Une jam Danieli. Shpresoj te me njihni se si jam ne te vertete. Tashme do e marr une ne dore tregimin e kesaj historie.
"Shpejt, shpejt,... shpejt. Vraponi more kembe te lodhura. Shkoi ora... uhhh mos😬, me kane mbetur dhe 3...2...1. Jooooo..." (dhe Boomm, u gjenda duke puthur shoqen time me te mire, si cdo mengjes tjeter. Te mos keqkuptohemi, une po vrapoja me sa fuqi kisha per te hyre mbrenda asaj, por une u refuzova... Mbajeni mendjen ketu, e kam fjalen per deren e klases sime dhe ajo dere u perplas ne fytyren time shume rende. Seriozisht... kush deshiron te me puthe mua??? Une jam i semu..., jo,jo harrojeni kete. Te merremi me historine qe nga fillimi. Sa per dijeni, une munda te hyj ne mesim por me priste nje fjalim i gjate perpara)
"I pafytyre. Ti je nje idiot more budalla i..." (U.u.u, ky nuk eshte profesori im. Kam ngaterruar kaseten me siguri. Keto lavderime mi jep gjithmone Loisa. Sa e mire qe eshte🥰🥰 Bllehh, po tallem🤮. E urrej shume aq sa me urren ajo mua. Me mire te ndalojme ketu sepse flasim me vone per Loisen. Ajo do disa faqe vecmas.)
"Ku po shkon ti ne kete ore?"
( U rregullua dhe kaseta. Ju prezantoj profesorin tim, qe mos qofte😒.)"A ne kete ore vihet ne shkolle, Daniel? Po pse o profesor kaq vone? A nuk e di ti qe prinderit tuaj punojne nate e dite qe ju..." (E bla, bla, bla. Sinqerisht, nuk vlen ta degjoni deri ne fund. Nuk po thote ndonje gje te re. Si gjithe profesoret e tjere. Moral, moral e moral. A pak moral kam ne shtepi, me duhej dhe ky?)
*Tani me duhet t'ju them se u pranova ne mesim pas 47 minutash leksion morali dhe thenje Facebook-u te cilat po me shkaterronin trurin. Perbiles me hengri dhe 2 minuta nga pushimi i shkurter. Por, varja...
Me mua ne banke qendronte Loisa. Vajza qe nuk ma do shpirtin gjalle. Sepse... ahhaahh😅, te betohem qe as vete nuk e di, aq rendesi ka ajo per mua. Perpara meje ndodhet Kevin, shoku im qe ne kopesht dhe Greta, vajza qe une kisha rene ne.. ne ...pelqim ndoshta😁.
Seriozisht...te jene nxenesit kaq te shumtuar, vetem ne klasen time i gjen. Sa per mua... une jam simpat...*"Idiot" (Prit, ky nuk isha une. Kush e tha kete?)
"Idiot zgjohu nga gjumi" (Kjo Loisa nuk do me ler asnjehere te qete. Por, nje minute... Une isha ne gjume???😳)
*Seriozisht, kam probleme te medha me veten.*
"Ehh more budalla. Edhe vjen vone ,edhe ia fut gjume ne klase" (Loisa gjithmone do gjeje dicka te me acaroje mua)
"Loisa, ti me quajte Idiot?" (E pyesja ate dhe pse e dija se e kishte thene ajo)
"Pse, ke ndonje emer tjeter ti?" (Kete pergjigje nuk e prisja. Dhe....Boom. E gjithe klasa po ulerinin si dinozouret duke zbardhur ato dhembe. Sinqerisht djema, kur te keni kohe, lajini ato kokrra misri qe mbani ne ato shpelle gaz helmues-vdekjeprures)
*Por si gjithmone, tani eshte koha te dal nga klasa. Kam qendruar shume kohe mbrenda, plot 13 minuta. Rekord i ri per mua. Me duket vetja si MTV Awards. [Ju faleminderit, ju faleminderit, kete cmim ia dedikoj...]*
"Daniel, pse je ne kembe?" (Dhe mbeti duke me pare cuditshem ky profesori)
*Pse gjithe kjo cudi? Une nuk jam ne... Uhhh zot madh, une qenkem vertete ne kembe. Ok, mire Daniel, mblidhe veten dhe thuaj dicka qe te mos biesh ne sy*
"Professor, eee... une u ngrite ne kembe sepse... eee, ...mund te shkoj ne banjo?" (Me thene te drejten pergjigjja vjen me vone se pjesa kur thote Arbana Osmani fituesin e Big brotherit)
"Daniel, po ti me thua cdo dite te njejten gje, ne te njejten ore, minute dhe sekond" (Kur me tha kete profesori, po filloja te mendoja me vete, vertete e bej une kete. Prit te mendohem...)
{Dje}
-profesor, te dal deri ne tualet?
-ne rregull Daniel.{Para 2 ditesh}
-profesor, te dal deri ne tualet te lutem?
-shko Daniel.{Para 3 ditesh}
❌*E gjeta. Para 3 ditesh nuk i paskem thene. Tani me duhet t'ia perplas ne fytyre*
"Profesor e ke gabimm..." (nuk me la te perfundoja gjithe fjaline)
"Nese po mendon per para 3 ditesh Daniel, nuk ke ardhur asnje ore, ate dite." (Dhe ja ku fitoi perseri 1:0 per profesorin🙁)
*Dhe ja ku dola perseri bllof. Pse gjithmone une humbas. U turperova para botes. Sinqerisht, kete dite do ma permendin per gjithe jeten. Nuk dua me te jetoj.🥺 Dua te vdes.... Ouu prite kete pjese menjehere. Nuk duhet te shfaq shenja psikopatie.
Ne fakt jeta eshte shume e bukur, me ngjyra te shumellojshme ,me ndjenja te shumta lumturie e bla, bla bla..., po flas cuditshem dhe me duket vetja si psikologu im. Seriozisht, nese nuk e doni jeten, thjesht futuni ne Google dhe kerkoni "Hapat e nje jete te lumtur" dhe mos shpresoni se do gjeni gje sepse bllof do dilni, si une *😏
YOU ARE READING
STRANGER
Mystery / ThrillerA ndiheni ndonjehere te frikesuar nga vetvetja kur mendon qe trupi yt do bente veprime qe mendja juaj as nuk do e imagjinonte? Kur ti akoma nuk njeh veten dhe kerkon te zbulosh por njerzit perreth teje te bejne te mendosh qe jeta jote ne kete bote e...