Gözüme gelen güneş ışığından dolayı uyanırken gözlerimi birkaç defa kırpıştırıp alışmaya çalıştım.
Gözlerim ışığa alışınca sağa tarafıma dönüp hala uyuyan Yoongi hyunga baktım.
Arkası bana dönükken çıplak sırtında gözlerimi dolaştırıp yaklaşarak benlerinin üzerine öpücükleri mi bıraktım.
Bir sire böyle devam ederken Yoongi hyung kıpırdanıp arkasına dönerken geri çekilip ne yaptığını izledim.
Arkasını dönünce gözlerimiz buluşurken gülümseyip "günaydın" dedim.
Yoongi hyung kollarını belime dolayıp beni kendine çektikten sonra dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup geri çekilerek "Günaydın" diye karşılık verdi.
Yoongi hyung yattğı yerden doğrulup yataktan kalkarken "piknik için aklında bir yer belirkedin mi" diye sordu.
Bende yattakta oturur hale gelip "Aklımda biryer var gün batımında da çok güzel oluyo oraya gitsek olur mu" diye sordum.
Yoongi hyung tekrar yatağa gidoğru gelip eğilerek dudaklarıma kısa bir öpücük bırakıp geri çekilirken "Olur tabi güzelim ben aşağı inip yiyecek birşeyler hazırlim sende hazırlan" dedi.
Başımı sallayıp onaylarken o odadan çıkınca bende yataktan kalkıp ilk önce banyoya girip kısa bir duş alıp işlerimi hallettikten sonra çıktım.
Dolaptan kıyafet bakarkrn Yoongi hyungda odaya girince yanımda durup kendi için kıyafet bakmaya başladı.
Giyiceğim kıyafetlere karar verdikten sonra üstümü giyinip arkamı döndüğümde Yoongi hyungunda giyindiğini gördüm.
Yoonmin'in giydikleri
İkimizde hazır olunca beraber aşağı inip Yoongi hyungun hazırladığı piknik sepetini aldıktan sonra ayakkabılarımı giyip evden çıktık.
Yoongi hyung piknik sepetini bagaja koyarken bende arabaya binip beklemeye başladım.
Yoongi hyungda arabaya binince arabayı çalıştırırken "Nereye gidiyoruz" diye sordu.
Telefonumu cebimden çıkartıp gitmek istediğim yerin konumunu girdikten sonra Yoongi hyungun göre bileceği yere koydum.
Yoongi hyung gidiceğimiz yere baktıktan sonra yola çıkmıştı.
"Yol uzun sürecek galiba arka tarafta atıştırmalık birşeyler var onlardan ye"
Yoongi hyungun dediği gibi arka koltuğa dönüp baktığımda birkaç şey hazırladığını görüp gülümserken onları alıp önüme dönerek kucağıma koydum.
İçlerinden seçip tadına bakarken ara sıra Yoongi hyunga uzatıp onunda yemesini sağlıyordum.
"Hyung müzik açabilir miyim"