ÖNEMLİ DUYURU

5.6K 134 124
                                    

Bu kitabı okuyacak kişiler lütfen ön yargılarınızı kırarak okuyun! Bu kitap herkese ses olabilir! Bu kitap ayrımcılığa karşı yazılmış bir kitaptır!

İlk kez böyle bir kitap yazmaya başladım ve bu kitabı tadını çıkartarak sizleri sıkmadan bunaltmadan yazacağım.

Not: KARAKTERLERİ İSTEDİĞİNİZ GİBİ HAYAL EDEBİLİRSİNİZ 🥰🥰

.....

Bu devrimlerin sevdası, bu aşkın sevdası,bu Ehlibeyt'in sevdası...
Karanlığa, tüm çaresizliğe rağmen seven Aynur Yaman'ın sesi...

Bu kavuşamayan aşıkların sesi... Suçsuz oldukları halde dışlananların feryadiydi...

İki farklı mezhepin sevdanın çığlık sesleriydi.

Yolları farklı bir şekilde kesişen sevdalılar. İhanetin adını dahi bilmeyen gencecik bir kız Aynur. Yaşadığı tüm acıya rağmen annesiyle hayatta kalmayı başarabilen genç bir kız. O güçlü kadınların sesi! O ben Aleviyim diye bağıran ve bunula gurur duyan bir kız! Ayrımcılığa karşı kardeşliği savunan bir kadın!

........

Ferhat Bozbey! Bozbeylerin varisi, ağalığı hak eden tek kişi, sevdikleri söz konusu olunca gözü kara biridir ,auzuyrımcılık yapmayıp kardeşçe yaşamayı savunan kişi! Sevdasını gözü gibi koruyan bir adam, herkesin ona itaat ettiği tek kişi Ferhat! Aynur için Dağları ve denizleri aşmaya yemin etmiş, sevda ateşiyle yanmaya kabul eden kişi Ferhat Bozbey!

Peki bu hikayede yakılan mı olacak ,yanan mı yoksa her şeye rağmen kavuşma mı olacak?

Aynur'un sevdası dewrime imza atarken Ferhatin sevdası ihanet mi edecekti yoksa sevdasıyla yanacak mıydı?

Ayrımcılığa karşı olan bu adam kendi sevdasını koruyacak mıydı? Peki ya Aynur bu sevdanın hükmünü mu giyecekti?

Hz. Ali'ye bağlılık Ehlibeyte bağlılıktır. Ehlibeyte bağlılık cümle peygamberlere, Âdem peygamberden başlayarak cümle peygamberlere ve onların getirmiş olduğu Hak mesajına, doğrulara, değer değerlere bağlılıktır.

Irk, dil ,din ayrımı olmadan yaşanabilir bu hayat! Sevenleri ayırmadan her şey daha güzel olur bu yolda. İnsan hakkı yememek, varlığıyla , merhametligiyle can bulabilir!

Sevmek suç olur mu peki?
Ya da akraba evlilikleri mi doğacaktı onlar için?

Mecburiyetten aynı evde kalan iki farklı mezhep, iki ayrı insan ikisi de durumu bildikleri halde aileler karşı çıkmayacak mı ya da sevdaları galip gelebilir mıydı bu duruma?

Yoksa O şehirden kovulacak mıydı.
Madımak, Çorum, Gazi mahallesi, Yozgat olayları gün yüzünde sönmeyen ateşler neden son vermiyordu?,( O anlarda ayrıntıya girmeden bahsedilme olacak)

Aynur bu sevdada güçlü kalmayı başaracak mıydı?

Aşk ile kalın canlar

EHLİBEYT'İN GÜLÜ (Düzenlendi. Kitap Burada Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin