19. Bölüm

451 25 4
                                    

Telefonumun alarm sesiyle kalktım. Yataktan kalkıp banyoya girip işlerimi halledip odama geri girip üstümü değiştirdim.

 Yataktan kalkıp banyoya girip işlerimi halledip odama geri girip üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in giydikleri

Çantamı ve telefonumu alarak odamdan çıkıp merdivenlerden indim. Kapının önüne gelince eğilip ayakkabılarımı giyerek evden çıktım.

Evden çıkınca korumalar duruşlarını düzeltirken garaja ilerleyip arabamın yanında durunca kapıyı açıp arabaya bindim.

Çantamı yan taraftaki koltuğa koyup emniyet kemerimi takıp garajdan çıktım.
Sağ tarafa dönünce Bay Min'in de evden çıktığını görüp evinin önüne yaklaşarak arabayı durdurdum.

Camımı açıp Bay Min'e seslendim "Bay Min dans stüdyosuna geliyorsanız beraber gide biliriz"

Bay Min arkasına dönüp bana bakarken kafasını sallayıp "Olur" diyerek arabaya ilerlemeye başlamıştı.

Bay Min arabanın önünden dolanıp diğer tarafa geçerken bende otura bilmesi için oraya koyduğum çantamı alıp arka koltuğa koyduktan sonra tekrara önüme döndüm.

Bay Min kapıyı açıp arabaya bindikten sonra emniyet kemerini takınca arabayı tekrar çalıştırıp yola çıktım.

Bir süre sonra Bay Min'in sesiyle onu dinlemeye başladım. "Şarkıyı kendinin ayarlıycağını söylemiştin ne yaptın"

"Aslında aklımda bir fikir var ama herkes kabul eder mi yada aklımdaki fikir onlara uyarmı bilmiyorum"

"Eğer fikrini benimle paylaşırsan sana yardımcı ola bilirim"

"Elimde şarkı sözleri var ama söyleyen kişi yok bende düşündüm ki hem dans edip hemde söylesek güzel olurdu ama herkesin söyleyip söyleyemediğini bilmiyorum"

"Fikrin güzel aslında. Diğerlerini bilmiyorum ama şarkında rap parçası varsa onu söyleye bilirim ve Taehyung'un da güzel bir sesi var eminim o da söyleye bilir"

"O zaman bilmediğim tek bir kişi kalıyor oda Namjoon hyung onunlada gidince konuşurum"

Son konuşmamızda sonra ikimizde yol boyunca konuşmamıştık. Bir sürenin sonunda dans stüdyosunun yanına arabayı park edip arkadan çantamı alarak arabadan indim.

Ben arabadan inerken Bay Min'de arabadan inmişti etrafa bakınca bay Kim ile Hoseok hyungun arabasını görünce geldiklerini anlayıp Bay Min ile birlikte dans stüdyosuna ilerledik.

Duvarın kenarından dönünce kapının önündeki Hoseok hyung, Jungkook, Namjoon hyung ve Bay Kim'i gördüm.

Eğilip onlara selam verirken onlarda eğilip karşılık verdiler. "Çok beklediniz mi"

Bay Kim kafasını iki yana sallayarak "Hayır zaten yeni gelmiştik" dedi.

Kafamı sallayıp onaylayarak önlerine geçip çantamdan anahtarı çıkartıp kapıyı açtım.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin