Part 3.

465 28 12
                                    

Περνώ για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο την είσοδο των pits. Σάββατο πρωί,μερικές ώρες πριν την έναρξη των επισήμων κατατακτήριων δοκιμών,όπου οι οδηγοί ανταγωνίζονται για το ποιος θα καταφέρει τον ταχύτερο γύρο,ώστε να παραμείνουν στους 15,από τους 20,ταχύτερους προκειμένου να περάσουν στην επόμενη φάση.
Η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο,ενώ ο κόσμος συνεχώς αυξάνεται. Περπάτησα μέχρι το γκαράζ του αδερφού μου. Χαμογέλασα σε μερικούς από τους μηχανικούς που ήταν εκεί,και προσπάθησα να τον βρω.
«Καλημέρα!»,αναφωνησα,μπαίνοντας στο δωμάτιο του. Ξαπλωνε,φορωντας την ειδική φόρμα των αγώνων. Το σκούρο μπλε χρωμα της Red Bull,τονίζει τα καταγάλανα μάτια του. Μακάρι να είχα και εγω τα μάτια του!
«Καλημέρα Lia, δεν ήξερα ότι θα έρθεις»,μου είπε χαμογελώντας,και σηκώθηκε ώστε να μου χαρίσει μια αγκαλιά.
«Πως είσαι;»,τον ρώτησα.
«Αποφασισμένος να υπερασπιστώ τον τίτλο μου»,αναφωνησε ψυχρά.

[...]
Ανεξήγητα εκκωφαντική φασαρία κυριαρχούσε μερικές στιγμές πριν την έναρξη των δοκιμών. Βγήκα μερικά βήματα πιο εξω από το γκαράζ προκειμένου να καταλάβω τι συνέβαινε. Αντίκρισα τον Charles,και ένα χαμόγελο έκανε την εμφάνιση του στο πρόσωπο μου. Ένα πλήθος,δημοσιογράφων να περπατούν,μπροστά,πισω,δίπλα του και να τον παρακαλούν για κάποια δήλωση. Δίπλα του περπατούσε μια κοπέλα. Μια αρκετά γνώριμη φυσιογνωμία. Την επεξεργάστηκα.
Μα βέβαια! Είναι η Charlotte. Είναι η..πρώην κοπέλα του; Τι διάολο;
Πριν μερικές ημέρες,πέταξε από την Ιταλία έως την Αγγλία προκειμένου να με δει για μερικές ώρες,και τώρα; Τώρα,εμφανίζεται κύριος,χωρίς καμία αναστολή,μαζί με την πρώην του,σαν να μην τρέχει τίποτα! Μαλακας!

Περάσανε από μπροστά μου. Εκείνος δεν με αντιλήφθηκε. Το βλέμμα μου παρέμενε κολλημένο,οχι πάνω σε εκείνη,αλλά σε εκείνον. Με έκανε να νιώσω για πρώτη φορά σε ολόκληρη την ζωή μου,τόσο όμορφα,και τώρα μου γκρέμισε τα όνειρα και μου έσπασε την καρδιά σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.
Μόλις τον είδα να μπαίνει στο γκαράζ της εταιρίας του,περπάτησα με γρήγορα βήματα προς τα εκεί. Μπηκα στο γκαράζ αδιαφορώντας για τα αδιάκριτα βλέμματα των μηχανικών του,και κατευθύνθηκα οργισμένη,στο δωμάτιο του.
Χωρίς να χτυπήσω,εισέβαλα σε αυτό. Τον αντίκρισα να φορά την αντιθερμικη φόρμα του και να ετοιμάζεται για τις κατατακτήριες.
«Ophelia; Δεν σε περίμενα!»,αναφωνησε και μου χάρισε ένα χαμόγελο. Προσπάθησε να με πλησιάσει ώστε να με  φιλήσει ομως τον έσπρωξα. Από ότι φαίνεται κανένας δεν με περίμενε σήμερα!
«Απορώ τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου Charles! Είσαι αδιανόητα πολύ μαλακας!»,σχεδον του φωναξα. Το βλέμμα του σοβάρεψε.
«Πριγκίπισσα,τι έγινε;»,ρώτησε.
«Τολμάς να με ρωτάς τι έγινε; Κανεις είσοδο χεράκι-χεράκι με την πρώην,και από όσο κατάλαβα νυν κοπέλα σου,και μου το παιζεις ανήξερος; Ο,τι είχαμε,όσο λίγο και αν κράτησε,τελείωσε! Μη με ξανά ενοχλήσεις ποτε!»,του είπα,σοβαρή,σε μια προσπάθεια να συγκρατήσω τα δάκρυα μου.
«Δεν το εννοεις αυτό! Ασε με να σου εξηγήσω!»,ειπε με τρεμάμενη φωνή.
«Δεν θέλω να ακούσω τίποτα από εσένα πλεον»,αναφωνησα,και βγήκα βιαστικά από το δωμάτιο του,αδιαφορώντας για το γεγονός ότι εκείνος φώναζε το όνομα μου. Στην προσπάθεια μου να βγω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από το γκαράζ,επεσα πάνω σε εκείνη,χωρίς να το αντιληφθώ. Την κοίταξα σχεδόν εχθρικά,και χωρίς να της πω λέξη,έφυγα τρεχωντας στον αδερφό μου.

I wanna be yours.Where stories live. Discover now