Kapının çalma sesiyle uyanırken gözlerimi araladım. Bakışlarım kollarını etrafıma dolamış Yoongi hyunga dönünce hala uyuduğunu gördüm.
Tekrardan kapının çalmasıyla kalkmak için hareket edicekken kalçama hissettiğim acıyla inleyip geri yattım.
Yoongi hyunga dönüp kolunu dürterek "hyung" diye seslendim. Bir kaç defa seslenmemden sonra uyanırken bir süre bakışlarını etrafta dolaştırıp kendine gelince bana döndü.
"Birşey mi oldu iyi misin"
Onun bu telaşlı haline kıkırdayıp "Bir şey olmadı kapı çalıp duruyo ama kalçam acıdığı için ayağa kalkıp açamadım" dedim.
Son kısımda biraz utansamda Yoongi hyung çenemden tutup dudaklarıma öpücük konduraraeak yataktan kalktı.
"Ben kapıya bakıp geliyorum sen burada bekle ayağa kalkma gelince seninle ilgilenicem"
Başımı sallayıp onu onaylarken odadan çıkıp alt kata indi. Bir süre yatakta yatıp Yoongi hyungu beklerken aşağıdaki sesleri duymaya çalışıyordum ama hiç ses gelmiyordu.
En sonunda kapı açılıp Yoongi hyung içeri girince "Kim gelmiş" diye sordum.
"Dün moralin biraz bozuk diye çocukları buraya çağırmıştım tamamen unutmuşum göndermeye çalıştım ama Seokjin hyung kaç saattir beklediğini geri dönemiyceğini söyleyip içeri girdi"
Yoongi hyung yanıma gelip yatağa otururken "Niye göndermeye çalıştın ki beraber takılırız işte" dedim.
"Bebeğim kalçanın acıdığının sende farkındasın ayağa kalkmaya çalışsan yürüyemezsin bile onlarda bununla imada bulunup durucak benim için sorun olmaz ama senin çekinmeni istemiyorum. Zaten çoktan boynumdaki izleri gördüler gülmemek için kendilerini tutarken kıpkırmızı kesildiler karşımda"
Yüzüm kızarırken Yoongi hyungun bu kadar ince düşünmesi kalbimi hızlandırıyordu.
Yatakta doğrulmaya çalışırken Yoongi hyung kolunu belime atıp yardımcı oldu.
"Hyung sorun değil hem onları şimdi göndermek ayıp olur zaten anlıycaklarını anlamışlar"
"Emin misin eğer en ufak bile rahatsızlık duyucaksan onları gönderirim cidden"
"Cidden sorun değil hyung bir süre sonra bunun hakkında konuşmayı bırakırlar zaten"
"O zaman aşağı inmeden kalçana krem sürmeme izin ver en azından acısını biraz alır"
Yanaklarımın tekrardan kızardığını hissederken başımı sallayıp onayladım.
"Sen yüz üstü uzan bende kremi alıp geliyorum"
Yoongi hyung odadaki banyoya girerken bende yavaş hareketlerle yüz üstü uzandım.
Yoongi hyung tekrardan yanıma gelince kremi yanına koyup kalçamı biraz havaya kaldırıp pijama altımla iç çamaşırımı indirdi.
"Dizlerinin üstünde durup kalçanı biraz dışarı çıkar"
Dediği gibi yapıp dizlerimi kırıp üstünde dururken kalçamı dışarı çıkardım. Bir kaç saniye sonra deliğimin etrafında Yoongi hyungun parmaklarını ve soğuk kremi hissetmem ile irkildim.
Parmağını deliğimin etrafında gezdirirken içime sokup kremi orayada yaymasıyla inlememe engel olamadım.
Yoongi hyung iline devam ederken inlememek için dişlerimi dudağıma geçirirken Yoongi hyung işini bitirdikten sonra dizlerime kadar indirdiği iç çamaşırımla pijama altımı geri yukarı çekip gitmemi sağladıktan sonra kalçama öpücük kondurupelini yıkamak için banyoya doğru ilerledi.