15.Bölüm

836 60 18
                                    

Su babasının yanına oturup, "babacığım hadi uyan." Hasan bey hareketsiz bir şekilde uyuyordu. Su panikle babasının elini tutup, "Babaa hadi uyan, aç gözlerini..." Oysa ki, Hasan bey Vefat etmişti. Su ağlayarak, "Babaa lütfen aç gözlerini beni sensiz bırakmaa..." Su avazı çıktığı kadar bağırarak, "Babaa hadi uyan baba lütfen uyan." Su kapıya doğru koşup ağlayarak, "Dedee babam uyanmıyorr" Bahattin Ağa ve Hüseyin bey koşarak suyun yanına geldiler. Hüseyin bey, panikle ambulansı aradı. Bahattin Ağa, Oğlunun başında bir çocuk gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. "Oğlumm bana acını yaşatma. Hadi aç gözlerini..."
Su babasının yanına çömelip, babasının elini tuttu. "Babaa yalvarırım aç gözlerinii, beni bir kez daha öldürmee." Su öyle bir bağırıp ağlıyordu ki, Canan hanım bile Suya çok üzülmüştü. Hüseyin bey yere çömelip, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Ambulans gelmişti. Hasan Bey'in cansız bedenini, ambulansa bindirmişlerdi. Sağlık çalışanı, "başınız sağolsun Hasan Bey'i kaybettik..." Su başını iki yana sallayıp, Hıçkırarak ağlamaya devam etti. "Hayır ya hayırrr babam ölmedi."Su  Avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı. "Bir şey yapınnn babamı kurtarınn, ne olur yalvarırım kurtarınnn..." Su öyle içten ağlıyordu ki komuşular, Suyun halini görüp, ağlıyordu. Su ambulansın kapısına vurarak, "Aç şu kapıyıı babamı göreceğim. Yalan söylüyorsunuz ölmedi benim babam. Babaa kalk lütfen kalkk." Suyun amcası Hüseyin bey, Suyu tutuyordu. " götürmeyinnn babamı, ben daha babama doyamadımm..." Su öyle içten bağırıyordu ki, Herkes Suyun halini görüp, çok üzülmüştü. Su yere çömelip, hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ediyordu. "Babaaa ne olur gitme! Sana bu kadar ihtiyacım varken, beni bırakmaa, annem gitti. Sen gitmee babaa...

Sağlık çalışanı, Suya sakinleştirici yapmıştı. Su baygın halde koltukta uzanmıştı. Bahattin Ağa, Hıçkıra Hıçkıra ağlıyordu. Hasan Bey'in vefatı, Demirhanoğlu ailesi için büyük bir yıkım olmuştu. Özelikle Su için çok zordu. Hem öksüz hem yetim kalmıştı. Acısı çok büyüktü. Su ağlayarak, "baba" diye sayıklıyordu. Aslan ailesi, Hasan Bey'in vefat haberini alınca, direk demirhanoğlu konağına gelmişlerdi. Sadece Aslan ailesi değil, bir çok aşiret baş sağlığına gelmişlerdi. Diyar ve Şilan Suyun yanındaydı. Sakinleştirici'nin etkisi gidince, Su uyanmıştı. Gözleri ağlamaktan kan çanağına dönmüştü. Su üzüntüyle Diyara bakıp, "Annem gibi, babamda gitti..." Ağlayarak Diyara sarıldı. Diyar da sımsıkı Suya sarılmıştı. Su ağlamaya devam ediyordu...

Hasan Bey, eşi Zümrüt hanımın yanına defnedilmişti. Herkes Fatiha okuyup, evlerine dönmüştü. Su ve diyar hariç, Su Annesinin ve babasının mezarının başında hıçkırarak ağlıyordu. "Anne baba benim artık dayanacak gücüm kalmadı. İkinize de en ihtiyaç duyduğum zamanda bıraktınız beni." Suyun göz yaşları sel gibi akıyordu. "Hani derler ya, kız çocuklarının ilk aşkı babasıdır. Baba benimde ilk aşkım sendin. Belli etmesem de herşeyden özeldin." Diyar Suya bakıp, sessizce ağlıyordu. Sevdiği kız bu kadar acı çekiyordu. Ama elinden bir şey gelmiyordu. Su hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. "Anne Baba kokunuzu çok özledim. Keşke bir mucize olsaydı, yanımda olsaydınız. Eskisi gibi size sarılıp öpseydim. Siz kavuştunuz. Ben tek kaldım, kimsesiz kaldım..." Diyar Suyun yanına çömelip, "hadi deniz gözlüm. Gidelim artık." Su başını iki yana sallayıp, "hayır ben biraz daha kalacağım." Diyar üzüntüyle Suya bakıp, "olmaz Su sonra gine geliriz. Hadi kalk gidelim." Su ağlayarak, "Anne baba bu dünyada kavuşamadık, rüyama gelin rüyamda kavuşalım..."

Su ve Diyar, aslan konağına gelmişlerdi. Su perişan haldeydi. Artık gidecek bir baba evi yoktu. Annesinin ölümüne alışamazken, şimdide babasını kaybetmişti. Kanadı kırık bir kuş gibiydi.

4 ay sonra...
Bu 4 ay içinde, diyar Suya büyük destek çıkmıştı. Hep yanındaydı. Morel veriyordu. Bugün Suyun doğum günüydü. Su bugün 17 yaşına girdi. Diyar Suyun yanına gelmişti. Suya bakıp gülümsedi. "Deniz gözlüm, bu hayatta ki en büyük şansımsın. Bu dünyaya bir kez daha gelsem, gine seni severdim. İyi ki doğdun sevdiğim. Nice güzel yıllarımız olsun." Su gülümseyerek Diyara baktı. "Unutmamış'sın" Diyar Suya bakıp, "bir insan yaşama sebebinin doğum gününü unutur mu ?" Su gülümseyip, başını eğdi. Sonra aşağıda bağırma sesleri geldi...

KABUS OLAN GECE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin