Saçlarımda ki hafif dokunuşlarla uyanırken gözlerimi açıp kafamı geriye atarak Yoongi hyungla göz göze geldim.
"Günaydın bebeğim"
"Günaydın hyungie"
Yoongi hyungun saçlarımda ki eli belime gidip orayı okşarken "Ağrın var mı" diye sorunca "Biraz var" diye cevapladım.
Ellerini üstğmden çekerken yataktan kalktıktan sonra bana doğru uzanıp kucağına alınca kollarımı boynuna doladım.
Banyoya doğru ilerleyip kapıyı açtıktan sonra beni banyo tezgahının üstüne bırakıp duşa kabinde suyu ayarladıktan sonra tekrardan yanıma gelip kucağına alıp ikimizide duşa kabine soktuktan sonra suyun altına gitmemizi sağladı.
Eğilip beni kucağından indirirken ayakta kalırken ağrımın biraz daha artmasıyla yüzümü buruşturdum.
Yoongi hyung bunu fark etmiş olmalı ki belimden tutup bana destek verirken "seni hemen temizleyip çıkaralım" dedikten sonra ıslanmış saçlarımı eline döktüğü şampuanla yıkarken onun odaklanmış yüz ifadesini izliyordum.
Saçlarımı yıkamayı bitirince hemen kendi saçını da yıkadıktan sonra vücutlarımızı da yıkayıp bornozunu giydi.
Benim bornozumuda bana giydirdikten sonra tekrar kucağına alıp odaya geçtikten sonra bedenimi yatağın üstüne bıraktı.
Dolaba ilerleyip kıyafet bakarken "Ne giymek istersin" diye sordu. "Orda eşofman takımım olmalı onları verebilir misin" dedim.
Bulduğu eşofman takımımla iç çamaşırı da getirip yatağın üstüne bırakıp "giyebilir misin yardım edim mi" diye sordu.
"Giyebilirim hyung teşekkürler"
Yoongi hyung kendine kıyafet almak için dolaba ilerlerken bende yavaşça ayağa kalkıp bana getirdiği kıyafetleri giydim.
Jimin'in giydikleri
Yoongi'nin giydikleri
Yoongi hyung da üstünü giyindikten sonra tekrar yanıma gelip beni kucağına alırken bende kollarımı boynuna doladım.