23. Besimi

86 6 0
                                    

Pjesa 2 - Festa

Pjesa qe me vriste me shume, ishte se ajo po shihte cdo gje ne heshtje te plote dhe pse e dija qe kishte dhimbje. Syte e saj e tregonin.
Po prisja nese ketu do zbuloj lidhja jone por Trejsi perseri heshti.
Duronte e vetme gjithcka duke mos folur asgje.

Ne nje moment nuk mund te duroja me shume. Keshtu qe, une e largova Kejsi nga vetja duke e kapur nga duart per ta distancuar.
Ndoshta asgje nga keto nuk do kishte ndodhur nese ajo do e dinte te verteten.

"Ejj, Romeo..."( mu drejtua Kejsi duke bere sikur nuk ndodhi asgje) "merr nje pije dhe eja lart se atje po behet festa e vertete"(e tha kete duke me shkelur syrin)

Une kisha shtangur dhe nuk dija cfare te beja. Ne nje moment shoh nje hije qe po me vinte pas dhe del para meje, duke ngjitur shkallet. Ajo ishte Trejsi qe ne asnje moment nuk m'i hodhi syte tek une, vetem mbante koken ulur. Une fillova te ecja ne anen tjeter te shkalleve duke mos folur asgje, thjeshte po shkonim ne ate dreq feste.

Aty mberrijne dhe Arta me Relin. Ishin te dy te kapur perdore duke hyre mbrenda. Nuk e di pse, po ajo qeshje qe kishte Arta ne fytyre, me trembte. Kishte dicka ne mendje. Ajo e kishte vendosur. Do bente ate qe kishte kohe qe mendonte.

"Rel, me duhet te shkoj te jap keto dhuratat... ose me mire shko ti."(Arta po e merrte me te mira ate) "si thua?"

"Ne rregull, ia dergoj une"(dhe Reli niset per tek festa lart)

Arta menjehere shkoi ne kuzhine. Mori nje gote me uje dhe u largua nga aty.

Ndersa ne feste ishin shperndare pijet e shumta dhe drogra te ndryeshme. Gjithe ai vend kishte marre nje ere dehëse. Reli kur po ngjitej lart, shikonte se si e shperderonin gjithe ate droge. Habitej se sa shume femije e pinin ate.

Por ai do shkaterrohej nese do kuptonte qe droga qe po shperderohej aty ishte droga e tij.

Kur shkoi lart, Reli me shikon mua afer Trejsit dhe Kejsit. Menjehere afrohet tek ne.

"Daniel, ti ketu..."(Kejsi kthen koken se kush po fliste) "po feston me te dashuren?)

E shikoj duke ia bere me sy qe nuk duhet te flase, por ai nuk po e kuptonte. Trejsi kishte mbetur shume e frikesuar.

"Rel, cfare te dashure, ti e di se jam single"(fillova ti qeshja ne nje menyre qe ta linte kete bisede)

Por... ai nuk e la.

"Pse jeni ndare, pse nuk ma keni thene"

"Rel, une nuk kam qene i lidhur, cfare po flet"(e kap nga krahu dhe e largoj pak me tutje)

Kur kuptova qe nuk mund te na degjojne me, atehere e leshoj.

"Budall, si flet keshtu ti, kur e di se une dhe Trejsi jemi sekret" (Reli nuk foli asgje, thjesht degjoi)

"Aty ishte dhe motra e vet, a nuk e shikove?" (I flisja me nerva duke ia shpjeguar situaten time)

"Motra e Trejsit, eshte ajo qe na ka ngulur syte" (nga kjo qe tha Reli, une kthej koken te shoh dhe ishte e vertete, Kejsi i kishte syte tek ne dhe po vinte drejt nesh)

"Ajo po vjen. Mos fol asgje Rel"(i flas me ze te ulet pa kuptuar)

Kejsi po vinte drejt nesh.

"Hej Daniel, kush eshte ky shoku yt"(vjen dhe i afrohet afer)

"Ky eshte Reli, Reli te prezantoj me Kejsin" (ia shpjegova pa pike emocioni)

Kejsi kthehet drejt meje dhe me thote.

"Daniel, shume i zymte ne pershkrim. Me mire te prezantohem vete.

Kthen koken nga Reli dhe i zgjat doren.

"Ckemi Rel, une jam Kejsi, ish e dashura e Danielit. Te mos ngaterrohemi dhe pse i dhashe nje puthje sot, nuk do thote qe ne jemi te lidhur" (flet me nje perqeshje ne fytyre)

Reli kishte mbetur i habitur.

"Ju, sot jeni puthur bashke???"(pyeste ai)

"Upsss, dhe mos i thuaj ndokujt."(ia ben me shenje Kejsi ne buzet e Relit qe ta mbylle gojen)

Gjersa Trejsi po i shikonte nga larg, Kevini kishte ardhur ne feste.
Menjehere ai afrohet afer nesh dhe na pershendet. Vetem kur, nuk vonoi shume dhe ndodhe puthja me tij dhe Kejsit. Pra keta te dy ishin lidhur me njeri-tjetrin.

Duke mos menduar per asnje cast, e godas Kevinin me sa fuqi kisha duke e rrezuar ne toke.

"Ejj plak, cfare te gjeti" (me thote Reli duke me lene te kuptoj qe te gjithe po me shihnin mua)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ejj plak, cfare te gjeti" (me thote Reli duke me lene te kuptoj qe te gjithe po me shihnin mua)

E keqja ishte qe merrej si nje xhelozi por une nuk isha xheloz. Une e bera sepse... sepse...ehh.

Shikoj Trejsin ne sy dhe nuk po e kuptoja dot. Ajo po largohej nga une. Mendonte se ndjenjat e mia per Kejsin nuk kishin vdekur por... ehhh.

Ne momentin qe ne po ziheshim, te tjeret po planifikonin.

Pija ishte bere gati. Zjarret po ndizeshin dhe e verteta do humbiste.

"Cfare bera une keshtu, nuk doja" (fliste me tmerr ne sy)

STRANGER Where stories live. Discover now