Kapitel 30

695 29 20
                                    

HANNIBALS SYNSVINKEL

"Jeg tror jeg stopper med at snakke om Thor nu så," sagde jeg, men vidste jeg ikke kunne holde det. Men jeg blev nødt til at prøve for hendes skyld. Hun smilte og kyssede mig en enkelt gang på panden.

"Tak," viskede hun.

Hvad var der også at se i Thor alligevel? Han var ynkelig og slap.
Han var ikke noget for hende. Overhoved.

-

ANDREAS SYNSVINKEL

Jeg gabte og holdt hurtigt en hånd op foran min mund.

"Er du ved at være træt?" spurgte Hannibal og smågrinte.
Jeg nikkede og kom til at gabe igen.

"Men.." sagde jeg, og kiggede undrende på ham.

"Jeg har ingenting med? Ingen tandbørste, nattøj eller oplader? Ingenting?" sagde jeg uroligt og håbede på jeg i det mindste kunne låne en trøje at sove i.

"Rolig nu, du låner det hele af mig," sagde han og gik hen mod trappen.

"Så går vi i seng, jeg er sgu også ret træt," tilføjede han.

Jeg gik efter ham og kunne ikke lade være med at smile, ved tanken om at han havde tilbudt mig at låne hans tandbørste.

Jeg beundrede overetagen ligeså meget som første gang jeg så den, da jeg kom op af trapperne.

Det var ikke det smukkeste lige nu, men jeg kunne forstille mig, hvor flot det kunne se ud, hvis det blev sat bare lidt i stand.

"Her tag den her på," sagde han og smed en sort T-shirt hen til mig, da vi kom ind på værelset.

"Lige her?" spurgte jeg nervøst.

"Det op til dig," sagde han og tog selv hans trøje af så han nu stod i bar overkrop.

"Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at kigge så meget, som du gør lige nu," sagde han og smilte.

"Undskyld det var ikke meningen, men du," sagde jeg.

"Det ved jeg," afbrød han og kyssede mig på munden.

"Toilettet er ned af gangen også," sagde han, men jeg afbrød også ham.

"Også døren til venstre," sagde jeg og kyssede ham tilbage og gik så ud af døren med trøjen i mine hænder.

-

Jeg lukkede med besvær døren til badeværelset, og fandt ud af der ingen nøgle var, da jeg ville til at låse den.

Han sagde jo han ikke ville kigge, hvis jeg skiftede i værelset.
Så han havde jo på en måde lovet ikke at komme herind, imens jeg var her.
Havde han ikke?
Jeg valgte at se bort fra der ingen nøgle var, og kiggede lidt nærmere på badeværelset.

Badeværelset var nok det mest ulækre ved hele huset.
Jeg måtte tvinge mig selv til, at gå på toilettet, da det simpelthen var så klamt at kun dyr kunne leve her, efter min mening.

Jeg lagde Hannibals trøje på gulvet og tog min nuværende trøje af, men valgte at beholde min bh på.
Jeg ville egentlig have taget den af, hvis jeg var hjemme, men det ville bare være underligt hvis jeg også gjorde det nu.
Her sammen med Hannibal.

Jeg samlede Hannibals trøje af fra gulvet og tog den op foran min næse og duftede til den.
Den duftede af ham, og hans sindsyg gode parfume.
Jeg trak den hurtigt ned over mit hoved og studerede mit spejlbillede inde i det lille beskidte spejl.

Ved håndvasken stod der en ligeså beskidt kop med en tandbørste i, og en tube tandpasta.
Det måtte være Hannibals.

Jeg tog den op, tog tandpasta på og skulle lige til at børste tænder men tabte den, idet døren åbnede sig.

"Chok," udbrød jeg, og kiggede hurtigt ned på Hannibals tandbørste, der nu lå på gulvet.
Jeg åndede lettet op da jeg så det bare var Hannibal.
Hvem skulle det også ellers være?
Et spøgelse?

Han lukkede døren og kom hen imod mig, men uden at sige et ord.

"Du ser ikke ud til at kunne finde ud af at brøste tænder Andrea" sagde han, og mit hjerte begyndte at banke hurtigere.

"Skal jeg børste dem for dig?" sagde han.

"Du er simpelthen for meget," grinte jeg og samlede tandbørsten op fra gulvet.

"Jeg kan sagtens børstetænder din idiot," sagde jeg og skyllede den, før jeg tog nyt tandpasta på.

"Det så ellers ikke sådan ud," sagde han drillende.

-

"Nu har du børstet tænder i 5 min," sagde han og tog tandbørsten ud af min mund.

"Hey? Jeg var ikke færdig?" sagde jeg og kiggede forvirret på ham.

"Andrea du havde børstet i en evig, jeg tror de er rene nok," sagde han og skyllede den, hvorefter han børstede sine egne tænder.

"Jeg kan stadig smage de nudler," sagde jeg stille og grinte.

"Hvad snakker du om, de var da gode?"

"Jeg sagde heller ikke det var dårlige, jeg sagde bare at jeg stadig kunne smage dem," sagde jeg og kiggede på Hannibal, der så på mig med store øjne.

"Nu ikke mere om min dårlige evne som kok. Vi burde snakke om, hvor fucking godt du ser ud i min trøje," sagde han og lagde tandbørsten tilbage i koppen.

Jeg kiggede ned i gulvet, men blev tvunget til at kigge op, da Hannibal placerede sin finger under min hage og løftede den op.

"Andrea..." viskede han og kyssede mig blidt.

Note:
Allerede 6 dage siden jeg sidst har opdateret... Undskyld.

Husk at like, og hvis ikke i allerede har gjort det, så tag lige et kig på min nye fanfiction. :)

-Xenia

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FacadenWhere stories live. Discover now