❁
23.Bölüm
🎼 ZAYN - Sour Diesel
"Benim için bacaklarını aralamak ister misin?"
[+18]
❁
"Tatile gitsek fena olmazdı. Uzun zamandır hiçbir yere gitmedim. Aslında çalışmaktan başka bir şey yapmadım. Bazen Bay Kim gelip beni izin almam ve tatile gitmem için zorluyor. Sen nasıl insansın, sürekli çalışarak nasıl yaşıyorsun? diye sorup duruyor. Biraz deli olduğuna şüphe yok. Normalde çok çalışan insanları takdir ederler ama onun çok çalıştığım için bir yüzüme tükürmediği kaldı. Bu yüzden ben işten ayrılmadan önce Bay Kim muradına ersin diye uzun bir tatile gitmeliyiz. Nereleri görmek istersin?" Tavana bakarak yaptığım uzun konuşmanın ardından kafamı yanımda duran Lalisa'ya doğru çevirdiğimde dudaklarındaki kocaman bir gülümseme eşliğinde beni izlediğini gördüm. Biraz gururumun okşandığını hissederken ben de gülümsememe engel olamadım. Ancak gülümsememden hemen kurtulup ciddi bir yüz ifadesi takındım ve azarlar bir şekilde "Beni dinlemiyor musun?" diye sordum.
"Ha?" diye mırıldandı Lalisa. Anında bana ayak uydurarak utangaç bir yüz ifadesi takındı. "Güzelliğiniz beni mest etti ve bütün dikkatimi çaldı, prensesim. Dediklerinize odaklanamadığım için beni affedin lütfen." dedi parlak bir sesle. Bu sırada geceliğim altına sızıp çıplak belimde duraklamış elini yavaşça aşağı doğru hareket ettirdi. Bu hareketi ile gözlerim irileşirken heyecanlı bir şekilde ellerimi ona doğru uzattım ve kıyafetinin ince kumaşını işaret ve baş parmaklarımın arasında hafifçe sıkıştırdım.
"Seni affetmem için bir sebep söyle." dedim aynı ifadeyi koruyarak. Ancak sesim heyecanımdan dolayı fısıltı gibi çıkıyordu. Lalisa ile yaşadığımız bu andan daha çok hoşuma giden bir şey yoktu. Bu yüzden değişen ambiyansa ayak uydurmam bir saniyemi bile almıyordu. Lalisa yalnızca işlerin değişeceğini gösteriyordu, ben de hemen işlerin gideceği yöne doğru yöneliyordum.
Lalisa parmaklarını yavaşça uyluklarıma doğru sürüklerken yüzüme biraz daha yaklaşıp dudaklarıma doğru "Bugün yıldızlar her zamankinden daha güzel." diye fısıldadı. Hızlıca dudaklarına doğru bir hamle yaptım ancak dudaklarımızın hafif temasının ardından Lalisa yüzünü benden uzaklaştırdı. "Affedecek misiniz?" diye sordu. Bir elimi göğsünün üzerine yerleştirip yeniden dudaklarına uzandım ve "Yıldızlar yeteri kadar güzelse..." diye fısıldadım.
"Garanti ederim." dedi dudakları hafifçe kıvrılırken. Beni fazla bekletmeden öpücüğüme karşılık verdi. Alt dudağımı dudakları arasına aldı ve başını yana doğru eğerek beni derin bir öpüşmenin içine çekti. Nefessiz kalana dek kavga eder gibi dudaklarımızı emmiş, ısırmış; dillerimizin birbirine dolaşmasına izin vermiştik. İnatla devam etmek istesem de oksijen yetersizliğinden ölmekten korktuğum için öpüşmeyi ilk terk eden ben oldum. Lalisa da bana ayak uydurdu ve üzerimden çekilip sırt üstü uzanarak soluklanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They Never Know
Фанфик"Biliyor musun, Jennie? Tam burada, kurumuş çiçeklerin arasında çok güzel bir çiçek açtı. Bir gün o da solar diye çok korkuyorum."