Hissettiğim sıcaklıkla uyanırken başımı Yoongi hyungun göğsünden kaldırıp oturur pozisyona geldikten sonra bir süre kendime gelmek için bekledim.
Bakışlarımı etrafta dolaştırdıktan sonra Yoongi hyunga bakınca yüzündeki rahatsız ifadeye bakıp elimi yanağına koyduğumda tekrar aynı sıcaklığı hissederken kaşlarımı çattım.
Yataktan kalkıp çekmeceden ateş ölçeri alıp Yoongi hyungun ateşini ölçtüm. 39.50 dereceyi görünce hızlıca ateş ölçeri bırakıp Yoongi hyungu uyandırmaya çalıştım.
"Hyung, uyanman lazım hadi kalk"
Yoongi hyung gözlerini halsizce aralayıp etrafa bakıp ne olduğunu anlamaya çalışırken "hyung ateşin çıkmış ılık bir duş aldırim sana sonra tekrar yatarsın" dedim.
Yoongi hyung mırıltılar çıkarırken ona destek olmamla beraber yataktan kalktı. Beraber banyoya girince lavaboya yadlanmasını sağlayıp üstündeki kıyafetleri çıkardım.
İç çamaşırını da çıkardıktan sonra bedenini küvetin içine sokup oturmasını sağlayıp suyu açtım.
Su ılıklaştıktan sonra bedenine tutmamla yüzünü buruşturup engellemeye çalışırken "hyung ateşin biraz düşsün sonra çıkarıcam seni" dedim.
Yoongi hyung halsizce beni onaylayıp titreyerek beklerken hızlıca bütün vücudunda bir kaç kez suyu dolaştırıp ateşinin biraz da olsa düştüğüne emin olduktan sonra suyu kapatıp ayağa kaldırıp bornozunu üzerine geçirdim.
Yardımımla birlikte odaya geçince onu yatağın üstüne oturtup dolaba ilerleyip rahat kıyafetler seçtikten sonra yanına döndüm.
Üstünü giyinmesi de yardımcı olduktan sonra yatağa yatırıp tekrar ateşi çıkmaması için ince bir örtüyle üstünü örtüp ona çorba yapmak için aşağıya indim.
Yoongi'nin giydikleri
Mutfağa girince yirmi dakika içinde çorbayı yapıp bir kaseye koydum. Kaseyide ilaçlar ve su ile birlikte tepsiye koyup tekrardan yukarı çıktım.
Odaya girince Yoongi hyungun yanına gidip tepsiyi yanındaki komidine koyduktan sonra Yoongi hyunga seslenip uyandırdıktan sonra doğrulup sırtını yaslaması için yardım ettim.
Tepsiyi kucağıma aldıktan sonra bir kaşık çorbayı alıp üfleyip ılımasını sağlayıp Yoongi hyunga uzattım.
Yoongi hyunga çorbayı içirdikten sonra getirdiğim ilaçları da verip suyla birlikte içmesini sağlayıp tepsiyi kenara koydum.
Tekrardan yatmasını sağlayıp tepsiyi aşağı indirip bulaşıkları kaldırdıktan sonra yukarı çıktım.
Yoongi hyungun yanına yatınca belime sarılıp başını göğsüme yaslarken bende elimi saçlarına koyup onlarla oynamaya başladım.