Gözüme gelen güneşle yerimde rahatsızca kıpırdanıp gözlerimi araladım. Başımı yan tarafa çevirip güneşten kaçarken Yoongi hyungun yüzüyle karşılaştım.
Yaklaşıp burnunun üstünde hafif belli olan çillerine öpücük kondurup geri çekildim.
Kollarının arasından onu uyandırmadan çıkıp banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra odadan çıkıp aşağı indim. Mutfağa girince dolabı açıp içinden kahvaltı hazırlamak için malzemeleri çıkardım.
Yoongi hyungun sevdiği yemekleri yaparken bir yandan da Yeji'nin gönderdiği programıma bakıyordum.
Bu gün öğleye doğru toplantım vardı toplantım bitince de Hoseok hyung ve Jungkook ile gidip kaydımıxı sanat bölümüne aldırıcaktık.
Herşeyi hazırladıktan sonra birşeyin eksik olmadığına emin olup Yoongi hyungu uyandırmak için yukarıya çıktım.
Odaya girdiğimde duştan yeni çıkmış yoongi hyungu görmemle derince yutkunurken bakışlarımı yüzünde tutmaya çalışıp "Günaydın hyung kahvaltıyı hazırladım üstünü giyinip gel" dedim.
Yoongi hyung gülümseyip "Günaydın Jimin-ah iki dakikaya geliyorum" diye karşılık verdi.
O üstünü giyinmek için dolaba ilerlerken bende odadan çıkıp aşağı inip mutfağa girdim.
Yukarı çıkmadan önce koyduğum suyun kaynadığını görüp ikimiz içinde kahve yapıp masanın üstüne koydum.
Merdivenlerden Yoongi hyungun sesi gelirken mutfağa girince spor kıyafetlerinden giydiğini görüp "Bu gün okula mı gidiceksin" diye sordum.
Yoongi'nin giydikleri
Başını sallayıp onaylayarak "Aldığım izin süren bitti o yüzden gitmem gerek" dedi.
İkimiz masaya geçip otururken "Bende toplantıdan sonra okula gelip kaydımı sanat bölümüne aldırıcam" dedim.
Yoongi hyungun bakışları yüzüme çıkarken "Çok fazla izin kullandım ama istersen toplantıya seninle gelebilirim" dedi.
Başımı iki yana sallayarak onu reddedip "Merak etme hyung oradan mutlu bir şekilde çıkıp senin yanına gelicem" dedim.
Yoongi hyung gülümseyip "Nasıl çıkarsan çık yinede benim yanıma gel" diyince bende gülümseyip "Her zaman geliceğim yer senin yanın" dedim.
Bu konuşmamızda sonra ikimizde de ses çıkmazken kahvaltımızı yapmıştık. Yoongi hyung ayağa kalkıp yanıma gelince dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup geri çekilerek "Ellerine sağlık herşey çok güzeldi" derken kıkırdayıp bende onun dudaklarına kısa bir öpücük kondurup geri çekilerek "Afiyet olsun" dedim.
Yoongi hyung geri çekilip masayı toplamaya başlarken bende ayağa kalkıp ona yardım edicekken "Sen gidip toplantı için hazırlan ben buraları toplarım yoksa geç kalıcaksın" diyince başımı sallayıp onu onayladıktan sonra mutfaktan çıktım.