ぬFifteen

395 35 14
                                    

15

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15.Bölüm

🎼 Louis Tomlinson - Always You

"Sanırım büyüdükçe anlarsın."

"Vay, yüzünüz neden bu kadar aydınlık?" Tam yanımda durmuş, şirkete girdiğim andan beri mutluluğumun sebebini sorgulayan Dahyun'u bir kez daha görmezden gelerek oturduğum yere yayıldım ve masanın üzerinde duran bardağa doğru uzandım. Ancak Dahyun benden önce davranarak kulpunu kavramış ve bana uzatmıştı. Ona yandan bir bakış atıp bardağı elinden alarak soğumuş kahvemden bir yudum içtim.

"Bugün ayrı bir güzelsiniz." dedi Dahyun yeniden, bu defa yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. "Gençleşmiş gibisiniz."

"Öyle mi?" dedim yapmacık bir şaşkınlıkla, ardından yanağıma dokunup "Gençleştirici krem kullanmıştım, sanırım gerçekten dedikleri gibiymiş!" diye ekledim. Dahyun gülümsemesine rağmen göz devirdi. "Çok komiksiniz gerçekten." dedi tatsızca. "Sadece neden bu kadar mutlu olduğunuzu söyleyemez misiniz? Ayrıntıya girmeseniz de olur, gerçekten çok merak ediyorum."

"Neyi?" diye sordum. Sonra bir yudum daha kahve içtim ve yavaşça Dahyun'a döndüm. "Lalisa unnie." dedi mırıldanarak. "Önceden böyle gülümsemezdiniz. Belki o gelmiştir diye düşündüm. Yanılıyor muyum?"

"Hm." diye sakince mırıldandım. Bardağı masanın üzerine geri bırakıp sandalyemi tamamen Dahyun'a döndürüp alt dudağımı ısırarak elimi ona doğru uzattım. "Belki." Dahyun önce anlamazca elime baktı, ardından yüzü bir anda aydınlandı ve gözleri büyükçe açılarak inanamaz gibi bana baktı. "Gerçekten mi?" diye sordu neredeyse bağırarak. "Nişanlandınız mı? Kimle?"

"Kimle mi?" Dahyun'a sanki uzaylı görmüş gibi baktım. "Benim aşk hayatım Lalisa'dan ibaret. Başka kim olabilir sence, Dahyun? Hem nişan falan değil, yalnızca bir söz. Uzun yıllar boyunca yan yana olacağımızın sözü..."

"Ay, siz öyle söyleyince daha romantik oldu —da Lalisa unnie ne ara geldi ve ne ara söz verdiniz? Kampla bugün arasında yalnızca bir gün var!"

"Bilmem." dedim omuz silkerek. Şöyle bir düşününce bu gerçekten hayret vericiydi ancak bir yandan da çok normaldi. Zira Lalisa'nın boşa geçmiş onca yılı ve ikimizin de otuza yaklaşmış birer birey olduğu gerçeği varken artık ilişkimizde bir şeyleri yavaştan almak oldukça gereksiz bir hareketten başka bir şey olmazdı. O süreyi birbirimizin yanında harcamak daha mantıklıydı.

"Sanırım büyüdükçe anlarsın."

"Tam olarak ne kadar güzel bir insan ki, böyle anlatıyorsun?" Sehun, bir yandan mont giymediği için titrerken bir yandan da Dahyun ile birlikte Lalisa'yı görmek için yanımda duruyordu. Arada bir birbirleriyle atışarak başımı ağrıtıyorlardı ancak onlara katlanmak, işe başladığım zamana göre artık daha kolaydı.

They Never KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin