Kapı sesiyle uyanırken gözlerimi açıp
bakışlarımı etrafta dolaştırdım. Bakışlarım yanımda yüz üstü yatan Yoongi hyungda takılı kalırken tekrardan aşağıdan gelen kapının sesiyle yattığım yerden yavaşça kalktım.Sessiz adımlarla odadan çıkıp kapıyıda arkamdan kapattıktan sonra merdivenlerden aşağı indim.
Tekrardan kapı çalarken kapıya ilerleyip delikten kimin geldiğine baktıktan sonra bizimkilerin geldiğini görüp kapıyı açtım.
Kapıyı açmamla Jungkook hemen konuşmaya başlarken Bayık bakışlarımla onu izliyordum "Bir saattir kapıyı çalıyoruz hyung nasıl duymuyosunuz anlamıyorum ki kış uykusuna mı yattınız donduk burada"
Jungkook konuşmayı bırakırken "Uyuyoduk Jungkook duymadık" diye açıkladım.
Daha fazla onları kapıda bekletmek adına kenara çekilip içeri geçmelerine izin verdim.
İçeri girip salona geçince hepsiyle selamlaştıktan sonra Hoseok hyung burda olmadığı için Jungkook'a dönüp "Hoseok hyung niye yok" diye sordum.
"Yugyeom ile olan yapmış onunla birlikte olucakmış bir hafta boyunca" anladığımı velirtir şekilde kafamı salladıktan sonra Bay Kim'in "Yoongi hyung nerde" diye sormasıyla bakışlarımı ona çevirdim.
"Yukarda uyuyordu birazdan uyanır"
Ayağa kalkıp "Ben yiyecek birşeyler hazırlayim Jungkook sende gel bana yardım et. Seokjin hyung sizde şömineyi yakarmısınız" diye sordum.
Seokjin hyung beni o aylarken ona odunların yerini gösterip jungkookla birlikte mutfağa ilerledim.
Mutfağa girince dolaba ilerleyip içinden malzemeleri çıkartıp tezgahın üstüne koydum.
Dolabın kapağını kapatıp arkamı dönünce Jungkook'un bir kaç adım ilerimde dikilmiş imalı bakışlarıyla bana baktığını görüp "Niye öyle bakıyorsun" diye sordum.
"Nasıl bakıyorum ki"
"İmalı imalı bakıyorsun"
"Hyung bence öyle bakmam çok normal sen hiç boynunu gördün mü"
Kaşlarımı çatıp ne demek istediğini anlamaya çalışırken dün gece mutfakta olan olay gözümün önüne gelirken gözlerimi kocaman açıp "o kadar belli mi" diye sordum.
Jungkook başını sallayıp onaylarken "Hemde baya belli oluyor içerdeki herkesin gördüğüne eminim" dedi.
Utançla başımı eğip yüzümü kapatırken adım seslerini duymamla kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktım.
Mutfak kapısından içeri giren Yoongi hyungu gördüm Jungkook bizi yalnız bırakmak için mutfaktan çıkınca Yoongi hyung da yanıma geldi.
Yanıma gelince belimden sarılıp beni kendine çekerken "Neden beni de uyandırmadın" diye sordu.
Kollarımı boynuna dolayıp "Gece geç yattık biraz daha uyumak istersin diye düşündüm" dedim
Anladığını belirtir şekilde kafasını saklarken başının boynuma sürtünmesiyle huylandığım için kıkırdadım.
Biraz geri çekilip bakışlarımızın birleşmesini sağladıktan sonra "İzlerimin gözükmesi hoşuma gidiyor ama içerde rahatsız olucaksan yukarda dolapta boğazlı kazak olması lazım" dedi.
"Rahatsız olmuyorum ama onlar otururken rahat olamıycak gibi duruyorlar o yüzden giysem iyi olur"
Dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup geri çekilirken "o zaman sen git üstünü değiştir ben yemeği hazırlamaya başlarım." dedi.