After 3 years...
Exactly, 3 years later...😭😂👇
_______________________________________________
අවුරුදු 3ක් ඇතුලත හිතපු නැති විදියට ගොඩක් දේවල් වෙනස් වෙලා....
Ji hungගෙ කැෆේ එක දැන් කොරියාවේ number 1 coffee shop එක වෙලා...ඒකෙ ශාඛාත් කොරියාවෙ විතරක් නෙමෙයි ලෝකෙ පුරාම ප්රචලිත වෙලා...
Kim company එක නම් කඩාගෙන වැටෙන ගමන් තිබුණෙ....ඒක නිසාද දන්නෑ Jae I ගොඩක් වෙනස් උනා...
🙂වෙනදා හැමදාම මඟ නොහැර මාව බලන්න ආපු jae I දැන් නැහැ...අඩුම එයා මම ජීවත් වෙනවද කියලා හොයන්නවත් මහන්සි වෙන්නෙ නැහැ...මගෙ අම්මයි,තාත්තායිත් මාව දාලා ගොඩක් ඈතට ගියා...ඒක නිසා මීට අවුරුද්දකට කලින් මම මගෙ පරණ ස්කොලෙටම මාරුවීමක් අරගෙන ආවෙ මගෙ අම්මගෙයි,තාත්තාගෙයි මතක වලින් පිරුණ ගෙදරට වෙලා ජීවත් වෙන්න කියලා...
ඒත් දෛවයෙ සරදමකට වගේ මම අවසාන විභාගෙ ඉහලින්ම සමත් වුනෙ seoul national university එකට ශිෂ්යත්වයකුත් අරගෙන...
හ්ම්ම්...ඒක නිසා මම අද ආයෙ seoul යනවා...
කලින්ම ji hungට call කරලා මම එනවා කියද්දි එයා ගොඩක් සතුටු උනා..මොකද එයා මම ගෙදර ගියපු එකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති උනේ නැහැ....මේ වෙනකොට එයත් ඉගෙන ගත්තෙ seoul uni එකේමයි...එයා BM කරලා දැන් අවසාන මාස ගාන uni යන්නෙ...එයා වගේම එයාගෙ bf-
මේ...අර හැමදාම ශොප් එකට ආපු කෙනා,එයාගෙ නම Park sung woo...එයත් එහෙමයි..ඒ දෙන්නා ම දැන් ලෝක ප්රසිද්ධ Hotel කීපයකම owner ලා වෙලා හිටියත් ඒ කරුණාවන්තකම තාමත් එහෙම්ම එයාලා ළඟ තියෙනවා...seoul වල bus stop එකෙන් බැස්ස ගමන් කෙනෙක් මට කතා කලේ එයාට ji hung මාව එක්කන් එන්න කියලා කියුවා කියලා...
ඒ Driver එක්ක ji hung ගෙ බංගලාවට ආපු මම කාර් එකෙන් බහිද්දිම ji hung ඇවිත් මාව බදාගත්තෙ ගොඩක් සතුටින්...
YOU ARE READING
𝕷𝖔𝖛𝖊 𝕴𝖘 𝕭𝖑𝖎𝖓𝖉 [Gl]✔︎
RomanceSinhala gl story ආදරේ සුන්දරයි....ඒක විදිනකම්, ඒත් ඒක විදවීමක් උණාම... ඇත්ත, ආදරය අන්ධයි.... එත් මම ඒක තේරුම් ගනිද්දි පරක්කු වැඩියි...🥀 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩:- 02/06/2022 𝙀𝙣𝙙 :-05/07/2022