Vejret var blevet bedre, siden i morges. Selvom klokken nu var 21:15, var vejret meget bedre. Det føltes næsten som en varm sommernat. Solen var gået ned, og en fugtigt brise ramte dine bare arme og ben. Dig og Nina havde valgt at tage kjole på til festen, men du var så småt begyndt at fortryde det.
Din røde korte kjole fangede næsten alles opmærksomhed, da du trådte ind af døren til festen. Festen blev holdt på klub neon.
Og det var her, mange af de fester du var med til, blev holdt.Festen var allerede godt i gang.
Du kendte de fleste, af dem der var med til festen. Og der, henne ved baren, stod idioten Hannibal. Du bad Nina om ikke at gå med dig, fordi du helst ville tale med ham alene.
Du gik over til ham, og lige i det sekund han skulle til at drikke, tog du drinken ud af hans hånd.
Du studerede nøje hans ansigt, da han fandt ud af, den var væk.
"Hey! Hvad så babe," sagde han højt, da han så det var dig, og tog sin øl tilbage.
Og som du havde gættet på, var han allerede fuld.
"Jeg er kraftedme ikke din babe," sagde du flabet og lød sur, hvilket du også var.
"Snup en drink, du virker ophidset," sagde han koldt, og tog en slurk af sin øl.
"Ophidset? Det er der sgu da også en grund til!" råbte du, da dj'en skruede højere op for musikken.
Han ignorerede dig, og kiggede på dig, som om han ikke vidste hvad du talte om. Han vendte ryggen til dig, og gik hen imod toiletterne. Du maste dig igennem mængden af mennesker, og fulgte efter ham.
"Du brændte mig af til fremlæggelsen!" råbte du, da du trådte ind af døren til toiletterne.
Han var ikke til at se, så du gættede på, at han var på toilettet. Der var fire toiletter, så han måtte være i én af dem. Men det der undrede dig lidt var, at alle dørene var åbne. Måske var han så fuld, at han ikke engang kunne finde ud af at låse døren. Du åbnede den første dør, men der var ingen, og det samme gjorde du med den anden dør. Men igen, var der ingen. Du åbnede den tredje dør, og dér sad han på toiletbrættet, og drak sin øl.
"Du er en fucking idiot! Er du klar over det!?" råbte du, og fik et kæmpe chok, da han tog fat i din hånd, og træk dig ind på toilettet sammen med ham. Der var ingen plads på de små toiletter overhoved. Han tog fat om dine hofter, og placerede dig på sit skød, sådan så i havde øjenkontakt. Du var chokeret over hans handlinger, og prøvede at komme væk fra ham. Men han var stærk. Og lige meget, hvor meget du prøvede at kæmpe imod, hjalp det ikke. Du kiggede ham dybt ind i øjnene.
Det var første gang du sådan rigtigt, lagde mærke til hans smukke brune øjne.
"Slip mig!" sagde du højt og kiggede på ham, som om du mente det. Men inderst inde, vidste du at du ikke ville have han gav slip. Du ville ikke indrømme det, men der var ikke noget du hellere ville, end af være her, sammen med ham. Dog var han stadig ikke tilgivet, langt fra faktisk.
"Tro mig, inderst inde vil du ikke have jeg giver slip. Har jeg ret?" sagde han stille, næsten på en helt viskende måde. Lugten af alkohol fyldte dine næsebor, i det han lukkede munden op. Jeres hoveder var tæt på hinanden, og du prøvede hele tiden, at lave afstanden større. Men Hannibal flyttede sit hoved tættere og tættere på dit, jo mere du træk dig tilbage. Dit hjerte begyndte at banke hurtigere. Jeres hoveder var nu så tæt på hinanden, i kunne mærke hinandens åndedræt. Hannibal lænede sit hoved ind imod dit, og kyssede dig. Du lagde dit hovede lidt på skrå, og lukkede øjnene. Et kys blev til flere, og du gengældte dem alle sammen.
Du prøvede at overbevise dig selv om, at det var forkert at nyde øjeblikket, men du kunne ikke.
Døren til toiletterne gik pludselig op, og du stoppede automatisk kysset, og rejste dig op. Men han tog fat i dine hofter, og bad dig om at blive indtil i havde fundet ud af hvem det var. Personen sagde ingenting. Det eneste i kunne hører var at personen vaskede fingre, og at døren smækkede i igen.
"Jeg burde gå ud til Nina," sagde du, og rejste dig. Han nikkede forståeligt.
"Okay, vi ses nok senere," sagde han, men tog fat i din hånd lige i det, du var ved at gå ud fra toilettet.
"Lov mig, at du holder afstand til Bebiane," sagde han og du nikkede.
"Der er ikke noget jeg hellere vil," sagde du, og gik ud fra toilettet og ind til Nina igen.*
Det tog dig lidt tid at finde Nina, men da du endelige fandt hende, gik i op i baren og fik lidt af hvert at drikke.
Du valgte at lade være med at fortælle hende om kysset. Men på et eller andet tidspunkt, ville du nok fortælle det til hende. Du vidste bare ikke hvornår.
"Fik i snakket?" spurgte hun højt og du nikkede, selvom det ikke passede. Du havde det dårligt med at lyve overfor Nina, da hun aldrig løj overfor dig. Hun lavede thumbs up til dig, og du smilte sødt til hende.*
Af en eller anden grund kunne du ikke lade være med, at holde øje med Hannibal, siden i havde kysset.
Tusindvis af spørgsmål kørte rundt i dit hovede. Du var i tvivl om det "bare" var et kys, eller om det var mere end det. Måske følte han noget for dig? Du prøvede at fokusere på noget andet, men det var svært.
Du havde ikke set Hannibal i lang tid nu, men i samme sekund som du tænkte på ham, kom han ind af hoveddøren. Han var ikke alene. En høj, tynd blondine, var ved hans side. Dit blik fløj ned på deres hænder. De flettede fingre. Havde han en kæreste? Det havde bare med, at være den største løgn nogensinde. Du burde have vidst det var en dårlig ide, at kysse ham. I det hele taget bare at få følelser for ham.
Dine øjne fokuserede stadig på dem. Du vidste ikke hvem hun var, og det havde du heller ikke lyst til. Du vidste ikke om du burde være sur, men du kunne ikke lade være. Jalousien voksede i dig. Dine øjne forblev på dem, og du betragtede hvordan de stod og holdt om hinanden. Blondinen slyngede sine lange glatte arme, rundt om hans nakke, og begyndte at kysse voldsomt med ham.
Din puls begyndte at stige, i takt med at dine vejrtrækninger blev hurtigere. Du var vred, nu over flere ting end du var i forvejen.
Selvom du allerede havde fået rigeligt at drikke, valgte du at gå op i baren og købe 7 shots, og en kedelig mokaï. Du havde brug for at tænke på noget andet end Hannibal og blondinen.Bartenderen placerede de 7 shots foran dig, og du drikkede hurtigt det første shot.
"Og din mokaï," sagde han, og placerede den ved siden af dine shots.
Han var pæn. Han kiggede intenst på dig med sine meget mørkebrune øjne, og smilte sødt til dig. Han var mindst 20 år. Høj og muskuløs.
"Så hvad skyldes de mange shots?" spurgte han og grinede.
"Det er en blanding af, 'jeg vil være pisse stiv,' og..," du stoppede din sætning og rystede på hovedet. Du ville have sagt kærestesorger, men det kunne du ikke få dig selv til at sige.
"Det er jo kun fredag en gang om ugen, ikke?" sagde du, og tog et shot mere. Han smilte sødt og nikkede, før han gik et stykke væk fra dig, for at betjene en ny kunde.
Du tog endnu et shot, og kiggede rundt for at se, om du kunne få øje på Hannibal og blondinen.
De var ikke til at se.*
Da du havde fået alle dine 7 shots ned, og drukket din mokaï valgte du at gå ud og få lidt luft. Men inden da, ville du finde Nina, så i kunne gå udenfor sammen. Du havde ikke set hende siden i var oppe i baren tidligere, for at få noget at drikke. Men hun måtte jo være her et sted.Du havde fået det en smule dårlig, af de mange shots du havde fået, siden festen startede. Du kunne mærke hvordan alkoholen pumpede rundt i dit blod.
Du kunne mærke hvordan du synes alting blev sjovere, og hvordan alting snorrede rundt.
Lige inden du skulle til at gå væk fra baren, kom Hannibal og blondinen til syne. De gik over imod dig, og du kiggede nervøst på dem. Fuck.- Undskyld, undskyld og endnu engang undskyld. Jeg er så træt af, at jeg ikke har tid til at opdatere på min historie. Det må være virkelig irriterende for jer der følger med i den! :/
Men lige pt, har jeg VIRKELIG mange ting jeg skal.
Har arbejdet med en dansk stil, og en samfundsfags opgave i denne uge + har haft en masse lektier for. Så jeg har bare slet ikke haft tid til, at skrive. Og det er virkelig træls. - for mig, og for jer.
Tro mig, jeg gør alt for at skrive på historien, når jeg har tid. Det kan godt være, der går noget tid før næste kapitel kommer - sorry! Men da jeg går i niende klasse, har jeg en masse eksaminer her om ikke så længe. Og jeg er så småt begyndt at forberede mig!
Men tak til alle jer, der læser med! Det betyder rigtig meget. 💛
YOU ARE READING
Facaden
FanfictionFan fiction under opbygning. Hannibal/Citybois fan fiction. (Skriver ikke videre på Facaden, før jeg har afsluttet min fanfiction "Aldrig prøv.")