Sabah gözlerimi alarmın sesiyle araladım. Yataktan kalkarken karnımda hissettiğim acıyla yerimde durdum.
Acının biraz azalmasıyla yavaşca yerimden kalkıp banyoya doğru gittim.
Banyoya girince üstümdeki tişörtü çıkartıp aynadan karnıma baktım. Tahmin ettiğim gibi kırmızılıların yerini morluklar almıştı.
Banyodan çıkıp odaya girdiğimde akşam kenara bıraktığım çantamı alıp üstüme okula uygun kıyafetler baktım.
Bu gün cumartesiydi okulumuzda hafta içi herkesin bölümüne göre uygulamalı çalışmaları olurken hafta sonları bölümümüzle ilgili sözel dersleri görüyorduk.
Ama hafta içi olanlar hangi spor dalını seçtiğine bağlı olurken hafta sonları bütün spor dalları ile ilgili bilgiler öğreniyorduk.
Hava bu gün soğuk olduğu için kalın birşeyler giydim
Jimin'in giydiği kıyafetler
Aynadan kendime baktığımda yüzümdeki kızarıklığı gördüm yanımda kapatıcı olmadığı için maske taktım.
Çantama koyduğum sim kartını çıkartıp telefonumdakiyle değiştirdim. Telefondan çıkardığım sim kartını da cüzdanına koydum.
Telefon açılınca gelen aramalara baktım Jungkook, Hoseok hyung ve babamdan bir kaç arama vardı.
Mesajlara girip çocuklarla olan gruba girdim
Dance Kıngs
Hobii
Jimin bebeğim iyimisin
Birşey olursa mutlaka yaz
(00.57)Kookie
Hyung umarım birşey yoktur
Bize herşeyi anlayabilirsin seni
seviyoruz
(00.59)Jimin
Sizi endişelendirdiğim için
özür dilerimMerak etmeyin iyiyim yirmi dakikaya okulda olurum Bay Min'in yanına uğrayıp gelicem.
(07.32)Hobii
Birşey mi oldu neden Bay Min'in
yanına uğruyorsun.Jimin
Bilmiyorum dün yarın gelince
yanıma uğra seninle birşey
konuşmam lazım dediKookie
Umarım bir şey yoktur
hyung sınıfta seni bekliyor
olucaz hızlı olJimin
Tamam kookie.Çocuklarla olan konuşmadan çıktım çantamı alıp ayakkabılarımı giydikten sonra asansöre bindim.
Asansör durunca zemin katta inip apartmandan çıktım.
Arabaya binip çantamı yan tarafa koyduktan sonra arabayı çalıştırıp yola çıktım.