Üstümde hissettiğim ağırlıkla gözlerimi araladım. Gözlerimi açınca karşımda gördüğüm Bay Min'in yüzüyle nefesimi tuttum.
Gece beraber uyumuştuk ve ben bunun farkına yeni varıyordum. Bay Min iyice bana yaklaşmış kolları belime sarılı bir şekilde uyuyordu.
Önümde olan yüzünü ilk defa bu kadar yakından izleme fırsatı bulurken yüzünün her bir noktasına dikkatle bakıyordum.
Gözlerim ilk önce özenle dizilmiş gibi duran kirpiklerin de ardından burnunun üstünde ve gözlerinin altında hafifçe belli olan çillerin de dolaştı.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama yüzünü incelemeyi bırakmamı sağlayan şey gözlerini kırpıştırarak açması oldu.
Gözlerimi tamamen açınca ilk önce etrafa bakıp sonra bakışlarını bana doğru çevirdi. Göz göze gelince hafifçe gülümseyip "Günaydın Bay Min" dedim.
"Günaydın, sen ne zaman uyandın benide kaldırsaydın keşke"
Kollarını belimden çekip doğrulurken bende yattığım yerden doğrulup "Uyanalı çok olmadı sizi de rahatsız etmek istemedim o yüzden uyandırmadım" dedim
Anladığını belirtir şekilde kafasını sallayıp "Sen daha iyi misin" diye sordu.
"Biraz daha iyiyim teşekkürler"
İkimizde oturmaya devam ederken ayağa kalkıp "Ben yiyecek birşeyler hazırlim sizde banyoyu kullanıp dolabımdan kıyafet ala bilirsiniz." dedim.
Tekrardan kafasını sallayıp beni onaylarken odadan çıkıp ilk önce banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa girip birşeyler hazırlamaya başladım.
Bir süre sonra yemeklerin olmasına az kalmışken duyduğum adım sesleriyle arkamı döndüm.
Bay Min karşımda altına siyah pantolonlarımdan üstünede beyaz tişörtlerimden birini giymişti.
Evin içi soğuk ve üstünde sadece tişört olduğu için "Böyle üşürsünüz size hırka getirim" diyip yanından geçerek odama ilerledim.
Hızlıca odaya girip dolabı açarak yünlü hırkalarımdan birini alıp tekrardan Bay Min'in yanına gittim.
Yanına gidince hırkayı ona verip giydiğini görünce gülümseyip tekrardan yemeklere döndüm.
Yoongi'nin giydikleri
"Yardım ede bileceğim birşey varmı"
"Yemekler hazır sayılır masayı hazırlasanız yeter."
Bay Min beni onaylayıp tabakların ve çubukların yerini göstermemle masayı hazırlamıştı.
Yemekler hazır olunca masaya ilerleyip tabaklara servis ettim. Bay Min karşımdaki sandalyeye otururken bende yerime oturdum.