2 : two crackhead bestie !

193 12 0
                                    

SUPERMALL' merupakan sebuah pusat beli-belah yang baharu dan besar, di dirikan berdekatan dengan satu lagi pusat beli-belah yang cukup terkenal.

this is a fiction tho. nothing is true nor exists. let us pretend that it exists. after all, this is just a fiction story.

"Oh, yang ini bagus!" puji Mel.

Dia ambil satu baju berwarna merah. Desainnya lebih kurang kepada sweater tetapi lengan pendek. Mel suka dengan baju tersebut.

Bad menggeleng, bagi Bad baju itu tidak kelihatan begitu menarik. Minat Bad lebih kepada sweater long sleeve and extra size. Yang mana dia lebih suka fesyen yang extra size with extra long, kelihatan comel kalau pakai.

"Haaa, I want this!" Bad menarik satu sweater berwarna baby blue.

Baru di lihat dia sudah tersenyum. Sangat ngam bila sweater yang sedikit di tambahkan corak white shark dan di tambah pula dengan baju pendek seolah di tempatkan di luar sweater.

"Lepastu..." Bad menarik pula satu seluar hitam panjang yang berukuran besar.

Cukup untuk buatkan si pemakai akan kelihatan sedikit tenggelam jika memakai. Berbaloi, pemakai akan kelihatan comel apatah lagi bila yang berketinggian 170 ke bawah.

because you're short, shortie.

jkjk >

everyone is cute. not only the shorty one but also the tall one. everyone is just so cute! we just need ourself to accept the reality. bij, be proud.

Mel buat muka. Dia tidak suka dengan gaya yang di padankan Bad. Mel ini lebih suka dengan gaya ala-ala trend nowadays. The tudung lilit leher hingga tercekik, she say it's fashion. Ngeh. Fashion that bring you to the bright hell.

"Baju yang macam ini lawa lepastu kita padankan dengan shawl yang warna putih." Mel sudah membayangkan dia sudah siap berfesyen.

"Apa-apa lah. Aku tak kisah. Aku tak suka dengan cara kau bergaya." Bad have her own style.

Mel buat muka mengejek-ejek Bad. Dia tidak kisah pun dengan gaya Bad. Mel lebih suka dengan gaya yang dia pakai, haruslah dia bangga dengan penampilan sendiri.

"Jom kita pergi tengok kasut!" tarik Bad.

***

SUNEO CAFE

"Oh, cantik lah nama kafe dekat depan tu. Jom kita pergi sana nak tak?" bawa Bad.

Mel mengalih pandangan ke arah hadapan, dia lihat sebuah kafe dengan sign yang besar di atas kafe, Suneo Cafe.

"Tapi... sejak bila Suneo buka kafe dekat Malaysia? Dia bukan orang Jepun ke?" tanya Bad.

Mel menggelengkan kepala. Kawan dia ini hendak di kata bengap nanti marah, itu nama kafe sahaja. Macamlah tidak tahu. Apa, Giant pun nama mall dulu. Sekarang dah tukar dah. Heleh.

Mel menoleh semula, dia kembali memilih sepasang anting-anting dengan berhiaskan rama-rama. Mel ada tindikkan satu lubang di telinga, dia gemar memakai anting-anting.

Mahu menangis Mel bila dia pertama kali memakai anting-anting. Lama-kelamaan, elok juga Mel rasa. Sekarang ini bergayalah dia dengan pelbagai aksesori.

"Bad, kau cuba-" Mel tercari keberadaan Bad.

Bad malas mahu menunggu Mel dan berkeputusan untuk pergi ke Suneo Cafe sendiri.

Dia tampak sedang berjalan laju memasuki kafe, banyak pelanggan di kafe ini walaupun baharu sahaja di buka.

STUCK WITH YOU ✅️Where stories live. Discover now