Su ve Diyar, bağırma sesini duyunca, panikle aşağıya indiler. Şilan baygın şekilde yerde yatıyordu. Azat, Diyar hakkında hain planlar yaparken, Şilan buna şahit olmuştu. Azat'a neden böyle, bir şey yapıyorsun. hesabını sorarken tartışmışlardı. Şilan Azat'a bağırıp çağırıyordu. Sonra Azat ve Şilan arasında, itişme kakışma oldu. Azat istemeyerek, Şilanı itince, Şilan dört basamak merdivenden düştü...
Şilanı apar topar hastaneye götürdüler. Diyar Azat'a öfkeyle bakıp, "Ne yaptın lan kardeşime?" Azat Diyara bakıp, "istemeyerek oldu. Amacım Şilana zarar vermek değildi." Diyar çok sinirlenmişti. Azat'a sert bir yumruk atmıştı. "Amaa Zarar verdinn. Kardeşime bir şey olursa, ölümlerden ölüm beğen Azat Aslan." Su Diyar'ın kolundan tutup, "Sakin ol! Şilana bir şey olmayacak. Öfkene yenik düşme." Diyar, sinirden derin nefes alıp veriyordu.
Sonra doktor odadan çıktı. Herkes panikle Doktora bakıyordu. Doktor, "Şilan Hanım'ın durumu iyi, ancak düşük riski var. Bir süre stresten uzak durması gerekiyor. Ve bol bol dinlenmesi lazım." Herkes Şok olmuştu. Suyun hamile haberini beklerken, Şilan hamileydi. Azat şok gözlerle doktora bakıp, "Şilan hamile mi ?" Doktor gülümseyerek Azat'a baktı. "Evet eşiniz 8 haftalık hamile, ama düşük riski var. Çok dikkatli olmanız gerekiyor." Aslan ailesi, Şilan'ın hamilelik haberini alınca, çok sevinmişlerdi. Azat halen şoktaydı. "ben baba oluyorum." Mustafa Ağa oğluna sarılmıştı. Devran bey de sevinçten, Diyara sarılmıştı. Sonra Azat, Şilan'ın yanına gitmişti. Şilana bakıp, "bebeğimiz olacakmış" Şilan Azat'a kırgınlıkla bakıp, "evet haberim var. Ama senin yüzünden bebeğimi kaybedebilirim." Azat üzüntüyle Şilana bakıp, "Özür dilerim. Benim niyetim sana zarar vermek değildi." Şilan Azat'a kırgınlıkla bakmaya devam ediyordu. "Azat bebeğime bir şey olursa, seni asla affetmeyeceğim." Azat Şilan'ın elini tutup, "bebeğimize bir şey olmayacak. Söz veriyorum." Sonra Diyar ve Su odaya girdi. Diyar kardeşine bakıp gülümsedi. "Güzelim Nasılsın?" Şilan Abisine bakıp, "İyiyim abiciğim. Merak etme" Su Şilana bakıp gülümseyerek, "Gözün aydın inşallah sağlıkla kucağına alırsın." Şilan gülümseyerek, "teşekkür ederim. inşallah, hadi darısı başınıza." Su bişey demeden başını eğdi. Diyar gülümseyerek, "inşallah abiciğim inşallah yengeni ikna edebilsek, çalışmalara başlayacağız." Su Diyara ters ters bakıyordu. Azat Şilana gülümseyerek bakıp, "Ailenin soyunun devamını biz getiririz. Bunlarda çocuk yapma potansiyeli yok." Diyar Azat'a çok sinir olmuştu. "Su hadi biz gidelim. Şilanda biraz dinlensin." Su başını olumlu anlamında salladı. Diyar kardeşinin alnından öptü. Ve Suyla hastaneden çıkıp, konağa döndüler.
Diyar ve Su konağın bahçesinde, baş başa oturuyorlardı. Su Diyara bakıp, "Dayı oluyorsun heyecanlı mısın?" Diyar tripli bakarak, "Evet ama daha çok baba olmak isterdim." Su suratını asmıştı. Bir şey demeden hızla Diyar'ın yanından uzaklaştı. Diyarda Suyun peşinden gitti. "Su ne söylesem hep kaçacak mısın?" Su Diyara sinirle bakıp, "gider misin? Yalnız kalmak istiyorum." Diyar suya bakıp, "hiç bir yere de gitmiyorum. Yalnız kalmak yerine konuşmayı denesen daha iyi olur." Su sesini yükselterek, "Bana her defasında çocukla gelme. İstemiyorum." Diyar Sinirlenmişti. Yumuşak bir ses tonuyla, "Ama ben istiyorum." Su diyara bakıp, "Ne yani, rızam olmadan dokunacak mısın?" Diyar hafif sesini yükselterek, "Su saçmalama. Ben şerefsiz değilim. Rızan olmadan dokunmam sana." Diyar morelini bozmuştu.
2 saat sonra...
Azat ve Şilan da konağa gelmişti. Aslan ailesi hepsi salonda oturmuştu. Devran bey, Diyara ve Şilana bakıp, "Sizinle bir konu hakkında konuşacağım." Diyar babasına bakıp, "tamam baba dinliyoruz seni." Şilanda meraklı gözlerle Babasına baktı. Devran bey ikisine bakıp, "Anneniz vefat edince, ben bir evlilik daha yaptım. Ve İki kardeşiniz daha var. Yarın buraya gelecekler ve artık burda kalacaklar. Bu duruma anlayış gösterirseniz iyi olur." Diyar ve Şilan şok olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS OLAN GECE
General FictionDiyarbakır'ın meşhur aşiretlerinden olan Demirhanoğlu ve Aslan ailesi, geçmişte yaşadıkları bir husumet yüzünden düşman olmuşlardır. İki büyük aşirette birbirinden nefret ediyorlardı. Nefretleri o kadar büyüktü ki bütün Diyarbakır bilirdi. Aslan ai...