17 yaşında evlendirme kararı alarak, kendi günahlarının bedelinin suya ödetiler. Suyun yaşıtları okula giderken, oyun oynarken , geleceğe dair hayaller kurarken, Su ise umudunu yitirmiş bir şekilde sadece ölmek istiyordu. Suya hayal kurmak bile yasaklanmıştı.
Su evleneceğini duyunca, hıçkıra hıçkıra ağlayarak babasının dizlerine çöktü.
"Baba Ben Annemi Öldüren Adamın Oğluyla Evlenirsem Ölürüm."
Herkes suya acıyarak bakıyordu. Biride çıkıp demedi ki bu kız daha çocuk ne evliliği, Su perişan haldeydi. Geleceğe dair bütün hayalleri yıkılmıştı. Suyun bu haline, Mustafa Ağa'nın kardeşi Devran Aslanın oğlu diyar daha fazla dayanamayıp dışarıya çıktı. Diyar, Çocukluğundan beri Suyu çok severdi. Düşmanlarının kızı olduğunu bildiği halde sevdasından asla vazgeçmedi. Hep suyun büyümesini bekledi. Amcasının, Suyun Azatla evlenmesini isteğini duyunca, başından aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Diyar bu evliliğe izin vermeyecekti. Bir şekilde engel olacaktı.
Su hıçkıra hıçkıra ağlarken, Mustafa Aslan, Suya acımasız bir şekilde bakarak
"Düğünü ne zaman yapalım ?"
Bahattin Ağa, "bu hafta sonu hemen yapalım bitsin."
Mustafa Aslan başını olumlu anlamında salladı. Oysa ki Hafta sonuna iki gün kalmıştı. Su ağlayarak salondan çıkarken, O an Diyar içeri giriyordu. Suyu görünce, Suyun kolundan tuttu. Ve Suya bakarak,
"İyi misin ?"
Su bişey demeden, kolunu sertçe çekip, ağlayarak odasına gitti.
Diyar Suyun arkasından sessizce,
"Ağlama Deniz Gözlüm Ağlamak Sana Hiç Yakışmıyor."
Ve gözünden bir damla yaş düştü. Diyar Suyu çok seviyordu. Ama suyun diyarın sevgisinden haberi yoktu. Haberi olsa bile bişey değişmeyecekti. Su Aslan ailesinden nefret ediyordu.
Su odasına gelip, kapıyı kitledi. Ve Yere çömelip, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Su çok kötü bir haldeydi. Annesinin ölümüne alışamazken, babasının ona çektirdiklerine alışamazken, şimdi de evlilik kararı suyu bir kez daha yıkmıştı. Su annesinin fotoğrafını komodinin üstünde aldı.Ve ağlayarak "Annem Sana Çok İhtiyacım Var, Ben Ne Yapacağım ? Artık Dayanacak Gücüm Kalmadı."
Ve sessizce başını eğdi. " Annem Seni Çok Özledim. Sensizlik Çok zor, Keşke Şimdi Yanımda Olsaydın Başımı Dizlerine Koyup Ağlardım."
Saat 00:00
Su gözyaşlarını silip evden kaçma kararı aldı. Annesinin ölümünden sonra bu ev suya cehennem olmuştu. Su annesinin fotoğrafını aldı. Ve camı açıp sessizce dışarıya baktı. Dışarıyı kontrol etti. Ve kimsenin dışarıda olmadığından emin olunca, camdan aşağıya atladı. Biraz kolu incinmişti. Ama hiçbir acı içinde ki acı kadar canını yakmazdı. Sonra derin bir nefes alıp verdi. Sağına soluna bakıp yürümeye başladı. Sonkez arkasını döndü, gülümsedi. ve Eve bakıp"Kurtuldum bu cehennemden."
Ve yürümeye devam etti. Sonra arkadan biri Suyun kolundan tuttu. Su O an ki korkuyla hemen arkasını döndü. Karşısında gördüğü kişi Babası Hasan Beydi. Babasını gördüğü gibi kolunu çekip koşmaya başladı. Hasan bey de suyun peşinden koşup suyu yakaladı. Sonra bağırmaya başladı.
"Nereye ha nereye ufacık aklınla, evden kaçmaya mı çalışıyorsun?"
Su Hasan Bey'in elinde çırpınsa da fayda etmedi. Hasan bey, Suyu eve götürüp, suya nefret dolu bakışlar atarak , bağırmaya başladı.
"Bana bak birdaha evden kaçmaya çalışırsan , seni kendi ellerimle öldürürüm. Acımam öldürürüm."
Su babasına nefretle bakarak, "Baba Sen Zaten Hayallerimi çalarak beni öldürdün."
Hasan bey kaşlarını çatıp sinirle, kinle ve nefretle Suya baktı. Ve kapıyı sertçe kapattıp, odadan çıktı. Suda ağlayarak uykuya daldı.
Saat 8:00
Suyun düğününe son bir gün kalmıştı. Diyar bu düğünün olmasına izin vermeyecekti. Diyar büyük suç işledi. Ve suçu azatın üstüne attı. Diyar o gece azatın arabasıyla birini öldürdü. Öldürdükten sonra azatı bayıltıp aracın için koydu. Ve profesyonelce kamera kayıtlarını imha etti. Sonra hızla oradan uzaklaştı. Mustafa Aslan tek oğlunu , bir kaza yüzünden hapse mahkum edemezdi. Ve kaçak yollarla azatı yurt dışına gönderme kararı alır. Azat bu duruma hoş bakmasa da mecbur gitmek zorundaydı. Başka bir çaresi yoktu. Azat Diyarın birşeyler çevirdiğini anlamıştı. Ama sesini çıkarmamıştı. Azat evden çıktı. Ve son kez evine baktı."ELBET BİR GÜN DÖNECEĞİM VE BU ŞEHİRİ SİZE DAR EDECEĞİM."
Mustafa Aslan, demirhanoğlu ağası Bahattin ağayı aradı. Durumu özet geçti. Aslanlar halen evlilik konusunda ısrarcıydı. Sonra uzun uzun telefonda konuştular. Ve en sonunda bir karar aldılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS OLAN GECE
General FictionDiyarbakır'ın meşhur aşiretlerinden olan Demirhanoğlu ve Aslan ailesi, geçmişte yaşadıkları bir husumet yüzünden düşman olmuşlardır. İki büyük aşirette birbirinden nefret ediyorlardı. Nefretleri o kadar büyüktü ki bütün Diyarbakır bilirdi. Aslan ai...