20. Bölüm

419 29 6
                                    

Telefonumdan gelen bildirim  sesleriyle gözlerimi araladım. Elimi yatağın üstünde dolaştırıp telefonumu bulunca bildirimlerin nerden geldiğine baktım.

Bildirimlerin Kıttygangın isntagram hesabından geldiğini görünce kaşlarımı çatıp instagrama girdim.

Gördüğüm fotoğraf karşısında şaşkınlıkla ekrana bakıp kendime gelince yataktan kalkarak hızla odadan çıktım.

Merdivenlerden inip mutfaktan gelen seslerle oraya yöneldim

Mutfağa girince elimdeki telefonu babamın önüne atıp "Bu fotoğraf ne" diye sordum.

Babam ilk önce bana bakıp sonra masanın üstüne attığım telefona bakarak "Sensin işte" dedi.

Verdiği cevapla daha çok sinirlenirken "Bu fotoğrafta yüzümün gözüktüğünün farkındasın dimi. Biz anlaşma yapmıştık model olucaksam yüzüm gözükmiycekti ama sen bu anlaşmayı bozup benim kim olduğumu açıklıyorsun buna hakkın yok" dedim

"Ben senin babanım senin hakkında olan herşeye hakkım var istediğimi açıklaya bilirim"

"Sen benim babam filan değilsin bir baba oğluna el kaldırmaz, onu tehtid etmez onun hayalini elinden almaz." diyerek masanın üstüne attığım telefonu geri alarak hızla yukarı çıktım. Odama girince kapımı kapatıp kiltliyerek dolabımda ilerledim.

Valizlerimi çıkartarak içine kıyafetlerimi koydum. Sırt çantamada önemli eşyalarımı koyduktan sonra üstümü değiştirdim.

 Sırt çantamada önemli eşyalarımı koyduktan sonra üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jimin'in giydikleri

Yatağımın üstündeki telefonu alıp cebime koydum. Sırt çantamı takıp bavullarımı sürükleyerek kapıya ilerledim. Kilitli kapıyı açarak dışarı çıktım.

Bavullarını merdivenden indirip ayakkabılarımı giydim. Arkamı dönüp bavullarımı alıcakken gördüğüm yüzlerle onları görmezden gelip bavullarımı aldım.

"Nereye gidiyorsun"

"Bunun sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum Bay Park"

Kapıyı açarak dışarı çıktım. Garaja ilerleyip arabanın bagajını açıp bavullarını yerleştirip bagajı kapattım.

Ön tarafa ilerleyip kapıyı açarak arabaya bindim sırt çantamı yan tarafa koyup emniyet kemerimi taktım telefonumun susmayan bildirim seslerinden dolayı telefonumu kapatıp arabayı çalıştırarak yola çıktım.

Yarım saatin sonunda apartmanın önüne arabamı park edip çantamı alarak arabadan indim. Bagaja ilerleyip oradanda bavullarımı alıp arabayı kilitledikten sonra apartmana ilerledim.

Apartmandan içeri girince asansöre ilerleyip asansöre binip düğmeye basarak yukarı çıkmasını bekledim.

Asansör durunca inip kapımın önüne gelerek şifreyi girip kapıyı açtım. Eşyalarımı içeri alıp geri dönerek kapıyı kapattım.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin