Někdo v noci spí, někdo přemýšlí

266 17 2
                                    

"Večerka!" vyjekl Albus, který si až teď vzpomněl, že něco takového existuje a na bradavicích funguje. Začal jsem se smát. "Na tos přišel brzo, když už je hodina a půl po večerce," plácl jsem ho do ramena. Šťouchl do mě. "Taky bys trochu mohl být jako tvoje matka," znělo to spíš jako stížnost. "Nemel a zvedej se," za hábit jsem ho vytáhl na nohy a i s Jamesem jsme se kradli k Buclaté dámě, která jakomile nás uviděla tak vypískla "Pro Merlina!" "Ne,ne, ne," vrtěl James hlavou. "Přednášku si nech na potom, pusť nás," nechtěla. Stále se ptala, co tu ještě děláme, kde jsme byly, ale nakonec nám otevřela. Proběhli jsme do ložnic a zalehli rychle do postelí."Dobrou noc," zabručeli dvojčata najednou a už spali. Zavrtěl jsem hlavou. Aniž když jsem chtěl, tak jsem usnout nemohl. Takže jsem se jen díval do stropu a přemýšlel nad vším i nad ničím. Měl jsem pocit, že jsme to vzali ze špatné strany. Co když jsme se měli zaměřit na zrcadlo nebo co to chtěla, a ne na ní? Je tak důležité, koho je dcera? Když jsem si ale představil to, že bych já byl syn smrtijeda.... Asi by mi to jedno nebylo. Kvůli čemu? Asi mě tak matka vychovala.. Vždy mě vedla k tomu, abych byl čestný, abych pomáhal.. Prostě abych byl správný Nebelvír. Nedokázal jsem si to představit. Být synem někoho, kde zabil spoustu lidí... Nebo kdo byl přívržencem té osoby. Byla jiná doba, věděl jsem to. Stejně se mi to ale příčilo. Bylo mi to, tak říkajíc, proti srsti. Na druhou stranu, abyspoň by se mě báli. Měl bych určitý druh moci a nebyl bych jen "mudlovský šmejd" nebo "syn mudlovské šmejdky". Možná by to bylo fajn z toho titulu, že bych mohl lépe ochránit matku a postarat se o ni, když to otec nedokázal.. Zajímalo by mě, kdo je mým otcem. A jaké to asi je, mít otce, za kterým můžeš přijít. O kterém víš, že se o matku postará, a tak to nemusíš brát na sebe ty.. Matka mi nikdy neřekla, abych to na sebe vzal. Ale já neměl pocit, že mám na výběr. Musel jsem rychle dospět... Mé myšlenky se dál ubíraly všemožnými směry dokud mě neukolébaly až do spánku...


(autor.pozn.: Jelikož jsem dlouhou dobu nevydávala, i když jsem slíbila, že to bude jinak, tak jsem se rozhodla, že dnes vydám více částí. Prosím, dejte mi vědět, jak se Vám příběh zatím líbí a jak si myslíte, že se bude dál vyvíjet :))

Jediný synKde žijí příběhy. Začni objevovat