44📻Biraz Teşekkür Biraz Özür

979 115 13
                                    

44| Biraz Teşekkür Biraz Özür

10 Ay Sonra

Portakal

Taner: dersiniz bitti mi

Ekim: benim bitmek üzere

Taner: abi senin dersin bitti mi?

Teoman yazıyor...

Teoman çevrimiçi

Teoman yazıyor...

Teoman çevrimiçi

Ekim: alış artık teo alış

Teoman: alışamıyorum yavrum olmuyo

her gün kardeşime dersim bitti gel beni al demek koyuyo tamam mı

Ekim: tamam teo ağlama geçicek ahsghasgha

Teoman: anlayamazsın ekim

senin senden büyük kardeşin sana abi demiyo

Selim: abarttın sende

ne var 4 yaş büyükse

Teoman: bi de bu var anasını satıyım ya

taner bizde kalabilir mi diye diye götümde gezen çocuğa utanmasam abi dicem

ulan bu nasıl ergenlik geçirmek

1.97 boy mu olur ekim ne yedi ne içti bu çocuk lan

Taner: küçükken ben daha uzundummm

Selim: yine de hep seni kucağıma alırdım

Teoman: ne kucağı ekim ne diyo bunlar ekim

Taner: yani kucak derken

sırtına çıkardım selimin onu diyo

Teoman: 😃

Ekim: bende bugün kedili pijama takımı almıştım bizim için ama teo istemiyo gibi

Teoman: ben dersten çıktım yavrum sen nerdesin

Ekim: çıktım çardaktayım :DD

Teoman: geliyorum <3

Selim: beş dakikaya ordayız

.

bu kısmı tamamen alakasız paralel evren gibi düşünerek yazdım teomanın geçmişte bıraktığı taneri işlemek istedim

(İzmir-2011)

"Gelebilir miyim?" dedi Özge kapının ardından.

Yatağında bağdaş kurup seslendi Taner. "Gel abla."

Kadın gülümseyerek içeri girip Taner'in karşısına oturdu. Elindeki poşeti çocuğun kucağına bıraktı. "Doğum günün kutlu olsun bebeğim."

"Ya abla!" gülerek Özge'ye sarıldı. "Teşekkür ederim, gerek yoktu."

"Vardı." diyerek saçlarını karıştırdı Taner'in. "O benim hediyemdi..." dedi poşeti göstererek. Arkasında tuttuğu ikinci poşeti eline tutuşturup "...bu da başka birisinin hediyesi." dedi.

Kaşları çatılan Taner "Kimin?" diye sordu.

Dudak büzerek ayağa kalktı Özge. "Öğrenirsin. Bende civciv okuldan gelmeden eve geçeyim."

Kapanan kapının ardından bir süre baktıktan sonra küçük poşeti açıp içinden kaseti çıkardı. "Kim kaset gönderir ki?" diye sesli düşündü.

Hala eski kasetleri sakladığını evdekiler dışında kimse bilmiyordu oysaki. Komidinin çekmecesinden walkmanini çıkartıp kaseti içine yerleştirdi. Kulaklıklarını takıp oynat tuşuna bastı.

Hışırtıların ardından onun sesi duyuldu, "Abim..." Teoman'ın.

Anında gözleri dolarken elleriyle dudaklarını örttü.

"Taner'im, değerlim. Nasılsın? Umarım bunu Özge'den rica ettiğim gibi on sekiz yaşında dinliyorsundur. Aslında daha erken de dinleyebilirdin ama ben yeterince aklının başında olduğu bir zamanda dinlemeni istedim, beni anlayabilmen için.
Gittiğim için özür dilerim ve teşekkür ederim. Bunu olgunlukla karşıladığını biliyorum.
Beni anlayacağına inandığım için bıraktım bu kaseti sana.
Taner... Hiç aşık oldun mu? Ben oldum.
Eminim biliyorsundur, Ekim'e. Onu hatırlıyorsun dimi? Hani şu her gece velet kavgası yaptığın abin. Hani şu her kabus gördüğünde yanına koşan, kollarına sığındığın abin.
Duymuştum aslında Taner'im, yatağımdan kalkıp yanına gelmiştim 'geçti' demek için. Ama Ekim sana 'geçti' demedi, abin ve ananen için şükretmeni söyledi. Seni avutmak yerine, gerçeklerle yüzleştirdi. Benim asla yapamayacağım şeyleri yaptı. Ben seni geçecek diyerek kandıracakken o acı da olsa kabullenmeni sağladı. Sizi izledim Taner, o an, o an kalbim hiç olmadığı kadar ısındı, her an aşık oldum. Ne zaman kabus görsen yanında olan o adam var ya, ben ona çok fena aşık oldum abim.
Ne anlatırsam anlatayım haksızım biliyorum. Seni bırakmamam gerekirdi, bana kızdın, kızgınsın biliyorum. Bende kendime çok kızgınım. Aşk uğruna nasıl kardeşini bırakırsın lan?
Ne kadar kızsam da kendime geri adım atamıyorum Taner. Yemin ederim kalbimin yarısı senin yarısı onun. Ama ne onu bırakabiliyorum, ne seni.
Gelecekte beraber olacağız abim.
Söz.
O zamana kadar benden nefret etme tamam mı?
Yanında olamadığım her gün için, bensiz geçirdiğin her doğum günü için özür dilerim.
Doğum günün kutlu olsun abim. Seni çok, çok seviyorum."

Yanaklarından yaşlar süzülürken kulaklığını çıkartıp gözlerini yumdu. "Bende abi, bende seni çok, çok seviyorum."

📻anladınız diye düşünüyorum geçmişte kalan taner naptı neler oldu diye yazıyım dedim aslında amacım teomanı suçlamadığını ve hala sevdiğini göstermekti :')

gün içinde finali paylaşırım
iyi geceleerr

Thunder | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin