31 - Důvěrníci

665 40 4
                                    

Krásný pondělní večer vám všem,
snažím se držet slovo a proto je tu nová kapitola. :)) Opakuji, že se blížíme ke konci příběhu, takže bych Vám asi měla vyjevit své plány do budoucna. Ještě letos vyjde jedna jednodílovka, která už je téměř hotová, ale určitě až po konci tohoto příběhu. Zároveň vzniká další příběh o více kapitolách, tam si ale ještě nejsem jistá rozsahem, ani datem prvního vydání. Další info hodím, až to bude aktuální. :) Užijte si čtení a krásný večer. Jo a kapitola 15+. :))

Ronneek

Severus stál opět na prahu u svého jediného souputníka. Dora ho pustila dovnitř a dovedla do salónku. Neušlo mu, že si ho velmi podezřele měřila. Nejspíš proto, že jí věnoval vděčný úsměv. Remus dorazil po chvíli.
,,Zdravím tě, Severusi," ohlásil se taktně a vzápětí zívl. Měl dnes volno a rád si přispal, dnes ale neměl tolik štěstí.
,,Buď zdráv, Remusi," oplatil mu pozdrav. Už v ten moment se zarazil, ale nedal na sobě nic znát. ,,Tak Remusi, jo? To musí být extra malér. A to jsem ještě nesnídal," pomyslel si. Něco se muselo dít, neříkal mu křestním jménem často, spíš velmi sporadicky a vždycky to bylo ve vážných chvílích. Ovšem ani oslovení křestním jménem nemuselo nutně znamenat, že mu něco řekne a on to dobře věděl. Svalil se proto do křesla a čekal. Severus se posadil také a upřeně před sebe hleděl. Uvažoval. Remus beze slov vyčaroval pohoštění a nalil si čaj. To, že ho Severus připravil o spánek ještě neznamenalo, že se dá ošidit i o snídani. Věděl, že je něco jinak, ale jeho společník stále zarytě mlčel, jako obvykle. Natáhl se pro šálek a pomalu usrkával horký čaj.
,,Měl jsem sex," vystřelil bez varování jeho společník. Remus v šoku vdechl čaj a příšerně se rozkuckal, až ho musel Severus poplácat po zádech.
,,Cože?!" Zasípal.
,,Určitě jsi slyšel dobře."
,,Slyšel, ale nemůžu tomu uvěřit. Tolik let se stýkáme, nikdy mi nic neřekneš a najednou na mě vybalíš tohle?"
,,Chceš to zopakovat?"
,,Ne. Bylo to poprvé?" Neodpustil si rýpanec a Severus se ošklivě zamračil.
,,Ne a příště už ti asi nic neřeknu."
,,Nečerti se, prosím tě. Promiň. Musíš ale uznat, že je podivné, že mi tohle říkáš."
,,Měl jsi někdy sex z lítosti?" Zeptal se místo reakce. Remus opatrně polkl další lok čaje.
,,To je docela osobní, nemyslíš? Ale ano, měl," dodal honem, když viděl jeho výraz. Severus byl očividně konečně s to posunout jejich přátelství na diametrálně odlišnou úroveň a on to nechtěl pokazit.
,,A byl dobrý?"
,,No ano, byl," odpověděl zmateně. Netušil, co se to zrovna děje.
,,Byl výjimečný?" Tázaný svraštil obočí.
,,To je snad každý sex, ne?"
,,Aha. Ty chudáku," povzdechl si přezíravě Snape a protočil oči. Remus byl úplně mimo.
,,To, že jsi mě právě urazil, přejdu mlčením, nebudu to komentovat, ale mohl bys mi vysvětlit, co se, krucinál, děje?" Vyjel. Severus se vymrštil z křesla a přecházel po pokoji. Remus na něj hleděl v němém úžasu. Kdyby mu tohle někdo řekl ještě dnes ráno, vysmál by se mu a poslal ho ke svatému Mungovi. Najednou se Severus zarazil v půli kroku, otočil se na svého společníka a zapíchl se do něj pohledem.
,,Umíš mlčet, Lupine?" Zeptal se důležitě a vypjal se do své plné výšky. ,,Aha, tak už jsme zase u Lupina. Netrvalo to dlouho, ale bylo to příjemné."
,,Mě tu rozhodně zastrašovat nemusíš, Severusi. Oba víme, že tvá otázka je úplně zbytečná, ale očividně pochybuješ, jinak by ses neptal. Ano, umím mlčet, ale to ty dobře víš," odpověděl nakonec a znovu se v křesle opřel. Někdy mu bylo líto, že s ním Severus nemluví, ale když na to přišlo, musel uznat, že byl o dost snesitelnější, když mlčel. Kdyby věděl, co ho čeká, nejspíš by potřeboval nějaký lektvar na uklidnění.
,,Dobrá, Lupine. To, o čem se spolu budeme teď bavit, je věc nanejvýš důvěrná a já očekávám naprostou mlčenlivost," prohlásil důležitě a působil jako generál plánující finální část bitvy. ,,Pokud by sis snad náhodou pustil někde pusu na špacír, pamatuj na to, že tě najdu úplně všude a nedám pokoj, dokud ti vlastnoručně nevytrhnu jazyk," zasyčel tak zlostně, jak nejvíc uměl. Remus měl nečitelný výraz. I když šlo o plány Pána zla, neviděl ho takhle se čertit. Když během války vynášel informace, nebyl zdaleka tak opatrný a to je co říct. Až úzkostlivě si střežil soukromí, nikdy ho neslyšel mluvit o nějaké partnerce, ženě, která by se mu líbila a tím spíš to celé nebyl schopen pochopit. Netušil, jestli se s někým kdy stýkal, natož jestli měl někdy s někým něco víc. Nikdy si mu nepřišel říct o radu, svěřit se. Popravdě vůbec netušil, že je toho vůbec schopen.
,,Tvá tajemství jsou u mě v bezpečí," odpověděl a nasadil vlídný úsměv. Severus si ho přeměřil pohledem.
,,Fajn. Aby bylo jasno hned na začátku, potřebuji si jen něco ověřit, o nic nejde," dušoval se. Jenže Lupina neoklamal. Kdyby kolem toho nedělal takové tanečky, možná by mu i věřil, že se ptá "za kamaráda".
,,Jak si přeješ." A pak se Severus pustil do vyprávění, o koho se jedná ale záměrně neřekl a dal si dobrý pozor, aby to nevyplynulo ani z kontextu. Popsal mu jen to nejnutnější, vynechal detaily o samotném aktu.
,,Takže, co o tom soudíš?" Zeptal se a propaloval ho očima.
,,Řekl bych, že jsi narazil na, pro tebe, mimořádnou partnerku. A ne, nemyslím to nijak zle, ale prostě jste si sedli. A rozhodně to nebyl sex z lítosti."
,,Jenom? A co ten žár?"
,,Toužil jsi po ní hodně?" Otázal se a zamyšleně si ho prohlížel.
,,Ano, velmi," vydechl a bylo to, jako by mu někdo sejmul tíhu z ramen. Nečekal, že když se s tím někomu svěří, opravdu by se mu mohlo ulevit.
,,Je možné, že to bylo právě tou touhou," mudroval Remus.
,,Možná," připustil nepříliš ochotně.
,,Co za tím vidíš ty, prosím tě?"
,,Nic," řekl honem, ,,takže tohle je podle tebe normální?"
,,Je i není. Je normální, že se tohle někdy stane, ale není to běžné. Ještě mi pověz, bylo předtím mezi vámi něco?"
,,Ne."
,,A jsi si jistý? Protože na mě to působí jako nějaké pouto." Severus však jen odmítavě vrtěl hlavou.
,,Pak máš štěstí, příteli," řekl zvesela a usmíval se.
,,Děkuji ti za tvůj obyčejný vhled, příteli," odpověděl škrobeně, to slovo mu prostě nešlo přes pusu. Neměl přátele, nikdy.
,,Jak to vnímáš ty?"
,,Normálně," zalhal. Nechtěl mu vyprávět, že lepší sex nezažil, že se cítil mimořádně, výjimečně. Že měl pocit, že exploduje a srdce se mu rozskočí. Věřil, že bude mlčet, jinak by mu nikdy nic nesvěřil, ale kdyby mu měl říct úplně všechno, připadal by si jako hlupák. Musel nad tím ale honem přestat přemýšlet.
,,Takže máš přítelkyni?" Zeptal se a potutelně se usmál. Severus však svraštil čelo.
,,Nemyslíš, že je to hodně osobní dotaz?" Lupin na něj užasle zíral.
,,Děláš si legraci?" Vydechl nevěřícně.
,,Díky, žes mě vyslechl a pamatuj, na čem jsme se dohodli," zahrozil mu ještě, poplácal ho po rameni a rychle odešel, aniž by čekal na odpověď. Když práskl dveřmi, nakoukla do salónku Dora.
,,Co se děje?" Zeptala se Remuse, který seděl jako opařený.
,,Já vlastně ani nevím."

Hermiona vylezla z krbu v Doupěti a oprašovala se.
,,Hlavně potichu," zasyčela Ginny odněkud z kuchyně a Hermiona málem nadskočila metr do vzduchu. Ginny jí automaticky nachystala hrnek s čajem, sedla si naproti ní k baru a vyčarovala až zbytečně ostré světlo, aby na kamarádku viděla.
,,Tak šup, co se děje?" Hermiona se nejdřív napila čaje, měla sucho v krku.
,,Jsme tu samy?"
,,Harry i James ještě spí a naši nejsou doma, proto jsme tu my," dodala a nechápavě na ni koukala.
,,Promiň, já vím, žes mi to psala."
,,V pohodě. Hlavně nemluv nahlas a už začni, prosím tě."
,,Chtěla bych ti říct, že ten tvůj plán funguje."
,,Cha! Já jsem ti to říkala. Jdete na rande?"
,,Ne. Spala jsem s ním."
,,COŽE?!" Vykřikla a vzápětí si zacpala ústa. Hermiona vytřeštila oči a bála se jen pohnout.
,,Co že jsi udělala?" Zasyčela Ginny po chvíli, kdy vyčkávala, jestli se neozve nějaký zvuk, který by svědčil o tom, že je vzhůru i někdo jiný.
,,Nenuť mě to opakovat, já jsem taky ještě v šoku."
,,Takže vy jste to dělali dneska?"
,,Ne, včera, ale vlastně i dneska ráno."
,,U Merlina, to snad není možný," otočila se a natáhla se po lahvi s koňakem. Tohle by jinak asi nezvládla. Dala si panáka a otočila se zpátky ke kamarádce.
,,A jaký to bylo?"
,,Ginny, to si asi ani neumíš představit."
,,Neumím a nechtěj to po mně," zarazila ji rázně.
,,Bylo to neskutečný."
,,Detaily mi řekneš jindy, dneska na to nemám. Co bylo pak?"
,,No, asi ti to budu muset celé vysvětlit."
,,To bys asi měla," pokývala hlavou a nachystala si dalšího panáka.
,,Tak jo, spusť," vyzvala ji.
,,Večer to bylo něco neskutečného. Asi jsem měla horečku nebo nevím, úplně jsem hořela. Celé tělo mě pálilo jako bych seděla v plamenech, víš? Byla jsem pak strašně vyčerpaná, ale zároveň jsem věděla, že potřebuju víc. Nemohla jsem se ho přestat dotýkat, ani on mě," vydechla.
,,To se vsadím."
,,Milovali jsme se celou noc."
,,Počkej, Tys vůbec nespala?"
,,Ani na minutu," řekla spokojeně.
,,No ty bláho, to bych nečekala," řekla a obrátila do sebe koňak.
,,A co ráno?"
,,No, ráno jsme se rozloučili jako dva dospělí, civilizovaní lidé," při těch slovech se jí do tváří nahrnula barva.
,,U Merlinových vousů, ty jsi vážně zamilovaná!"
,,Asi ano," připustila a široce se usmála.
,,Ty seš teda čertice! Provedla jsi to výborně! Jsem pyšná!" Zašeptala a široce se usmála.
,,Teď ale nevím, co s tím."
,,No a to je dobře, že jsi tady. Já už ti to vysvětlím."
,,A ty že se nemontuješ nikomu do vztahu?"
,,Nemontuju, ale pokud je někdo hňup, pomoct se mu musí, víš, zlato?"

Jistě, pane profesoreKde žijí příběhy. Začni objevovat