selam! bu, okumadan geçebileceğiniz ve pek de gerekli olmayan bir yazar notu.
bu hikayeyi yazmaya yaklaşık iki sene önce başladım ve ancak bitirebildim (biraz da bu yüzden kitabın sonuna bir şeyler yazmalıymışım gibi geliyor.). iki senelik büyük bir emeğin ürünü olan şahane bir kitap mıydı? hayır. yer yer kamu spotuna dönmüş gibi hissettim mi? evet, biraz. yine de okuyan birkaç kişi ve kendim için bu hikayeye iyi kötü bir nokta koymak istedim.
amacım çok okunması değildi. aslında ciddi ciddi ship yapmadığım için (gerçekten kendiminkiler dahil hiçbir ilişkiyle ilgilenmiyorum) de tamamen rastgele bir ikili seçtim. başta çok basit bir şey yazmak isterken izlediğim vlivelar ile karakterleri daha çok işlemeye başladım. sonra da daha hayatın içinden ve daha sağlıklı bir ilişki yazmaya karar verdim (kısmen de olsa bence başardım.). tamamıyla destekçi bir ilçe belki de en gerçeklikten uzak şeydi. yine de, hikayeyi daha pozitif yapabilmek için bu yolu seçtim.
benim bile hatırlamadığım birkaç gerçek detay da ekledim. en basitinden yeosang'ın kendisi ve mingi'yi yurda bir sokak kedisi getirmesi en olası üyeler olarak seçmesiyle hikayeye nero girdi. (nero'yu neredeyse çoğu bölüme eklemeye çalıştım. hikaye de olsa bir kediyi öylesine bir oyuncak gibi yazmak istemedim.)
son olarak... bitti! teşekkür ederim, umarım sevmişsinizdir!
moyi.