22. Bölüm

414 20 1
                                    

Telefonumun sesiyle birlikte uyanırken elimi yatakta dolaştırıp telefonu bularak elime aldım. Gözlerimi aralayıp kimin aradığına bakarken Bay Min'in aradığını görüp telefonu açarak kulağıma götürdüm.

'Efendim Bay Min'

'Dans stüdyosuna gidicektim sen gelmeyince merak edip aradım'

Telefonu kulağımdan çekip saate baktığımda saatin ikiye geldiğini görüp gözlerimi kocaman açarak yattığım yerden doğruldum. Tekrardan telefonu kulağıma götürüp konuşmaya başladım.

'Ah üzgünüm Bay Min, ben uyuya kalmışım şimdi hemen hazırlanıp gelirim'

'Tamam o zaman seni bekliyorum görüşürüz'

'Görüşürüz Bay Min'

Hızla yatağın üstünden kalkıp dolabımda ilerledim. Bir kaç kıyafet seçerek üstümü değiştirdim.

 Bir kaç kıyafet seçerek üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin'in giydikleri

Yatağımın kenarında duran çantamı alarak içine yedek kıyafet koydum. Çantamı takıp telefonumu alarak odamdan çıktım. Kapının önünde durup spor ayakkabılarımı giyip hızlıca evden çıktım.

Asansörü beklemeden merdivenlere yönelip hızlıca merdivenlerden inip apartmandan çıktım. Arabamın kilidini açıp yanına varınca kapıyı açıp arabaya bindim.

Çantamı arka tarafa koyup emniyet kemerimi takıp arabayı çalıştırarak yola çıktım.

Bir sürenin sonunda Bay Min'in evinin önünde arabayı durdurup telefonumu çıkararak Bay Min'i aradım.

'Efendim Jimin'

'Bay Min ben geldim sizi bekliyorum'

'Tamam hemen geliyoruz'

Bay Min telefonu kapatırken benim aklıma takılan geliyoruz demesiydi. Aklımdaki soruları gideren şey ise Bay Min'in evinden çıkan Jungkook, Bay Kim, Hoseok hyung ve Namjoon hyung oldu.

Hoseok hyung gelip arka kapıyı açınca arka tarafa dönüp ona baktım "Hyung sizin burda ne işiniz var"

Hoseok hyung koltuğun üstündeki çantamı alıp "Sonra anlatırım bagajı açta şu çantaları koyalım" diyerek kapıyı kapatıp arabanın arkasına ilerledi.

Önüme dönüp düğmeye basarak bagajın açılmasını sağladıktan sonra çantaları koyup arabaya binmelerini bekledim.

Herkes arabaya binince arkamı dönüp nasıl oturduklarına baktım. Jungkook'un Bay Kim'in kucağına oturduğunu görünce "Siz öyle rahat olduğunuza emin misiniz" diye sordum.

"Hyung sen bizi boş verip artık yola çıkarmısın"

Jungkook'un sözleriyle önüme dönüp arabayı çalıştırarak Bay Min'in emniyet kemerini taktığına emin olduktan sonra yola çıktım.

Teacher~YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin