Część 5

593 53 3
                                    

- Zatem puchar, diadem, pierścień, medalion. Pamiętnik zostanie już zniszczony, a on nie uczyni z węża horkruksa, dopóki nie wróci – mówi Hermiona, przelatując piórem po pergaminie. Nie potrzebuje listy, ale zrobienie jej ją uspokaja.

— I z Pottera — mówi Severus.

– I z Harry'ego - dziewczyna wpisuje jego imię na swoją listę, a następnie spogląda na portret. - Powiedziałeś, że istnieje składnik eliksiru usuwającego horkruksa, który byłby trudny do zdobycia.

- Tak.

- Jaki składnik?

- Krew Dziewicy.

- Ale to nie jest trudne... - urywa, gdyż uświadamia sobie istotę. - Och. W takim razie nie mówimy o krwi, na przykład, spuszczonej ze zranionego palca?

- Nie.

– OK – memra dziewczyna, przekładając papiery. - Cóż, z innych horkruksów jedynym, który będzie trudny do zdobycia, jest kielich.

– Sądzę, że wiesz jak warzyć Wielosokowy od ponad dziesięciu lat.

- Bellatrix będzie w Azkabanie. Nie może po prostu pojawić się u Gringotta, nawet gdybyśmy mogli zdobyć jeden z jej włosów.

- Teraz rozumiem, dlaczego nie zostałaś przydzielona do Krukonów.

Hermiona ignoruje go i czeka. Nauczyła się, że nie ma sensu próbować go pośpieszać. W końcu powie jej to, co chce wiedzieć, jeśli cierpliwie przeczeka jego złośliwość.

- Jej siostra ma dostęp do skarbca, a ja mam dostęp do włosów Lucjusza i Narcyzy.

Przechyla głowę na bok. - Dlaczego wspominasz o Lucjuszu?

- Ponieważ potrzebujesz kogoś, kto zna Narcyzę, aby poszedł z tobą i uchronił cię przed popełnianiem głupich błędów.

- Zmieniłam zdanie. Jesteś w pierwszej dziesiątce listy.

- A gdzie dokładnie się plasuję? – pyta Severus.

- Och, może około szóstki?

– Musimy o tym porozmawiać – mówi teraz poważnie.

– To moja lista – mówi trochę zbyt swobodnie. - Nie masz nic do powiedzenia.

– Nie o twojej liście. O eliksirze.

- Przywiozę ze sobą książkę i uwarzymy go.

- My?

- Twoje przeszłe ja i ja.

- A trudny do zdobycia składnik?

Prostuje stos pergaminów. – Załatwimy to.

- Mam nadzieję, że nie spodziewasz się, że moje młodsze ja oczaruje jakąś szóstoklasistkę, a potem potraktuje ją Obliviate? - cedzi mistrz eliksirów. – Mogłem być śmierciożercą, Hermiono, ale są granice mojej deprawacji.

- Mówi mężczyzna, który próbował pchnąć mnie do Crucio wzbudzając we mnie podniecenie - zakrywa dłonią usta. - Kurwa.

- Nie musisz się wstydzić. Istnieje związek między czarną magią a seksualnością. Tak naprawdę nie jest to ujęte w programie nauczania w Hogwarcie, ale jest to jedna z rzeczy, które sprawiają, że tak trudno się oprzeć czarnej magii, a to sprawia, że ​​wszyscy są podatni.

- Coś o tym czytałam. Ale czytanie i doświadczanie to dwie różne rzeczy.

Nieoczekiwany wstrząs podniecenia nastąpił po tym, jak jego zaklęcia stały się ciemniejsze – nie w pełni Ciemne, ale zdecydowanie szare – i zareagowała w naturze. Podniecenie podsycało jej gniew, który z kolei podsycał jej żądzę, oboje byli tak splątani, że nie mogła powiedzieć, gdzie jeden się kończy, a drugi zaczyna, a krew szemrała w jej uszach, gdy walczyli. To było odurzające. Nigdy wcześniej ani później nie czuła się tak żywa. W końcu zrozumiała, dlaczego niektóre czarownice i czarodzieje ulegli Ciemności.

HGSS Czas przeszły niedoskonały (polski przekład)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz