Sabah erkenden kalkıp hazırlanmış sessizce evden çıkmıştım.
Jimin'in giydikleri
Okulun başlamasına daha iki saat varken okula vardım. Soyunma odasına girip üstümü değiştirdikten sonra eşyalarımı dolabıma koyup spor salonuna indim.
Sahanın ortasındaki topa ilerleyip elime alarak atış yapmaya başladım. Bir sürenin sonunda kapının açılma
sesini duymaya arkamı dönüp
kimin geldiğine baktım.İçeri girenin Bay Min olduğunu görüp eğilerek selam verdim. Bay Min okula genelde öğrencilerden yarım saat önce gelirdi şimdide aynısını yapıp yarım saat önceden buraya gelmişti.
"Neden erkenden geldin"
"Sabah erken uyandım bende gelip biraz basket çalışim dedim"
Kafasını sallayarak beni onayladıktan sonra yanıma gelip elimdeki topu alıp "Antrenman başlayana kadar maç yapalım mı 20 olan kazanır" dedi.
"Olur yapalım top ilk sizden başlaya bilir"
"İddiaya girmiyor muyuz"
"Geçen seferki gibi kazanan diğerinden bir şey istesin"
Bay Min kafasını sallayıp onaylamış sonrada ikimiz ortaya gelip hangi potanın kimin olduğunu belirledikten sonra maça başlamıştık.
...
Yorgunlukla kendimi yere atarak benim gibi kendini yanıma atan Bay Min'e dönüp "Ben kazandım" dedim.
Bay Min'de kafasını yan çevirip bana bakarken yakınlığının karşısında afallayıp yutkundum.
"Evet sen kazandın benden ne istiyceksin"
Bay Min yattığı yerden kalkıp elini uzatınca elini tutup ayağa kalkarken "Ne istiyceğimi düşünmedim bana akşama kadar vakit verin bulunca istiycem" dedim.
"Ozaman sana gece ikiye kadar süre veriyorum" dedi.
Şimdi ikimizde ayakta karşı karşıya dururken kafamı sallayarak onaylamıştım.
"Kafeterya git birşeyler yiyip dinlen antrenman zamanı gelirsin"
"Peki Bay Min"
Bay Min'in yanından geçip salondan çıkarken birşey yemiyceğimi bildiğim halde kafeteryaya indim.
Kafeteryaya inip kahve alarak masalardan birine oturdum. Düşünmek istemediğim şeyler bir bir aklıma gelirken derin bir nefes alıp oturduğum masadan kalktım.
Kendimi kafeteryada dışarı atıp okulun bahçesine çıkıp derin bir nefes aldım. Bahçede yürürken duyduğum seslerle kafamı kaldırıp etrafıma baktım.
İlerde dans bölümündeki kişilerin müzik açıp eğlenerek dans ettiğini görünce burukça gülümsedim. Belki daha iyi bir ailede olsaydım şuan orada ola bilirdim.