. "Çok tatlı, bana bu kadar aşık biriyle hiç tanışmadım Keisuke..." Sen konuşmadan önce kısa bir duraklama oldu. "Sevimli küçük bir köpek yavrusu gibisin." Kafasını geri çekmeden önce elini saçlarının arasından geçirerek dalga geçtin. Dudakları aralandı ve hiçbir şey söyleyemedi. Hayır, bir şey söylemeyi reddetti. "Beni sahibin olarak istiyor musun? Efendine itaat ettiğin sürece sana ikramlarda bulunacağım~" diye fısıldadın, boştaki elin bir kez daha yanağını kavrarken, baş parmağın alt dudağında dolaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers Etki-Tepki Kitabı
Novela JuvenilKarakterlerin vereceği tepkiler,oneshot,headcanon fem x reader,smut, fluff ,spoiler içerir Keyifli okumalar! 🧚🏻