14. Bölüm

535 34 8
                                    

Sabah alarmın sesiyle kalktım. Banyoya girip işlerimi hallettikten odama girip üstümü değiştirdim.

 Banyoya girip işlerimi hallettikten odama girip üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in giydikleri

Kapının yanında duran çantamı alıp odadan çıktım. Merdivenleri inip kapının önünde ayakkabılarımı giyerken babamın sesiyle ona döndüm.

"Bu gün Min Şirketine git vücut ölçülerin alınıcak kıyafetleri ona göre ayarlıycaklar"

"Tamam antrenman sonrası giderim" diyip yere bıraktığım çantamı alarak evden çıkmıştım.

Normalde bu gün okula yürüyerek gidicekken antrenman sonrası Min Şirketine gidiceğim için korumalara arabamı garajdan getirmelerini söyliycekken önümde duran arabayla yerimde durdum.

Ön kapı açılıp içinden şöförlerimizden biri inince eve doğru dönüp baktım. Babam çalışma odasının camından beni izliyordu.

Tekrar şöföre döndüğümde önümde saygıyla eğilmiş kaltıktan sonrada "Bay Park babanız sizi okula bırakmamızı istedi lütfen arabaya binin" arkamda duran korumaya döndüm.

"Arabamı getirin okula kendim gidicem"

"Üzgünüm Bay Park ama babanız eğer arabaya binmezse yürüyerek gitmeniz gerektiğini size arabanızı vermememizi söyledi" sinirle tekrar önüme dönüp benim için kapıyı açık tutan şöförü umursamadan arabanın önünden geçip yürümeye başladım.

O arabaya binmiycektim bu yüzden kulaklığını takıp koşmaya başladım.

Yarım saatin sonunda okula varınca saate baktım antrenmanın başlamasına on dakika vardı normalde her zaman yarım saat önceden gelirdim ama bu gün hem geç çıktığım için hemde koşarak geldiğim için geç kalmıştım.

Hızlıca okula girdim soyunma odasına girip üstümü değiştirdikten sonra spor salonuna indim.

Spor salonuna girmemle gördüğüm görüntü karşısında şaşkınlıkla Jungkook'a baktım. Takımı sıraya sokmuş elindeki yoklama kağıdıyla yoklamayı alıyordu.

Yanına gidip omzuna dokunmamla korkup yerinde sıçramıştı. Beni görünce eğilerek selam vermiş "Hoş geldin hyung" demişti.

"Hoş buldum Jungkook hadi sen yerine geç gerisini ben hallederim" diyip onu sıradaki yerine göndermiştim.

Yoklamanın tam olduğunu görüp takıma ısınmalarını söyleyip yoklama kağıdını kenara bırakmış jungkook'un yanına gidip bende ısınmaya başlamıştım.

"Benim geç kaldığımı fark edip takımı sıraya sokup yoklama almakla iyi yapmışsın"

"Teşekkür ederim, hyung sen niye geç kaldın"

Sıkıntıyla oflayıp Jungkook'a döndüm "Babamın çıkardığı saçma ssapan şeyler işte boş ver"

Jungkook endişeyle bana dönüp "Sana bir şey yapmadı dimi hyung" dedi.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin