Sırtımda ve omuzlarımda hissettiğim yumuşak öpücüklerle uyanırken gözlerimi açıp bir kaç kere kırpıştırarak kendime gelmeye çalıştım.
Yerimde hafifçe kıpırdanmamla öpücükler dururken arkamı dönüp bir kaç saniye önceye kadar vücuduma narin öpücüklerini konduran sevgilime baktım.
Arkamı tamamen döndüğümde yorganın altındaki çıplak bedenimi ona yaklaştırdı. Kollarımı etrafına sarıp başımı tam kalbinin üstüne gelicek şekilde öpücük kondurduktan sonra göğsüne yasladım.
Yoongi hyung da saçlarımın üstüne kısaca öpücük kondurup geri çekilirken "Günaydın bebeğim" dedi.
"Günaydın sevgilim"
Bedeninin bir anda kasıldığını hissederken hafifçe geri çekilip yüzüne bakarak "Birşey mi oldu" diye sordum.
Yoongi hyung donup kaldığı yerden konuşmamla çıkarken sorduğum soruya "sevgilim kelimesini çok sık kullanmazsın senden çok az duydum o yüzden şimdi tekrardan duyunca bir az etkilendim sevgilim" diye karşılık verince kıkırdayıp "Her zaman etkileniceksen hep söylerim sevgilim" dedim.
Yoongi hyung parlayan gözleriyle bana bakarken aramızdaki kısa mesafeyi hızlıca kapatarak dudaklarımızı birleştirdi.
Ben onun üst dudağıyla ilgilenirken oda benim alt dudağımla ilgileniyordu. Şimdiye kadar dilini hep ağzıma sokan o olduğu için bu sefer ben denemek isteyip dilimle dudaklarına baskı uyguladım.
Anında dudaklarını aralayıp ağzını açarken dilimi ağzından içeri gönderip ilk önce damağında dolaştırdım.
Dillerimiz birbirine çarpınca ikimizde inlerken Yoongi hyungun geri çekilmesiyle dudaklarımız ayrıldı.
"Eğer devam edersek seninle sevişmeden bu odadan çıkmam o yüzden şimdi durup duşumuzu aldıktan sonra güzelce kahvaltımızı yapıyoruz"
Kaşlarımı çatarak "Niye şuan sevişemiyoruz ki" diye mızmızlandım.
"Çünkü ikimizin de gitmesi gereken şirketleri var sevişmek için geceyi beklemeliyiz bebeğim"
Yoongi hyung dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup yataktan kalkarak çıplak bedeniyle banyoya ilerlerken bende uzandığım yerden onu izliyodum.
Yoongi hyung haklı olduğu için ve beraber duşa girersek ikimizin de duramıycağını bildiğim için onun duştan çıkmasını beklerken telefonumda dolaşmaya başladım.
Bir süre sonra Yoongi hyung banyodan belindeki havluyla çıkarken bende yataktan kalkıp hiçbir utanma belirtisi göstermeden yanından geçip banyoya girdim.
Hızlıca duş alıp temizlendikten sonra bornozumu giyip banyodan çıktığımda Yoongi hyung odada gözükmüyordu.
Dolabı açıp şirkete gideceğim için ona göre göre kıyafetler seçip üstümü giyindim.
Saçımı ve makyajımı yaptıktan sonra tamamen hazır olunca yatağın üstündeki telefonunumu da alıp odadan çıkıp aşağı indim.
Mutfağa girdiğimde dün geceye dair hiçbir iz yokken tezgahın başında ilk defa onu böyle gördüğüm kıyafetleriyle kahvaltı hazırlayan Yoongi hyung vardı.