33.Bölüm~part2

379 18 1
                                    

!Bölümde +18 kısım varr!

Şirketin önüne gelince Yoongi hyung ile arabadan indik. Bir koruma arabayı almak için arabaya ilerlerken bizde şirketten içeri girdik.

Yeji girişte beklerken beni görmesiyle eğilip "Hoş geldiniz Bay Park. Sizde hoşgeldiniz Bay Min" diyerek geri kalktı.

Yeji dediğim gibi herşeyin hazır olduğunu söylerken beraber odama ilerlemeye başladık.

Koridorda yürürken bütün bakışları üstümde hissede biliyordum. Odamın önüne gelince Yeji'den anahtarı alıp içeri girdim.

Peşimden Yoongi hyung da girince Yeji de içeri girip kapıyı kapattı. Masamın başına geçerken sandalyeye oturdum.

Yoongi hyunga dönüp "Hyung ayakta durma geçip otur" diyerek karşımdaki koltuğu gösterdim.

Yoongi hyung gösterdiğim yere geçerken Yeji de yanıma gelip önüme dosyaları bıraktı.

"Bunlar dediğiniz gibi yakın tarihte işbirliği isteyen şirketler hepsinin içinde şartlarda yazıyor"

"Teşekkür ederim. Büyük ihtimalle Bay Park buraya geldiğimi çoktan öğrenmiştir. Girişe gidip o gelince bana haber verir misin"

"Peki Bay Park başka birşey olursa ararsınız kolay gelsin"

Yeji eğilip odadan çıktıktan sonra Yoongi hyunga döndüm. "Uzun süre burda kalıcam yine de burda kalmak istediğine emin misin"

"Sen beni merak etme istersen sana yardım ede bilirim. Dosyaları bölüşüp baka biliriz"

Dediğini düşündükten sonra daha hızlı bitire bileceğimizi fark edip önümdeki dosyaları alıp ortadaki büyük sehpaya götürdüm.

Dosyaları ikiye bölüp birini Yoongi hyungun önüne koyarken "Kahve ister misin" diye sordum.

Başını sallayıp onaylarken bir tane dosyayı alıp incelemeye başlamıştı bile. Bende masamın üstündeki sekretere bağlanan telefonu alıp iki tane sade kahve söyledikten sonra Yoongi hyungun karşısına geçip oturdum.

"Kriterlerin neler"

Yoongi hyung hâla elindeki dosyaya bakarken sorduğu soruyla ona doğru döndüm.

"Aslında bu şirketleri daha önce reddettim ama ona rağmen bazı şartları değiştirip tekrardan mail atıyorlar. Şuan bile hiç birini seçe bileceğim düşünmüyorum"

Yoongi hyung bakışlarını dosyadan kaldırırıp gözlerimin içine baktı. " O zaman niye tekrardan bakmak istedin bir şirketle iş birliği yapmaya ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum."

"Bilmiyorum sadece bir kaç gün sonra kurul toplantısı olucak. Toplantıyı Bay Park'ı şirketten düşürmek için ben istesem de şirketi başka bir şirketin geçmesini bana doğru koz olarak kullanılmış gibi geliyo"

Sıkıntıyla nefes alırken sırtımı koltuğa yaslayıp başımı geriye attım.

"Şirket senin için çok mu önemli"

Başımı kaldırıp Yoongi hyunga baktım. "Normalde böyle bir durum olsa hiçbir şeyi umursamazdım ama bu şirketi dedem kurdu. Küçükken benimle konuştuğu şeyleri hatırlıyorum bu şirketi ne zorluklarla yükselttiğini ve Bay Park'a kalırsa kesin bayıracağını filan"

"Ölmeden bir kaç gün önce onunlaydım bana ne olursa olsun bu şirketin başında durmamı söyledi bende onun dediğini yapıyorum bu şirketi o adama bırakıp batmasına sebep olamam"

Yoongi hyung karşımda oturduğu yerden kalkıp yanıma gelerek kollarını etrafıma sardı. "Senin başaramayacağın hiç birşey yok eğer başta bu şirketleri seçmediysen şimdide seçmemelisin"

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin