6. Bölüm

770 48 7
                                    

Jungkook'un ağızından

Jimin hyungun servisi kullanması gerekiyordu ama o yerinde durmuş hiç bir şey yapmıyordu.

Hyunga sesleniyordu ama bizi duymuyor gibiydi elinden topun düşmesiyle Jimin hyung yerinde sendelemişti ne olduğunu anlamaya çalışırken Jimin hyung düşücekken Bay Min koşarak gidip onu tutmuştu.

Telaşla hemen yanlarına gittim hemen yere çökerken Bay Min'in kucağındaki hyunguma bakıyordum yanıma hoseok hyung'unda gelmesiyle Bay Min Jimin hyungu kucağına alıp bana döndü "Jungkook Jimin'i hastaneye götürüyorum Taehyung'a haber ver çocuklara dağılmasını söylesin sonrada beraber hastaneye gelirsiniz" "Tamam Bay Min" dedikten sonra Bay Min ve Hoseok hyung hızlıca çıkışa doğru ilerlerken bende Bay Kim'e haber vermeye gittim.

Bay Kim'i odasında bulunca telaşla olanları anlattım "Tamam Jungkook sakin ol eşyalarını toplayıp beni çıkışta bekle çocukları halledip hemen geliyorum" kafamı sallayıp eşyalarımı toplamaya indim Jimin hyung ve Hoseok hyungun da eşyalarını alıp çıkışa gittim

Bir kaç dakika sonra Bay Kim geldi eşyaları arka tarafa koyup ön tarafa oturduktan sonra hastaneye sürmeye başladı.

Hastaneye varınca hemen arabadan inip Bay Kim'le koşarak hasteneye girdik.

Danışmadan hyungun kaldığı odayı öğrenip oraya doğru ilerledik. Kapının önünde hoseok hyungu görmemle yanına koşup ona sarıldım "Neyi varmış hyung"  "Bilmiyoruz Jungkook doktor daha içerden çıkmadı" 

Kapının yanındaki oturaklara feçip oraya oturduk Bay Min ve Bay Kim'in bizi duymayacak karından emin olmak için onlara dönüp baktığımda kenarda konuştuklarını gördüm.

Hoseok hyunga dönerek "Hyun sence o adamla o kadın mı bir şey yaptı" "Bilmiyorum Jungkook sadece jimşn iyi olsun yeter" hoseok hyungun son dediğinden sonra sessiz kaldım.

Bay Min yanımıza gelerek "Ailesine haber verdiniz mi" diye sordu ben ne cevap vericez diye düşünürken hoseok hyung "haber verdim ama iş yerinden izin alabileceklerini sanmıyorum" diyerek yalan söylemişti.

O adam ve kadın işe gitmiyorlardı bir şirketleri vardı ve yattıkları yerden parayı yiyolardı.

Doktorun odadan çıkmasıyla hemen ayağa kalktık "Hastanın yakınları sizlermisiniz" ben hemen "evet arkadaşlarıyız" diyip doktora baktım "Ailesinden biri yokmu" hoseok hyung Bay Min'e söylediği gibi doktora da yalan söylerek "işten izin alamadıkları için gelemediler" dedi

"Peki ozaman hastanın durumu şuan iyi sadece yeterli besin almadığı ve fazla enerji harcadığı için baygınlık geçirmiş serum taktım bir kaç saate uyanır uyanmasını odada bekliyebilirsiniz"

Doktora teşekkür ettikten sonra hoseok hyungun arkasından bende odaya girdim benim arkamdan da Bay Kim Ve Bay Min içeri girmişti.

Hepimiz farklı yerlerdeki koltuklara yerleştikten sonra ortamda büyük bir sessizlik olmuştu.

"Jimin daha önce böyle bayıldımı yani okuldayken hiç bayılmamıştı ama okul dışında yorgunluktan bayıldığı oldumu" Bay Min'in konuşmasıyla cevap verdim "Bildiğim kadarıyla olmadı ilk defa böyle bir şeye denk gelmedim" ben konuştuktan sonra ortamda yine bir sessizlik olmuştu.

2 saat sonra
Jimin'in ağızından

Gözlerimi yavaş yavaş aralamamla ışığın gözümü alması bir olmuştu bir kaç saniye sonra ışın kısılmasıyla gözümü açabilmiştim nerde olduğumu anlamaya çalışırken en son ben düşerken Bay Öin'in beni tuttuğunu hatırlıyordum sonrasında da bilincim kapanmış olmalıydı.

Jungkook'un sesini duymakla daldığım yerden çıkmıştım "Hyung iyimisin bekle hemen doktoru çağırayım" diyip cevap vermemi beklemeden odadan ayrılmıştı yatakta doğrulmaya çalışırken hoseok hyung gelmiş ve doğrulama yardım etmişti.

Odanın içerisinde gözlerimi gezdirirken Bay Kim ve Bay Min'in de odada olduğunu görmüştüm.

Odanın kapısı açılmasıyla Jungkook ve doktor içeri girmişti doktor yanıma gelerek kontrol yapmıştı. "Yeterince besin almamışsın bunun üzerine fazla enerji harcadığı içinde baygınlık geçirmişsin bundan sonra öğün atlamadan yemeklerini ye lütfen bir de basketbolcu olduğunu duydum en azından daha iyi bir şekilde dönebilmek için bir gün dinlensen iyi olur"  "Teşekkür ederim daha dikkat edicem" "Çıkış işlemlerini halledip çıkabilirsiniz" tekrardan teşekkür ettikten sonra Bay Kim ve Jungkook çıkış işlemlerini yapmaya giderken Bay Min ve Hoseok hyung yataktan kalkıp yürümeme yardım ediyorlardı.

Bay Min "Ben arabayı kapının önüne getirim"  diyip yanımızdan ayrılmıştı. "Kendini kasmayı bırak Bay Min şuan yanımızda değil" hoseok hyungun konuşmasıyla kendimi serbest bıraktım.

Kapının önüne gelmemizle Jungkook ve Bay Kim'in de işlemleri halledip çoktan geldiğini gördüm.  "Jimin hyung Bay Kim'le aynı yöne gidiyormuşuz beni bırakıcak sen iyisin dimi"  "iyiyim Jungkook merak etme eve gidince dinlendirin zaten"  "Kendine iyi bak hyung görüşürüz"  "Görüşürüz Jungkook"  "kendine iyi bak Jimin görüşürüz"  "Görüşürüz Bay Kim"

Jungkook ve Bay Kim'in yanımızdan ayrılmasıyla Bay Min gelmişti arabaya binip yola koyulmuştuk "Jimin seninle eve gelmemi yada bize gelmek istermisin"  "Teşekkürler hyung ama eve gidip dinlenseö iyi olu hem sen de yoruldun sende eve gidip dinlen"  "Tamam, Bay Min beni şu kenarda bırakabilir misiniz". Bay Min'in arabayı kenara çekmesiyle hoseok hyumg görüşürüz dedikten sonra arabadan inip eve doğru gitmişti.

"Bay Min iyimisiniz hiç konuşmadınızda bir şey mi oldu"  "Başıma ilk defa böyle bir şey geliyor o yüzden endişelendim" "Ahh anladım endişelenmenize gerek yok ben cidden iyiyim"

Evin önüne gelince Bay Min arabayı park ettikten sonra aynı anda arabadan inmiştik Bay Min yanıma gelerek kapıya kadar yürümeme yardım etmişti "kendini iyi hissetme bile yarın gelme evde dinlen ve öğünlerini atlama bir daha seni böyle görmek istemiyorum"  "Peki Bay Min bu gün için teşekkürler benim yüzümden yoruldunuz"  "asıl ben özür dilerim Jimin sizi ne kadar yoruyorsm artık bayıldım"  "Hayır hayır Bay Min doktorun dediği gibi yeterli besin almadım ve siz çok çalıştırmıyorsunuz ben fazla çalışıyorum" 

"Daha fazla kendini yorma hadi içeri girip dinlen" kapıyı açıp arkama dönerek "İyi geceler Bay Min" dedim  "İyi geceler Jimin" Bay Min arkasını dönüp giderken kapıyı kapatıp kapıya yaslandım bu günün tarihini not almalıydım.

Bu gün şansıma annemle babam erkenden yatmıştı sessizce odama çıktıktan sonra kısa bir duş alıp pijamalarımı giyip yatağa geçtim.

Telefonumu elime aldıktan sonra diğer hattı telefonuma taktım Bay Min'le olan konuşmalarımıza girdim. Hiç birşey yazmamıştı

Geceyi Seven
İyi geceler Bay Min

Bay Min
İyi geceler geceyi seven çocuk










Selam umarım bu bölümü beğenmişsinizdir bir dahaki bölümü texting yapmayı düşünüyorum ama düz yazıda olabilir

Eğer kitapta istediğiniz olaylar varsa buraya yazabilirsiniz

<3

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin