Sabah alarmın sesiyle kalkıp hazırlanarak evden çıktım.
Jimin'in giydikleri (üstüne kot ceket aldığını düşünün)
Merdivenlerden aşağı inip apartmandan çıktım. Arabam yarışmanın olduğu gün okulda kaldığı için yürüyerek gideceğimi düşünürken apartmanın önünde park edili halde duran arabasına yaslanmış Bay Min'i görmemle yanına ilerledim.
Yanına giderken bu gün saçlarını topladığını ve siyahlar içinde olduğunu gördüm.
Yoongi'nin giydikleri
"Günaydın Bay Min geleceğinizden haberim yoktu"
"Günaydın Jimin araban olmadığı için yürüyerek gideceğini düşündüm bu yüzden seni almaya geldim ve tekrar Bay Min demeye başladım"
"Üzgünüm alışmakta zorlanıyorum hyung"
Bay Min arabanın önünden çekilip yolcu tarafına gelip kapıyı açarak binmemi işaret edip "Sorun değil alışana kadar Bay Min diye bilirsin hadi şimdi binde okula gidelim" dedi.
Bay Min'i onaylayıp arabaya bindim Bay Min'de kapımı kapatıp kendi tarafına geçerken spor çantamı arka tarafa koyup emniyet kemerimi taktım.
Bay Min arabaya binip emniyet kemerini yaktıktan sonra arabayı çalıştırarak yola çıktı.
"Birşeyler yedin mi geçen sabahları pek kahvaltı yapmadığını söylemiştin"
Başımı Bay Min'e çevirip ona bakarken "Hayır yemedim" dedim.
"O zaman ilk önce bir şeyler yiyoruz sonra da okula geçiyoruz zaten antrenmanın başlamasına daha var"
Görmeyeceğini bilsemde kafamı sallayarak onaylamış tekrardan önüme dönerek yolu izlemeye başlamıştım.
Bir sürenin ardından arabanın durmasıyla emniyet kemerini çözüp arabadan indim.
Bay Min'de arabadan inip yanıma gelince beraber ilerideki kafeye ilerledik. Kafeden içeri girince cam kenarında bir yere oturduk.