Yüzümün her yerinde hissettiğim öpücüklerle uyanırken gözlerimi aralayıp öpücüklerini kondurmaya devam eden Yoongi hyunga baktım.
Dudaklarıma öpücük kondurup geri çekilicekken çekilmesine izin vermeyip kollarımı boynuna dolayıp alt dudağını emmeye başladım.
Başta afallasada o da karşılık verip üst dudağımı emiyordu. Bir süre sonra geri çekilip "Günaydın hyung" dedim.
"Günaydın bebeğim, nasılsın kalçan hala acıyor mu"
Başımı iki yana sallayıp "Düne göre daha iyi en azından yürüye bilirim" dedim.
"O zaman benim güzel sevgilim kalkıp hazırlanırken bende kahvaltı hazırlayayım olur mu"
"Olur hyung"
Yoongi hyung dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup yataktan kalkarken bende peşinden kalktım. O kahvaltı hazırlamak için odadan çıkarken bende banyoya girip kısa bir duş alıp işlerimi hallettikten sonra çıktım.
Odadan çıkmamla burnuma güzel kokular gelirken gülümseyip aşağı indim. Yoongi hyung arkası dönük bir şekilde kahvaltı hazırlarken yaklaşıp arkasından sarıldım.
Başımı sol tarafa uzatıp ne yaptığına bakarken bir anda yanağımda hissettiğim öpücükle şaşkınca Yoongi hyunga döndüm.
"Bana öyle bakma yoksa kahvaltı yerine seni yerim"
"Nasıl bakıyormuşum" diye sordum.
"Böyle geliyorsun yanıma gözlerini kocaman açıp tatlı tatlı bakıyorsun kalbimin ağrımasına sebep oluyorsun"
Yoongi hyungun sözleri kalbimi hızlı hızlı attırırken "Seni seviyorum hyung" diyip kollarımı daha çok etrafına doladım.
Yoongi hyung bana doğru dönüp o da kollarını atrafıma dolayıp "Sana aşığım Park Jimin" dedi.
"Hyung kalp krizi mi geçirme mi istiyorsun çünkü böyle şeyler söylemeye devam edersen başarılı olucaksın.
Yoongi hyung saçlarımın üstüne öpücük kondurup "Evlenmeden ölmene izin veremem o yüzden şimdi masaya otur bende bunları alıp geliyorum" dedi.
Kolları arasından çıkıp masaya geçerken "Evlenmekten bahsederken nasıl ölmememi söylüyorsun asıl kalp krizi geçirme sebebim bu olucak" diye söylendim.
Masaya geçip oturunca Yoongi hyungda dediği gibi elindeki iki tabağı masaya bırakıp karşıma oturdu.
Masaya bakıp gördüğüm yemeklerle "Ellerine sağlık hyung çok lezzetli görünüyorlar" dedim.
"Afiyet olsun hepsini senin için yaptım"
Yoongi hyung tabağını yemeklerle doldururken "Zaten senin yüzünden kilo aldım böyle güzel güzel yemekler yapıyorsun yemeden duramıyorum" dedim.
Yoongi hyung tabağımı doldurduktan sonra "Böyle diyorsun ama hala çok zayıfsın bu yüzden şimdi önğndeki tabağı bitirmelisin" dedi.
Başımı sallayıp onu onayladıktan sonra önümdeki yemekleri yemeye başladım.
...
Yemeklerimizi yemiş şimdide şirkete gitmek için hazırlanıyorduk. Şirkete gidip Calvin Klein için manken bakıcaktım birde iki gün önce çekilen fotoğraflar arasından seçim yapıcaktım.
Yoongi hyungda kendi şirketine gidip oradaki işlerini halledicekti.
Yoongi hyung üstünü giyinirken bende giyinmeyi bitirmiş yüzüme hafif bir makyaj yapıyordum.