ぬTwenty Two

256 28 72
                                    

22

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22.Bölüm

🎼 Galantis - Heartbreak Anthem

"Kaybeden kazananın istediğini yapar."

"Bu gece bana bir dans lütfeder misiniz?"

Kafamı, merakla kaşlarımı havalandırarak sesin geldiği yere doğru çevirdiğimde kuzenimin karizmatik yüzü ile karşılaştım. Bu yüz birkaç saniyeliğin şaşkınlıkla gözlerimi büyütmeme sebep olmuştu. "Jaehyun?" dedim sorarcasına. Jaehyun, dudakları kıvrılırken kollarını iki tarafa doğru açtı ve neşeli bir sesle. "Nasılsın, kuzen?" diye sordu. Uzun zamandır arayıp sormaması yüzünden ona kızgın olsam da düzgün bir insan olan birkaç kuzenimden biri olması hatrına trip atmak yerine sarılma teklifini kabul etmeyi seçerek yerimden kalktım ve yanına giderek kollarımı boynuna doladım.

Jaehyun da ellerini belime koyarak sıkıca sarıldı. "İyiyim, sen nasılsın?" diye sordum. Sırtını sıvazlayıp sarılmayı kısa tutarak geri çekildim. Bedeninden biraz uzaklaşırken onu şöyle bir süzmeden edemedim. En son dört yıl önce görmüştüm, şimdi bakınca gerçekten de dört yıl geçmiş diyordum. Çok değişmişti. "Her zamanki gibi iyiyim." dedi gülümseyerek. "Paris iyi geldi. Bir ara gelmeni tavsiye ederim. Ama baştan söyleyim, sana iyi gelmeyebilir. Tek başına Paris'te dolaşman hiç keyifli olmaz."

"Gevezelik etme." dedim kafamı olumsuz anlamda sallayarak. "O kadar zaman arayıp sormadın şimdi gelmiş dalga geçiyorsun. Annenin yakındığı kadar varmışsın cidden." Gözlerimi kısarak yüzüne kötü kötü baktım ve yerime geri oturdum. O da keyifli bir şekilde gülerek yanımdaki boş sandalyeye oturdu. Masadaki diğerlerine selam verip hal hatır sorarken sıra Lalisa'ya gelince meraklı bir şekilde bana baktı.

"Yanındaki hanımefendi ile tanışma şerefine nail olabilir miyim?" diye sordu çapkın bir gülümseme ile. Kaşlarımı çatıp anında Lalisa'nın masanın üzerinde duram elini tuttum. "Hemen şu gülümseden kurtul. O benim sevgilim." dedim huysuz bir şekilde. İstediğim gibi gülümsemesini anında yok etti ve şaşkın şaşkın yüzüme baktı. Omuz silktim. Bu sırada Lalisa nazik bir gülümseme ile elini Jaehyun'a doğru uzatıp "Benim sdım Lalisa, Lalisa Manoban. Tanıştığımıza memnun oldum." dedi. Onun bu girişimi ile Jaehyun aptal gibi bakmayı bırakıp dudaklarına bu defa kötü niyetlerden arınmış bir gülümseme yerleştirerek Lalisa'nın elini tuttu.

"Jeong Jaehyun. Ben de memnun oldum." dedi nazikçe. Elini geri çekerken "Hayatım boyunca Jennie'nin bir sevgilisi olduğunu göremeyeceğimi düşünürdüm. Gerçekten çok şaşırdım." diye ekledi. Hayreti sesinden belli oluyordu.

They Never KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin