17. Bölüm

475 28 9
                                    

Telefonumun zil sesiyle uyanırken yatakta doğrulup sırtımı yasladıktan sonra telefonumu elime alıp kimin aradığına baktım.

Telefonumun üstünde yazan Babam yazısıyla kaşlarımı çatarak telefonu açtım.

'Efendim'

'Neredesin sen evde yoksun okula da gitmemiş sin daha'

'Bir arkadaşımda kaldım gece alarmın sesini de duymamışım o yüzden gidemedim okula'

'İstediğin okula gönderiyoruz alarmı duymamışım o yüzden gidemedim diyorsun hiç okula gitme daha iyi'

'Bay Park öncelikle şunu söylemeliyim sizin zorunuzla katıldığım fotoğraf çekimlerinden dolayı yoruldum ve alarmı bu yüzden duymadım. İkinci olarak beni istediğim okula göndermediniz eğer söyliycek bir şeyimiz yoksa hazırlanıp diğer derslerime girmek için okula gidicem'

'Okul çıkışı şirkete gidip fotoğrafları kontrol et bir kaç gün sonra fotoğraflar yayınlanır'

'Tamam'

Telefondan başka bir ses gelmeyince kulağımdan uzaklaştırıp telefonu kapatıp numaralar kısmına girdim.

İlk önce babamın ismini Bay Park olarak sonrada annemin ismini Bayan Park olarak değiştirip telefonumu kapatıp kenara koyduktan sonra yataktan kalkıp banyoya ilerledim.

Dün gece az içmeme rağmen başım ağrıyordu. Banyoya girince üstümü çıkarıp hızlı bir duş aldıktan sonra diğer işlerimide halledip banyodan çıktım.

Tekrardan odama girince dolabımı açıp giyiceğim şeyleri çıkarıp yatağın üstüne attım.

Dolabın önünden ayrılıp yatağın önüne gelince üstümü giyinip kenrdaki çantamı ve telefonumu alarak odadan çıktım.

Dolabın önünden ayrılıp yatağın önüne gelince üstümü giyinip kenrdaki çantamı ve telefonumu alarak odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in giydikleri.

Kapının önüne gelince ayakkabılarımı giyinip kapıyı açarak evden çıktım. Kapıyı kapatıp asansörün önüne gelip düğmeye bastım.

Asansör gelince binip otopark katına basarak aşağı inmesini bekledim. Normalde bugün koşarak okula gitmeyi düşünüyordum ama daha fazla geç kalmamak için arabayla gidicektim.

Asansör durunca inip arabamı park ettiğim yere ilerledim. Arabamın önüne gelince kapıyı açarak arabaya bindim. Çantamı yan taraftaki koltuğa koyup emniyet kemerini de taktıktan sonra arabayı çalıştırarak yola çıktım.

On dakikanın sonunda okulun bahçesine girip arabamı park ettikten sonra emniyet kemerimi çözüp yan taraftaki çantamı alıp arabadan indim.

Arabanın kapısını kapatıp kilitledim ten sonra hızlı adımlarla okula doğru ilerlemeye başladım.

Dersler bir saat sürüyordu ve benim ilk dersim Bay Min'e iken ben ilk yirmi dakikasını kaçırmıştım.

Anfinin önüne gelince derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım içeriden gelen gel sesiyle beraber yavaşça kapıyı açarak içeri girdim.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin