•Bölüm 21•

113 9 5
                                    

Bölüm içerisinde dinlemenizi istediğim iki şarkı olacak. Sahneleri geldiğinde arka fonda çalsın lütfen.

Selami Şahin - seninle başım dertte.
Ahmet Özhan - çaresizim.

                                 •••

Güç erkeğe, güzellik kadına verilir; ama her şeyi yenen güç, yalnızca güzelliğe yenilir.


                               •••
 
Sabah olmuştu. Aynı yatakta yattıkları ikinci geceydi bu. Burak gözlerini araladığında karşısında Halide'nin güzel yüzü vardı yine ve yeniden. Böyle sabahlara alışık değildi içi tuhaf oluyordu hala. Sağ elini uzatıp yüzüne yaklaştırdı, dokunmadan yüzünde gezdirdi.

"Allah'ım sana şükürler olsun..." dedi gözlerini huzurla kapayıp.

Yanağını okşadı. O sırada yanağında hissettiği sıcak dokunuşa uyandı Halide. Gülümsedi.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Daha önce insan hastanede mutluluk ve huzurla uyanır mı deseler, saçmalamayın derdim. Ama insan gözlerini açtığında sevdiğini karşısında görünce böyle bir şey mümkün oluyormuş. Nerede olduğunun bir önemi yokmuş."

"Ne yapalım minimal... Bizim payımıza düşen de silahlar, sokaklar, hastanelermiş. Cehennem ateşinde aşk... Mucize gibi..."

"O zaman tekrar günaydın mucize aşkım..." dedi gülümseyerek.

Yanağındaki yara izinden öptü. O sırada kapı çalındı. Gelen hemşireydi. Halide ve Burak çekimserlikle yatakta doğruldu.

"Doktor bey birazdan kontrole gelecek eğer onay verirse çıkabilirsiniz."

"Tamam, teşekkürler." dedi Burak.

   Çok geçmeden Doktor Murat odaya girdi. Kısa bir muayenenin ardından Burak'a bir soru yöneltti.

"Gece boyunca ağrınız oldu mu?"

"Hayır."

"Peki, hareketlerinizde yavaşlamaya sebep olacak şekilde ani saplanma tarzındaki ağrılar?  Sık oluyor mu son zamanlarda?"

"Birkaç defa olmuştu. Ama bu kazanın öncesinde. Neden sordunuz?"

"Herhangi bir hasar varsa bu önceden mi yoksa sonradan mı oluşmuş onu anlamak için. Son kez bir röntgen ve emar çektirmek istiyorum size. Sorun olmayacaksa tabii."

Halide'ye baktı. Gözleri ne olur kabul et der gibiydi. Dayanamadı.

"Ne derseniz kabul ediyorum hocam. Bir hasar var mı yok mu emin olalım." dedi normalde yapmayacağı bir şekilde. Murat'ın dikkatini çekti bu durum. Halide'ye bakıp kendi için bir şeyler yapması, onun için tuhaf bir eylemdi. Daha doğrusu unutmaya başladığı bir eylem. Halide'nin Burak'a olan bakışları git gide derinleştiğinde Burak bunu hissedip ona döndü.  Gözlerinin içine bakışlarıyla minnet tohumları eken bu kadına karşı koyamıyordu. Ne dese yapıyordu.

***

Doktor Murat elinde sonuçlarla odaya girdi.

"Burak bey, sonuçlarınız temiz görünüyor.  Korkulacak bir şey yok.  Ancak sizden bir ricam olacak. Kolunuzu fazla zorlamayın."

"Peki hocam."

"Taburcu olmanız için işlemleri başlatıyorum."

"Teşekkürler."

KırağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin