23. Bölüm

418 24 6
                                    

1 hafta sonra yarışma günü

Alarm sesiyle gözlerimi aralayıp kolumu uzatarak telefonumu elime alıp alarmı kapattım.

Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra odama geri girip dolabımdan kıyafet alıp onları giydim.

 Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra odama geri girip dolabımdan kıyafet alıp onları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in giydikleri

Yatağımın üstündeki telefonumu alıp odadan çıktım. Kapının önünde durup ayakkabılarımı giydikten sonra evden çıktım.

Otoparka inip arabamı park ettiğim yere gidince anahtarla arabayı açıp arabaya bindim.

Emniyet kemerimi takıp arabayı çalıştırarak yola çıktım. Yarım saat sonra okula varınca arabamı park ederek arabadan indim.

Telefonumu çıkarıp Bay Min'i aradım.

'Efendim Jimin'

'Bay Min ben okula geldim siz nerdesiniz'

'Güzel sanatlar bölümünüz ordayım yarışma burdaki bahçede yapılıcak'

'Tamam bende beş dakikaya orda olurum görüşürüz Bay Min'

'Görüşürüz Jimin'

Telefonumu kapatım tekrardan cebime koyup güzel sanatlar bölümüne doğru ilerlemeye başladım.

Güzel sanatlar bölümünün bahçesine vardığımda gördüğüm sahneyle gözlerimi kocaman açtım ortaya yüksek ve büyük bir platform kurmuşlardı bahçede olan herkes orda sergilenen gösteriyi izleye bilecekti.

Etrafta gözlerimi gezdirip başka nelerin olduğuna bakarken Bay Min ve diğer çocukları görünce yanlarına gittim.

Jungkook'un yanında durup herkese selam verip "Günaydın" dedim.

Onlarda karşılık verip tekrar konuşmaya dönünce sahne düzeni hakkında konuştuklarını gördüm.

Listeye adımızı en son biz yazdırdığımız için sahneye en son biz çıkıcaktık bu beni biraz gersede diğerlerine yansıtmak istemiyordum.

Aralarında konuşmayı bitirdiklerinde Bay Min "Sorusu olan varmı" diye sorunca Bay Min'e dönüp "Kıyafetlerimizi nerde değiştiricez" diye sordum.

Bay Min "Sahnenin arkasına yer yapmışlar orda değiştiricez" diyerek cevap verince kafamı sallayarak onayladım.

Başka kimseden de soru çıkmayınca sahnenin olduğu yere ilerleyip önlerden yer bulup oturduk.

Bir kaç dakika sonra ilk gösteri başlarken arkama yaslanıp izlemeye başladım.

İlk gösteri bitip bir kaç gösteri daha olduktan sonra sıra git gide bize doğru gelirken gergince bacağımı sallamaya başladım.

Dizimin üstüne  konulan elle bacağımı sallamayı bırakırken başımı çevirip Bay Min'e baktım.

Kulağıma yaklaşıp "Bir sorun mu var gergin görünüyorsun" diyip yüzüme bakınca bende beni duyanilmesi için kulağına yaklaşıp "Gösteri için gerginim bir hata yaparsam diye korkuyorum" diyerek geri çekildim.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin